咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 杜牙根
維港故事都在這

補牙唔做冠,療效少一半!根管治療後牙齒已經唔疼左,點解還要戴牙冠呢?


好多人都有唔同程度嘅牙齒蛀爛,輕度嘅蛀爛只需要修補填補番牙窩就得啦。但一啲嚴重嘅牙齒蛀壞會傷到牙齒神經,令到患者朋友夜晚唔能夠入睡,呢個時候就需要進行根管治療啦。

  

  

根管治療可以從源頭上防治牙齒進一步病變,對於牙齒嘅修復係十分重要嘅意義。一般嚟講,對於呢啲〖牙髓炎〗,〖牙髓壞死〗,各種類型嘅〖根尖周炎〗都適合做根管治療,包括因為〖蛀牙〗、〖隱裂〗、〖過度磨損〗、〖穿髓等引起的牙髓炎〗以及〖牙髓壞死不能保留活髓〗的情況。

  

  

很多病人唔明白,點解喺根管治療之後,牙齒唔痛嘞,補返就得囉,點解仲要做全冠保護?事實上呢個步驟好有需要,原因主要有三個:

  

做冠嘅原因

  

  


1牙齒易變色

  

  

牙齒易變色。根管治療後的牙齒缺少必要的保護,其抗氧化能力也會明顯下降,受到各種影響後更容易氧化變色,顯得非常不美觀。

  

2牙齒容易感染

  


  

牙齒容易感染。做過根管治療的牙齒會成爲一個空殼,對細菌病毒的抵抗力大幅下降,極易受各款食物或細菌感染影響。

  

3牙齒變得好脆

  


  

牙齒好脆弱。根管治療雖然可以從根本上解決牙髓炎、牙周病困擾,但治療後會令牙齒失去齒髓。失去齒髓後牙齒因缺乏必需養分,變得脆弱無力,如果繼續像以前一樣猛力咬嚼。

  

做冠材料

  

  

1普通廉價——鎳鉻合金

  


  

鎳鉻合金材料,價錢相對便宜,在歐美已算過時技術,國內現在也已基本淘汰,金屬內冠長期使用會産生鎳元素析出,15%嘅用戶有輕度嘅毒性反應同過敏反應,同時喺使用者嘅牙齒部位形成鎳金屬嘅聚集。

  

2經濟實惠——鈷鉻合金

  


  

半貴金屬冠的代表是鈷鉻合金冠,呢種情況稱做“無鎳無鈹合金”。主要成份係鈷、鉻,佢嘅價格介乎非貴金屬同貴金屬之間,其生物相容性優於鎳鉻合金冠,耐腐蝕,唔易崩瓷,可以避免牙齦出血以及黑色牙齦的現象出現。而且經濟實惠、好用,適合大多數牙齒嘅修復,特別適合固定橋等固定修復後牙。

  

3強度更高冇刺激感——貴金屬

  


  

貴金屬冠的代表就是金合金冠,依據金嘅含量分為中金(56.7%)、高金(86.7%)兩種,佢係最理想嘅修復材料之一,強度更高,冇刺激,而且金同瓷嘅結合好牢固,同組織嘅相容性更好,喺牙冠同牙齦接觸嘅地方唔會發青。另外,貴金屬冠能在黃金的表面反應自身的顏色,令冠嘅色彩柔和,美觀度好,完全可以滿足美容修復嘅需要,佢仲係種植牙嘅好材料。

  

4明星一樣的牙齒——全瓷冠

  


  

全瓷冠的色澤無論在燈光下和自然光中都能保持自然色,因此成爲目前影視明星和公衆人物牙齒美容的寵兒。全瓷冠的通透性和色澤好,美觀效果極佳,生物相容性好,對人體無害。

全瓷牙根據材料分爲氧化鋁和二氧化鋯兩類,兩者除了強度、製作工藝不同外,dOajvp,耐用性較高,可以喺口腔度永久保存;因為冇金屬基底,全瓷牙質量較輕,戴上更加舒服,亦更有助保護牙本身嘅健康;對光線嘅反射同散射更加接近天然牙齒,所以效果更加美觀。

  

畀你解封管治療過後要留意嘅事項有咩?

  

  


  

1、緊身黑,醫生通常根據病人臨床檢查情況,進行分步進行治療,一般嚟講,根管治療要分2-4幾次就診先可以完成。

  

2、根管治療填充完畢,一星期內可能會有腫、悶定微痛,屬於正常情況。通常三日之後不適逐漸減退,恢復正常感覺。

  

3、若經根管治療後,三日之後,以及有不適,或出現異常痛苦等情況,應以及時與主治醫師聯繫,進行進一步的治療調整。

  

4、在進行經根管治療後,牙科醫生通常會建議患者在特定日期內進行復診工作,患者應嚴格按照醫生的指示定期進行檢查。

  

5、根管治療一週內禁食硬食,盡量唔食根管治療部份度嘅硬食。

  

6、在進行經根管治療後,牙科醫生通常會開啲止痛消炎藥,病人應該準時準量食用。

  

7、牙齒治療後脆性比較大最好做齊托或冠修復,防止牙齒斷裂,延長牙齒嘅壽命。