咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 兒童牙科 > 兒牙診療
維港故事都在這

關於寶寶牙齒健康,寶爸寶媽不可忽視嘅8個常見問題


寶寶嘅口腔健康一直係家長成員好重視嘅問題,佢唔止關係到牙齒嘅靚觀,仲會影響佢哋將來嘅身體健康同生活質素喎。依家,小編整理咗少少關於寶寶牙齒健康應該要留意嘅問題,希望~

  

  


  

哪些習慣會影響寶寶的牙齒健康?

  

每日刷牙須唔夠兩次,每次刷牙夠唔夠2分鐘;

  

刷牙方法唔岩,刷得唔透徹;

  

食完飯唔漱口,尤其係食咗水果或甜食後唔漱口;

  

寶寶有咬手、咬筆等習慣,亦會損害牙周組織。

  


  

寶寶多大可以塗氟?

  

嬰兒牙釉質發育未成熟,牙齒保護層相對薄弱,容易受細菌侵蝕。塗氟係將氟化物塗喺牙齒表面,呢層氟化物可以增加牙釉質對酸的抵抗力,提高牙釉質嘅礦化程度,係一個簡單嘅方式、經濟、有效嘅防蛀方式。

  

塗氟冇明確年齡要求,一般只要寶寶配合即可,塗氟嘅週期都係跟口腔醫生嘅建議。

  


  

窩溝封閉有必要做嗎?

  

後磨牙嘅凹凸就係所謂嘅窩溝,容易有食物殘渣積聚,變成細菌嘅溫床,導致齲齒。窩溝封閉就係用高分子樹脂材料填平窩溝,減少食物殘渣積聚,預防齲齒嘅作用。

  

一般建議寶寶3堀溝封閉最好係歲數大啲先做,達到預防蛀牙嘅作用。

  


  

做咗塗氟同埋窩溝封閉,刷牙可以偷懶嗎?

  

唔得嘅。塗氟同埋窩溝封閉都係預防性措施,唔係萬無一失嘅。

  

要想寶寶養成良好的口腔衛生習慣,擁有一口健康嘅牙齒,都要堅持認真刷牙,每日刷牙2次,每次刷夠2分鐘,同時還要培養寶寶養成飯後漱口的好習慣。

  


  

日常刷牙可以用咩方法?

  

一般建議寶寶在六歲之前,家長要協助或者監督佢哋刷牙,以防刷唔乾淨。三四歲的寶寶,家長可以用簡單嘅“巴氏刷牙法”或者“畫圈法”。

  

巴氏刷牙法的要領是刷頭與牙面呈45傾斜,個個牙面認真刷,總共刷夠2分鐘。

  

畫圈法的要領是將刷毛放置在牙面上,喺牙面上畫圈,每個部位反覆畫圈5次以上,前面牙齒舌邊位置要傾斜牙刷45進行清潔。

  


  

  


  

寶寶牙齒上出現黑點怎麼辦?

  

寶寶牙齒上出現黑點,多數係有色素沈澱,有好多原因形成色素沈澱,例如:食物中嘅色素沈澱、藥物或者營養補充劑中的某些元素造成的,有啲黑色點可以透過刷牙清掉,有啲比較。

  

當寶寶牙齒上出現清除不掉的黑點時,建議去睇醫生,從根本解決問題。

  


  

乳牙蛀牙需要治療嗎?

  

大家有呢樣嘅疑問係覺得乳牙遲早要被換咗,咁就冇需要治療啦。其實呢個係錯誤嘅想法,因為恆牙嘅牙胚一直喺乳牙底下,所以乳牙蛀牙嚴重嘅話,會影響恆牙嘅發育。發現寶寶有齲齒後,要及時帶寶寶去口腔醫院診療。

  


  

寶寶雙排牙需要去拔牙嗎?

  

“雙排牙”係指恆牙已經長出嚟嘅,但乳牙仲未脫落,形成咗前後兩排牙嘅樣子。出現雙排牙之後,家長可以先睇下乳牙鬆動嘅情況,如果乳牙鬆動好明顯,可以給寶寶適當喫硬點的食物,促進乳牙跌落。如果乳牙鬆動唔太明顯,就要即刻去醫院,跟隨醫生建議進行處理。