咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒美白 > 洗牙
維港故事都在這

洗牙會造成牙齒鬆動、損傷嗎?

  



潔牙,亦都係大家所講嘅“漱牙”,原理係利用超聲波產生嘅高頻振動結合水霧衝洗,清除附著於牙周同牙面上嘅牙石。仲可以去除啲外來色素沈積、減輕牙周組織炎症,令口氣更清新,防止牙齦炎、牙周病同各種口腔疾病,盡早發現一啲早期未有顯現自覺症狀嘅問題。

  

  

有好多人都以為,漱牙會導致牙齒嬲、痛痛,經常漱牙對牙齒有害。呢個雖然係好多人親身感受,但實際上錯失咗背後嘅真實原因。真相就喺度,一齊嚟睇嚇啦~

  

點解刷牙唔可以去除牙石?


牙齊組織度嘅牙菌斑同牙石都唔容易用水沖走,亦唔容易喺刷牙嘅時候清除咗。慣咗之後就越積越多,就形成咗牙石。嗰陣就需要更大嘅機械力量嚟清除佢哋,超聲波潔牙就提供了這樣的力量。再加上執行者嘅技巧,仲可以深入到平時牙刷毛無法到達嘅地方,清潔牙齒周圍的死角。

  

  

漱牙可以防止牙齦炎、牙齊炎、口臭,但如果已經患咗牙齊病,單純靠漱牙是不能治癒。要醫好牙周病,還應該在漱牙之後進行進一步的診斷和口腔專業治療(定時食藥同按摩牙床)。

  

  

漱牙常見誤區
1
漱牙能讓牙齒顯白嗎?

答案:有啲效果

  


  

設備好的診所漱牙除了能能解決牙齒上結石,仲可以用砂石去除茶漬、咖啡漬咁嘅色素、pqOTSb。通過專業的漱牙的確能讓牙齒顯白,但漱牙是沒辦法把原本的牙齒變白,只係令牙齒更乾淨啫。天生嘅四環素牙同氟斑牙如果想變白,需要進行專業修復同治療。

  

2
漱牙會導致牙齒嬲?


答案:冇

  

有部分人在潔牙後會發現牙齒較之前鬆動了,很容易就以爲是潔牙造成的。但實際上,鬆動早就發生緊,只係暫時無顯示出黎。有嚴重牙周病嘅人,牙周清潔情況唔係好,牙結石一般都好多。牙結石唔單止硬度高,佢同鄰近嘅牙齒同埋牙面上嘅結石都可以連喺一齊,咁就間接影響到“固定唔穩嘅牙齒”嘅狀態。一旦潔牙把牙結石全部清除,牙齒冇咗結石可以依家度,就會顯示鬆動嘅實際程度。

  

  

3


漱牙後出血是因爲損傷到牙齦?

  

答案:出血係正常現象

  

  

一般人潔牙時都會有局部牙齦的出血,呢個同平時嘅牙床出血一樣,亦都係炎症嘅表現,當結石破碎脫離牙面嘅時候,畀予有炎症嘅牙床碰到就會引起出血。所以,潔牙時出血多少也是反應炎症嚴重程度的一箇指標。另外,在漱牙時混有潔牙機頭噴出的水及本人的唾液,亦都會造成出血多嘅假象。潔牙之後還需要用抗菌液含漱、沖洗上藥,減輕牙齦炎症。

  

4
漱牙會破壞牙釉質?


答案:牙釉質嘅厚度約2.5mm,一年冼一次牙冇損壞。

  

  

超聲波機頭在潔牙時,只需要碰到牙石就可以去除牙垢,規範操作唔需要直接碰觸牙齒。咁樣嘅力量唔光係好細,而且作用方向幾乎同牙面平行(同牙面嘅方向15處理牙齒)。在正規醫院潔牙過程中,潔牙只會在牙釉質表面形成極細微的劃痕,經過拋光之後,呢啲細刮痕幾乎消失曬,所以,漱牙對牙齒是沒有傷害的。

  

除此之外,很多人都會潔牙後的一兩天感覺牙齒痛痛,對冷熱酸甜都敏感,呢主要係因為牙頸同牙根部本身就比較敏感,潔牙後失去了牙結石的隔絕“突然完全暴露係外面”,就會有各種唔同嘅感覺,nSBknR。如果係健康嘅牙齒,一段時間之後,異樣感會消失。遇到呢啲情況唔洗驚張,輕微嘅話只需幾日避免冷熱刺激,用專業嘅抗敏牙膏,就可以慢慢適應,嚴重啲嘅人可以去醫院做抗敏藥塗布治療。

  

哪些人需要慎重漱牙?



  

有各種出血性疾病嘅人

  

像係血小板減少症患者、白血病患者、控制唔到嘅糖尿病患者、控制唔到嘅甲狀腺患者等,應該預先適量應用促凝血藥物,控制凝血速度,以免漱牙時出血不止。

  

患有某些急性傳染病的患者

  

如急性肝炎活動期、結核病患者等,應暫不漱牙,避免將疾病傳染他人。

  

口腔局部軟硬組織炎症處於急性期的患者

  

應該等急性期過後再漱牙,以免炎症沿著血液播散。患有活動性心絞痛、半年內發作過的心肌梗死以及未能有效控制的高血壓和心力衰竭等患者不宜接受常規漱牙治療。

  

孕婦(尤其是懷孕的前3個月之後3個月)

  

最好不要漱牙。處於上述情況的患者如果想漱牙,則必須慎重選擇漱牙時間,等身體症狀穩定返先,去醫院找經驗豐富的專業醫務人員漱牙。

  

  

每個人嘅衛生習慣同牙齒整齊程度唔同,會影響牙結石嘅生長速度同大小。所以漱牙頻率一年一次還是半年一次,或者兩年一次,需要同醫生傾下再定先至好。通過漱牙醫生能發現很多未知曉的口腔疾病。發現問題越早,問題越細,治療需要嘅時間就越短,費用就會越平啦。

  

  

定時拜牙醫=有健康嘅牙齒,牙齒檢查唔可以忽視哦!