咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 種植牙 > 種牙
維港故事都在這

科普【種植牙】會影響“核磁共振”嗎?


  

種 植 牙”會

  

影響“核磁共振係咪”呀?

  



  

案例:之前,上海某醫院的病人家屬在病人做完核磁共振係咪後,把輪椅推進核磁共振係咪室,一入到,輪椅就被吸到共振儀上面,實在嚇了一班人,咁你有冇想過如果一箇戴著植牙的病人去做核磁共振係咪,會不會也被吸呢?

  

其實呢個新聞一出,好多觀眾都話,冇文化真可怕,下面科普一下植牙會不會有影響核磁共振係咪

  


  

什麼係核磁共振係咪?
核磁共振係咪原理


核磁共振係咪(MRI)係現代醫學中非常常見的一種檢查方式,而核磁共振係咪的普及也讓很多過去難以檢查出的疾病無所遁形,大大提升咗我哋嘅健康水平。

  

很多人卻仍舊對核磁共振係咪一頭霧水。到底什麼係核磁共振係咪呢?

  


  

MRI的“核”係指氫原子核。人體約70%由水構成,氫原子遍佈全身。在強磁場中受到射頻脈衝的激發,產生核磁共振係咪現象,將核磁共振係咪信號,透過電腦進行數據處理轉換,轉換成圖像,用於診斷。

  


  


  


  

由於在覈磁共振機器及核磁共振係咪檢查室內存在非常強大的磁場,所以,如果你有心臟起搏器,或者血管手術過後留有金屬夾、或者有金屬支架,或者其他做過金屬支架手術嘅人,絕對嚴禁作核磁共振係咪檢查,否則,因為磁場會吸引住金屬,有可能導致嚴重後果。

  

  

金屬影響MRI嘅原理:金屬材料引起嘅偽影分為鐵磁性嘅金屬偽影同非鐵磁性嘅金屬偽影,產生嘅偽影嘅大小同金屬材料嘅磁化率同磁場強度有關,磁化率越大、磁場強度越高,產生嘅偽影越大。

  


  

做過核磁共振係咪的人都知道,做核磁共振係咪之前必須把身體上的金屬假體全部拿掉纔可以進行,那麼做了植牙的人還能不能做核磁共振係咪了呢?


植牙作爲口腔牙齒修復的首選方式除咗價錢係大家最關心嘅、最在意嘅,都仲有好多朋友嚟問諮詢植牙相關問題時候,問到好多嘅係:植牙會有影響核磁共振係咪呀?

  

  


  

  

植牙會有影響核磁共振係咪呀?



  

植牙係目前對人體傷害最小、最像真牙的補牙方式。透過將醫用純鈦材質的種植體植入牙槽骨,經過3個月左右嘅時間,然後在種植體上安裝牙冠,從而得到咬合力達到真牙90%以上可以使用30-40年、外觀與真牙無異的植牙。

  

口腔專家介紹,一些正規國際先進人工種植體使用的材料係醫用純鈦,鈦是目前人類已知的與人骨相容性最好的金屬而且是無磁性金屬即便在很大的磁場中也不會磁化,所以種植體係不會幹擾到核磁共振係咪的成像的。

  


  


  

  

  

雖然種植體不會幹擾到核磁共振係咪那麼會讓大家疑惑的,就係

  

對磁共振檢查有可能造成影響的係種植體上面的材質各不同的牙冠了

  

而家常用嘅種植體假牙修補材料有全瓷同埋金屬烤瓷兩大類。

  

全瓷材料爲非金屬,對磁共振檢查沒有任何影響

  

而金屬烤瓷牙則因為金屬種類的不同對磁共振檢查成像有不同程度的幹擾。

  


  

所以,建議口腔固定冠修復嘅時候優先考慮全瓷修復唔得已用金屬冠橋嘅時候,則優先考慮貴金屬(金合金、金鉑合金等),接下來係純鈦金屬,再接下來係含鈦合金,最後先係鈷鉻、鎳鉻合金。即使揀貴金屬嚟,仍然要以個別單冠為宜,避免多單位的冠橋修復。

  

  

口腔內的金屬修復體,喺磁共振檢查嘅時候,影響涉及到顱腦、頸部、臉部、內耳等部位。

  

  

根據自己嘅情況妥善選擇修復體材質植牙專家一般建議首選全瓷同埋貴金屬,因爲這類材質既靚型又幾乎不會給人體帶來過敏等不良反應,在磁共振檢查時也不會給診斷帶來幹擾。

  

  

烤瓷牙冠的種類



  

而家市面上嘅牙冠種類各有不同自然價格亦會根據物料唔同調整。

  


  

1.鈷鉻合金同埋鎳鉻合金的牙冠相對便宜啲,同時這兩種也係對核磁共振係咪影響最大的牙冠種類;

  


  

2. 全瓷牙冠係比較主流的牙冠種類,唔係金屬嘅,同時在外觀上也與真牙很相似,這種牙冠既能保證靚型耐用,還能不影響核磁共振係咪的最終效果;

  


  

3. 除了以上兩種,貴金屬(例如“大金牙”)也係部分患者喜歡的牙冠種類,xiRpYs貴金屬對核磁共振係咪也幾乎沒有影響。

  


  

  

溫馨提示:需要植牙的朋友不要顧慮太多植牙係一項非常安全、舒適、靚型、實用的牙齒修復技術係20世紀牙科領域最偉大的成就

  

所以為咗防患於未然我們還係要聽取專業口腔科醫生的意見揀選合適嘅材料進行牙齒的修復。