咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒保健 > 牙科通識
維港故事都在這

牙齦出血,速來get呢五個技巧

  

  

牙齦出血是口腔科較爲常見的症狀之一!

  

來看看造成牙齦出血的五大元兇有咩呀?

  

  


  

第一個嫌疑犯:壓力突然大咗



  

好多人因為無間工作嘅壓力突增,刷牙時牙齦總係出血,還有口臭。放鬆壓力嘅同時,建議先去正規口腔診所做埋牙齒清洗(即係洗牙),然後堅持正確有效嘅刷牙方法。



  


  

第二個嫌疑犯:刷牙方法錯誤



  

不正確的刷牙方式也造成牙齦出血。正確嘅方法係將豎刷法同橫刷法結合埋。豎刷法嘅動作要點係:刷唇側同後牙舌側嗰陣,刷毛指向牙齦邊緣,刷毛同牙齒長度成個角度45°轉動牙刷,第三個嫌疑犯。



  


  

有啲全身性疾病



  

牙齦出血本身只是許多疾病的症狀,而唔係一種疾病,例如有一些全身性疾病也可能會引起牙齦出血好似白血病咁、血友病、惡性貧血、肝硬化、脾功能亢進等)



  


  

第四個嫌疑犯:牙刷問題



  

應該先檢查牙刷刷毛是否太硬,然後及時換成軟毛材質的新牙刷,一般嚟講,牙周病引起嘅出血。



  



  

第五個嫌疑犯:牙周病



  

IpKjPx的另一種可能是口腔局部的原因——“牙周病”。病人常常刷牙、食嘢時流血。用止血方法、維生素都冇用,只係洗牙無法根治。牙周病最基本、最有效嘅治療方法就係牙周深創,用局部麻醉嘅情況下,清除藏喺牙齦深處嘅牙石同長期炎症造成嘅病變組織,令牙齦恢復正常同埋再次同牙面緊密貼合。咁樣,再次復發嘅可能性大大減低。



  


  

五大解決方案



  

一、堅持早晚刷牙。牙齦炎患者建議多選用一些藥物型牙膏刷牙,最好買幾種唔同嘅具有止血功效嘅藥物牙膏交替使用,最好用唔同嘅牌子。



  

二、養成每日用牙線嘅好習慣(最好係每餐飯後同晚上訓覺前),牙齒之間有大縫嘅話,防止牙垢同牙結石嘅形成。



  

三、每餐飯後同晚上要漱口,牙齦炎當然可以用漱口水,可以殺死口腔同牙周大部分嘅病菌,令口氣變清新。



  

四、定期去口腔診所洗牙係非常重要嘅牙齒保健方法,一般半年到一年一次。若是牙周病的患者,要進行系統嘅牙周治療。



  

五、出現老年人牙齒出血嘅現象,平時就要留意口腔衛生,做好口腔衛生之餘,仲應該去內科檢查明血出嚟嘅原因,確診全身疾病,再對病因進行治療,先至可以徹底治癒牙齒出血。



  



  

若係因為口腔衛生唔喺度好,有大量牙垢、牙石導致嘅刺激出血(呢種情況最常見),可以去口腔科請醫生清潔牙齒,去除牙垢、洗牙石(俗稱洗牙,醫學上稱為“潔治、刮治”),並口服抗生素1每周,牙齦炎症會很快減輕,出血也會停止。一般來講,就是不發生IpKjPx,也應半年到一年洗牙1次。

  


  

如果是因為殘根引起的、殘冠引起的牙齦出血,應拔除殘冠、殘根,以後做植牙或鑲假牙;假如是製作不良的牙套或不良修復體導致的應重新製作牙套或重補牙。

  


  

女性月經期、懷孕期要特別注重口腔衛生,通常喺月經期同懷孕期過後,就可明顯減輕。