咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 美容修復 > 全瓷牙
維港故事都在這

二氧化鋯嘅七大優點,你知唔知幾個?


二氧化鋯的七個優點,你知道幾個?



二氧化鋯的優點

  




01

二氧化鋯烤瓷牙係自然界中以斜鋯石存在嘅一種礦物。醫用氧化鋯經過清潔加工,喺鋯中保留嘅少量α射線嘅殘餘,佢嘅穿透深度好細,僅60微米。

  


  

02

二氧化鋯烤瓷牙密度同強度好高。

  

(1)ncAXqaEMPRESS二代高1.5倍。

  

(2)ncAXqaINCERAM氧化鋯高60%以上。

  

(3)獨一無二嘅抗破裂性同破裂後強韌嘅固化性能。

  

(4)可以製作6个单位以上的烤瓷桥,解決咗所有全瓷系統做唔到長橋嘅問題。

  


  

03

二氧化鋯焗瓷牙,牙齒嘅顏色同埋唔明顯嘅牙冠邊緣都係採用二氧化鋯全瓷修復嘅好處。尤其係對美觀要求高嘅病人更加注重自然色彩嘅優點,因為呢樣就令修復體同健康牙齒一體無分,好難區分咗。


  


04

你知唔知道?如果你口腔裡面嘅假牙係含金屬嘅焗瓷冠,當你需要做頭部x線、CT、核磁共振檢查嘅時候,將會受到影響甚至拆除。非金屬嘅二氧化鋯對x線却无任何阻挡,只要镶入二氧化鋯焗瓷牙,日後需頭顱x線、CT、核磁共振檢查嘅時候都不需要拆掉假牙,省去好多麻煩。

  


  

05

二氧化鋯焗瓷牙是一种很优秀的高科技生物材料。生物相容性好,優於各種金屬合金,包括黃金。二氧化鋯對牙齦無刺激、無過敏反應,好適合應用於口腔,避免咗金屬係口腔內產生嘅過敏、刺激、腐蝕等唔良反應。

  


  

06

二氧化鋯焗瓷牙材料与其它全瓷修复材料相比其强度上的优势令到医生不用过多的磨除患者的真牙,就可以達到極高嘅強度,其中Vita全瓷加銥加穩氧化鋯更係號稱陶瓷鋼鐵嘅

  


  

07

二氧化鋯焗瓷牙具有极高的品质,说其品质高不僅因为其材料,設備昂貴,更因為佢採用咗當今最先進嘅計算機輔助設計、激光掃描,再由計算機程序控制研磨製作而成,盡顯完美。

  



牙齒阻礙核磁共振?嗱係你冇用二氧化鋯牙


因為牙齒阻礙咗手術進展?

  

到底發生咗咩事?

  


據知情網友透露

  

一個病人因頭頸外傷深度昏迷需要手術

  

手術前需要做磁共振

  

要求拆除4,5金屬冠!

  

(影響磁共振成像質量)

  

由於氣管插管,不能上牙椅

  

病人口腔裏面嘅兩個金屬牙套

  

难拆除!

  

睇圖係某間醫院專家某博士治療病人!

  


呢個個案令更多口腔醫生關注,

  

廣大牙病患者揀金屬牙箍定全瓷牙套時,

  

應該揀唔影響磁共振嘅!

  

唔會影響攝影CT!唔會影響X射線!

  

患者要考慮到遠端可能帶來嘅風險!

  

阻礙磁共振等同於

  

無法即時救命!分秒必爭!

  


於是,当廣大牙病患者揀金屬牙箍定全瓷牙套時,醫生大多會建議,應該揀唔影響磁共振嘅、唔會影響攝影CT、唔會影響X射線的材料

  


最可靠嘅選擇 二氧化鋯全瓷牙

  

今日,就俾大家講解下氧化鋯全瓷牙嘅事。

  

  


點解建議做二氧化鋯全瓷牙

  




長期嚟講,焗瓷牙一直都係一種快速、有效嘅修復牙齒嘅方法。

  


但金屬焗瓷牙嘅金屬離子會對人體產生唔良反應,例如牙齦發黑、牙齦流血萎縮等等...

  

因為金屬内冠嘅存在,透光度、色澤同形態同自然牙有較大嘅區別,更容易喺燈光底下產生青灰色嘅效果。

  

  

同時金屬瓷牙喺液體口腔嘅酸鹼環境下同細菌作用下唔太穩定,喺做CT核磁共振嘅時候金屬會有啲干擾。

  

咁口腔醫療界一直都喺努力改變呢個狀態,而家國際口腔界都好鍾意一種最新嘅無金屬內冠嘅烤瓷牙——氧化鋯全瓷系列。

  


金屬烤瓷牙邊緣會變黑▼

  

氧化鋯嘅全瓷牙相對自然啲▲

  


氧化鋯安唔安全?

  


医用与牙科令到用的氧化鋯在生物安全性方面表现均非常出色。

  

多年嚟,大量实验与临床病例证明氧化鋯对骨、軟組織細胞都無毒性損害,亦都無見過過敏反應嘅報道。

  

1.氧化鋯有时会被误认为是金属的一种

  

呢係混淆咗金屬元素同金屬嘅化學概念,氧化鋯并非锆金属或锆石,雖然有金屬元素,但係佢係一種氧化陶瓷。咁就好似氯化鈉(鹽嘅化學成分)同鈉嘅分別。

  

  

2.有人担心氧化鋯是否有放射性

  

实际上氧化鋯来源的锆石,需要經過提純處理,粉末加工等多個步驟,加工嘅時候會去除所有雜質。

  

國家食品、藥品監督管理總局嘅標準對市售嘅所有陶瓷材料都有嚴格嘅要求,只有滿足放射性實驗嘅要求先可以作為醫用材料。

  

而且不僅僅对氧化鋯有要求,對於飾瓷、氧化鋁、玻璃陶瓷等都有同樣嘅放射性標準要求。

  

实验表明纯氧化鋯粉体放射性不僅小于玻璃陶瓷,甚至低過人骨組織。

  

氧化鋯修复体崩瓷率高嗎

  


大量研究表明,氧化鋯的崩瓷发生率并没有传统烤瓷修复体高。研究发现氧化鋯的崩瓷主要发生于饰瓷内部而非饰瓷与氧化鋯基底冠界面。

  

而引發崩瓷發生的主要原因有三方面:

  

  • 底冠形態設計不良,局部表面飾瓷過厚;

      

  • 飾瓷燒結時未按標準進行溫度控制,比如快速冷卻;

      

  • 醫生調顎後未進行合理的處理,比如再上釉燒結,或者標準三步抛光等...這都是必須的步驟。

      


(上述三個原因,只要你選擇正規醫院和有經驗的醫生,是完全可以避免的,大家盡可放心!)

  

  


1.輻射小

  

氧化鋯是自然界中以斜锆石存在的一种矿物。醫用氧化鋯經過清潔加工,喺鋯中保留嘅少量α射線嘅殘餘,佢嘅穿透深度好細,僅60微米。

  

  


2.密度大、強度高、冇金屬內冠

  


獨一無二嘅抗破裂性同破裂後強韌嘅固化性能,可以製作6个单位以上的烤瓷桥,解決咗所有全瓷系統做唔到長橋嘅問題。

  

雖然冇金屬支撐,但係具備較高嘅強度,折光率基本接近自然牙,邊緣密合精度高,具有極佳嘅美學效果:

  

  • 二氧化鋯陶瓷是钇稳定的氧化鋯陶瓷,具備極高嘅抗彎強度,而家國內註冊嘅材料強度均已達到900MPa,而國家牙科材料嘅標準係100MPa。

      

  • 二氧化鋯材料与其它全瓷修复材料相比其强度上的优势令到医生不用过多的磨除患者的真牙,就可以達到極高嘅強度,其中Vita全瓷加銥加穩氧化鋯更係號稱陶瓷鋼鐵嘅。

      


  

3.美學效果極佳

  

成功嘅全瓷牙修復外觀逼真靚麗、堅固耐用,色澤同天然牙相近,生物相容性好,不刺激口腔组织,容易清潔,可以令牙齒回復功。