咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 種植牙 > 種牙
維港故事都在這

牙槽骨吸收嚴重,仲能做種植牙嗎?

  

好多失牙嘅朋友一般都會有呢種情況:認為“舊掉牙”係老咗之後嘅自然現象,即使失牙之後都未引起關注,冇即時進行治療,導致牙齒長期失去,出現牙槽骨吸收嚴重、牙齦退縮等現象。

  

  

1

  


  

牙槽骨吸收嘅臨牀表現有邊啲? 


牙齒鬆動:牙槽骨高度下降,牙根暴露、牙縫變大,牙齒因失去支持而發生鬆動、移位等情況,最終可能會導致牙齒脫落或拔除。

  


  

牙周病:早晚刷牙或咬硬物時牙齦出血;牙齦紅腫、質地鬆軟、探診出血,嚴重時會伴隨牙周袋溢膿,還可能出現疼痛等症狀。

  


  

而很多朋友在瞭解了最佳缺牙修復方式——種植牙後,紛紛想要嘗試這傳說中的“人類的第三幅牙齒”種植牙,但做完檢查之後被話牙槽骨量唔夠,種牙難度大曬...

  


  

所以,今日就同大家一齊了解:種植牙跟牙槽骨有什麼關係?牙槽骨吸收咁嚴重,仲可以種牙唔?

  

2

  


  

種植牙和牙槽骨有哪些關係?

  


“一箇蘿蔔一箇坑”,由文字意思睇,種植牙就跟種蘿蔔是一回事,如果一顆牙植入,冇一箇穩固嘅牙槽骨支撐佢,而種植牙只能長在一層薄軟的肉裏,唔會咀嚼有力!

  

種植牙跟蓋樓也是一回事,冇搞好地基,層樓蓋上去亦會導致“豆腐渣工程”,難以長久居住。牙齒缺失、牙床萎縮、對應嘅牙槽骨量唔足,做種植牙時當然是不夠了!

  

  

3

  


  

牙槽骨骨量不足可以做種植牙嗎

  


牙床骨吸收造成骨量唔夠,並不意味著不能進行種植牙!有一些想要做種植牙的朋友,會考慮植骨。

  


  

植骨係常見嘅增骨技術,一般用同人類骨頭成份差唔多嘅人造骨粉,冇對口腔軟組織同身體有壞影響,可以增加牙槽骨嘅高度同厚度,係種植體植入提供好嘅環境。

  


  

種植牙宜早不宜遲,遲啲做容易越麻煩,口腔狀況差嘅話!所以各位患者朋友,發現牙齒缺失一定要儘快修復!日常要好好保持口腔清潔,預防口腔疾病更頻繁發生。