咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒保健 > 牙科通識
維港故事都在這

關愛牙齒健康小知識學起來吧!


口腔疾病係影響人地健康嘅常見病、多發病,唔止影響口腔咀嚼、發音等生理功能,仲同腦卒中、心臟病、糖尿病、消化系統病等全身病有緊密關係。





  




  一、每日有效刷牙兩次

  

  早晚刷牙,食完嘢之後要漱口,每晚刷牙後不應再食嘢。用牙線或牙間刷清潔牙齒之間,以達到徹底清潔牙齒嘅目的。

  



  幾、推廣使用含氟牙膏刷牙

  

  使用含氟牙膏刷牙可以減低牙齒脫鈣同埋促進牙齒再礦化、抑制口腔微生物嘅生長,係安全嘅、有效嘅防蛀措施。三歲以上嘅小朋友每次用量係豌豆粒嘅大小(豌豆粒)大小,成年人每次用量爲 1 約克膏體即可。

  



  三、養成健康飲食習慣

  

  糖是引起齲病發生的危險因素之一,應該減少每日食糖嘅次數,少飲碳酸飲料,食完嘢之後用清水或茶水漱口。同時間,成年人應該戒煙限酒,遠離檳榔,積極預防口腔癌。

  



  四、定期口腔健康檢查

  

  每年至少一次定期進行口腔健康檢查,及時發現口腔疾病,早期治療。並採取適當的預防措施,預防口腔疾病的發生和控制口腔疾病的發展。提倡每年潔牙一次,保持牙齒堅固同牙周健康。

  



  五、唔好帶緊口腔疾病懷孕

  

  女仔計劃懷孕之前應主動接受口腔健康檢查,及時治療口腔疾病,避免在懷孕早期或晚期接受複雜口腔治療,會因爲緊張和疼痛等,增加胎兒流產或早產的風險。

  



  六、孩子口腔健康是家長的責任

  

  嬰兒出生之後,家長應每天用軟紗布擦洗口腔,牙齒萌出後,可用紗布或軟毛刷清潔口腔和牙齒。7歲以前,父母都應當幫助和監督兒童刷牙,引導其養成正確良好口腔衛生習慣。

  



  七、爲適齡兒童進行窩溝封閉

  

  窩溝封閉是預防恆磨牙窩溝齲的最有效方法,操作過程無痛、無創。恆磨牙完全萌出後經口腔醫生檢查確認符合適應證可做窩溝封閉。

  



  八、牙齒缺失應及時修復

  

  牙齒缺失不僅影響進食,還會導致口腔內其他牙齒的問題。不論失牙多少,都應該即時進行義齒修復。鑲牙一般在拔牙2-3個月後進行。

  



  點樣可以預防齲齒?

  



  


1.早晚刷牙,食完嘢之後要漱口

  


  刷牙可以去到牙菌斑、而家同食物殘渣,食完嘢之後要漱口也可去除口腔內的食物殘渣,保持口腔清潔。

  

  


2.局部用氟預防蛀牙

  


  是人體健康所必需的一種微量元素,攝入適量氟可以減少牙齒被酸溶解和促進牙齒再礦化、抑制口腔微生物嘅生長,預防蛀牙嘅發生。氟化物防齲措施適宜在低氟地區、適氟地區以及在齲齒高發地區的高危人羣中應用。

  

  注意:使用含氟牙膏要注意用量。學齡前兒童使用含氟牙膏刷牙每次用量爲豌豆粒大小,用之前要有家長或者老師監督同指導,以免誤吞。唔好俾細路用成人牙膏。

  

3.窩溝封閉預防窩溝蛀牙

  




  窩溝封閉係預防恆磨牙窩溝蛀牙嘅最有效方法

  窩溝封閉嘅最佳時機係兒童牙冠完全長出嘅時候,蛀牙尚未發生嘅時候,一般第一恆磨牙在6-9歲,第幾恆磨牙在11-13歲。

  窩溝封閉之後都應該好好刷牙,如果發現封閉劑脫落就要重新封閉。

  

另外

最好每半年進行一次口腔檢查。唔好等到發生口腔疾病先去治療,對已經發生嘅牙缺損、松動病牙,要去正規嘅口腔專科醫院或口腔科治療!