咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒美白 > 洗牙
維港故事都在這

幾耐時間洗一次牙?花錢洗牙到底值不值?


“點解牙齦出血咁耐先黎治療?”

  

“聽別人講洗牙唔好......”

  

既然洗牙唔好,咁牙醫點解仲要推薦洗牙

  

咁樣洗牙好貴喎?

  

呢個係國內牙醫每日見病時一定會講嘅對話。

  

我可以點做呢,只能同佢哋好好講解洗牙。

  

心疼牙醫一分鐘,其實洗牙嘅價格大概幾百元左右,而且需要費時約半小時至1一個鐘,洗牙係所有口腔治療中比較辛苦嘅,所以洗牙並冇咁大暴利。

  



01

點解要洗牙

  


首先,問大家一個問題:點解我地要刷牙?


唔可以用水沖走或者漱掉,只可以用機械方法清理。


不過,敵人好謀求,即使我哋再努力刷牙。仲有啲頑固牙菌斑喺隱藏位返面生長。一不留神,牙菌斑就進一步鈣化沈積變成了。

  

  

所以,這個怎麼清除呢?呢個就係我今日想討論嘅洗牙嘢啦。

  

zkerUo洗牙的針對某啲特殊病人使用“潔治”。醫生會用專用嘅醫療儀器去去除牙齒表面嘅牙菌斑、以及色素清除乾淨的一種專業治療手段。

  

根據所用嘅工具唔同,臨牀上可以分成手工潔治和超聲波潔治兩種。

  

手工潔治就是用類似“小鉤嘅器具將牙結石從牙齒表面”的專業手工器械把牙結石從牙齒表面“主要係喺以下幾個情況下使用”清潔牙齦下嘅牙結石。專業術語叫做:清潔牙齦下方的牙結石(針對某啲特殊病人使用“例如裝咗冇屏蔽功能嘅心臟起搏器嘅病人”);以及有某啲特殊傳染病嘅病人,

  

超聲波潔治是用高頻振動的工作頭來清除牙結石,清潔效率相對高,啱而家好多醫生都用咗佢。洗牙時是超聲潔牙機將牙齒的牙結石和色素震清潔牙齦下嘅牙結石,唔會磨走珍貴嘅牙齒,牙齒組織冇受損。

  


02

多長時間洗一次牙?

  

  

1、喺牙齒表面嘅牙石,一旦被清除之後,又會慢慢再沈積返。依種沈積快慢同刷牙有多仔細、以及個人生活習慣,以及個人生理狀況有關。妳若係刷牙嘅時候唔夠細心,只係把門面刷得好乾淨,後面嗰啲大牙同埋牙齒嘅舌面就刷得冇咁仔細,呢啲地方就會好快再出現牙石。有啲人鍾意飲茶同埋吸煙,呢啲人,潔牙之後唔好耐,牙面就變得汙穢發黑。

  

2、有啲人嘅口水磷、含量較高,口水就變得粘稠,潔牙後唔多耐,就再出現較多嘅牙石。所以,為咗確保口腔嘅健康,保持牙齒潔白生輝,最好係每半年去牙科診所潔一次牙,如果吸煙嘅話。

  

3、對於有啲患者洗牙後牙齒松動嘅情況,呢個係因為牙根以前已經發生萎縮,早已出現的牙縫被牙結石塞得滿滿的,平時唔會留意到,一洗完牙之後,沒有了牙結石,突然間牙縫就露出嚟咗,唔係潔牙導致牙縫變大,似乎覺得稀咗,自然而然就會有牙齒松動嘅情況,不過牙齒松動嘅情況短時間內就會消失,患者唔需擔心。

  

4、洗牙嘅過程一般都會有啲酸痛感,如果發炎情形嚴重或牙結石很多,如果發炎情況好重或者有好多牙結石。好長時間冇洗牙嘅人更加容易因為粘膜撞爛而出血,呢啲都係好平常嘅,洗牙之後有出血係好正常,如果平時能夠保持好口腔衛生嘅話。

  


03

  

洗牙後應該禁止做嘅

  

1、洗牙後嘅48幾個鐘頭之內,最好唔好飲含色素高嘅食物,最好少食太凍太熱嘅食物。洗牙後三日之內,洗完牙之後嘅一兩個月,部分體質敏感嘅人可能會出現牙齒對冷敏感嘅情況、熱、酸、甜等刺激過敏不適嘅現象,呢啲係正常嘅反應,唔洗太擔心。

  

  

2、剛剷咗牙嘅人,應該盡量少食啲“染色嘅食物”好似豉油,軟飲料、葡萄酒同藍莓等等,同時,都要少抽煙。而啲質地比較硬嘅水果或者蔬菜,中和口腔中的酸性物質,起到清潔牙結石的作用。尤其是含鈣高的牛奶也能美白牙齒。

  

  3、以防止出現意外嘅出血不止嘅情況。另外都唔可以忽略日常嘅清潔,每日要認真刷牙、飯後認真漱口。保持良好嘅口腔衛生習慣。

  

  


04
洗牙有咩好處?


1、定期洗牙仲可以預防齲齒嘅發生

  

牙菌斑同其他沈澱物會附著喺牙齒表面,牙菌斑和其他沈澱物依附於牙齒表面,日常生活中如果不注重牙齒的清潔,對美觀有影響,而洗牙就係清洗呢啲牙齒汙垢,而洗牙就是清洗這些牙齒汙垢,給牙齒帶來健康。

  

  

2、洗牙可以預防牙周病

  

洗牙可以有效預防同治療牙周病,洗牙可以洗去了牙齒的矇頭垢面,因爲長時間的牙齒上的殘留物會影響到牙齒健康,洗牙可以去除呢啲殘留物。

  

3、洗牙可以發現口腔問題

  

洗牙嘅同時都可以全面檢查口腔,咁就可以即時發現問題並處理,早發現早治療,可以提升效果,還不會造成對牙齒的傷害。

  

4、洗牙可以防止口氣問題

  

研究指出,洗牙唔做嘅人中有大約百分之八十五會有口氣問題。良好嘅口腔衛生係預防口臭唔可或缺嘅第一步。而洗牙就係除口臭嘅最佳方法。

  

  

5、洗牙——最省錢嘅治療

  

爲什麼說洗牙是最省錢嘅治療呢?

  

我哋先嚟算下洗隻牙,大概係100-200蚊左右~(價格只供參考)每年洗隻1-2次,最多都只係三四百(請去專業嘅口腔醫院/門診洗,菜市場隔離嘅細診所就唔好去啦。)

  

但係可以將有害細菌扼殺喺搖籃度,能預防和治療、牙周炎。

  


  

如果我們不願意花這一兩百塊洗牙,你會喺呢啲病菌長期作用底下牙齦、牙周出現問題,牙齒也鬆動脫落了。

  

最後,你睇嚇,牙周炎得治療吧?牙齒脫落了得鑲牙吧?
這些修復的費用相比於洗牙可是一筆不小的費用呀。
少則幾千,多則幾萬
你講邊個咁省錢呀?




洗牙,就係一種健康投資,能對我們的牙齒健康和全身健康帶來好處,所以,一年花一兩百塊錢洗牙你覺得值不值呢?假設,如果大家都好注重牙周健康嘅維護,定期洗牙、刮治,那麼牙周炎患者將越來越少。擁有了一口健康的牙齒,咁你仲擔心去口腔科忍受排隊嘅煎熬唔?