咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 兒童牙科 > 兒牙診療
維港故事都在這

寶寶換牙順序圖

當朝嗰陣就差唔多要換牙嘅年紀,爸爸媽媽會尤其關注兒童換牙順序,根據寶寶換牙順序圖能夠很清楚地知道自己的小朋友喺哪個年齡階段要開始換那顆牙齒,隨意留意看是否能拔掉,保證牙齒長得整齊。

  

  

一般情況下,兒童換牙是按照牙齒上下排左右對稱,先下後上的原則。兒童換牙順序爲:在兒童6-8歲時開始長第一顆恆牙,即中切牙,第一磨牙也慢慢長出;當兒童長到8-9歲時,開始長出側切牙;10-12嵗,首先會長第一對尖牙,就係喺側牙旁邊;小朋友喺11-12歲嗰陣,上下排嘅尖牙已經逐漸長出;12-13歲嘅小朋友開始長第二磨牙;最後嗰第三磨牙,就係智齒,需要等到小朋友17歲之後才開始長出,而且佢生長嘅時間會持續到21歲,因人而異。

  

  

小朋友換牙嘅順序圖如下:
小朋友換牙雖然冇咩大事,不過如果係提前換牙、脫落甚至係牙周炎,呢啲都唔係小事,一發現問題就要盡快就醫,以防止咬合功能受損,影響恆牙同頜面部嘅正常發育。