咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒美白 > 洗牙
維港故事都在這

唔洗牙唔知道原來牙入面嘅髒嘢咁多!


睇完片,就問你:

  

被 惡 心 到 咗 冇啦 ?

  

So,唔洗等啦……

  



洗牙到底是怎么个回事?

  




  

洗牙依家越黎越受市民歡迎,洗牙都好緊要啦。不過呢,仲係有好多人對洗牙唔夠明白,下面就圖文並茂地為大家詳細介紹一下究竟洗牙係點樣。

  


  

1
健康嘅牙齦
2
牙齒面上有唔同款嘅牙菌斑同埋牙結石
3
當牙菌斑同埋牙結石累積咗一定程度嘅時候,齒齦開始變得紅腫。
4
齒齦開始紅腫牙菌斑和牙结石没有被及时的清除,齒齦進一步嘅紅腫,同時伴有齒齦出血現象。
5
牙結石形成呢個時候喺齒齦底部都同樣存在住硬嘅牙結石。呢啲牙結石開始刺激牙槽骨嘅吸收。
6
牙槽骨遭到破坏齒齦底部嘅牙結石進一步刺激牙槽骨,導致大量骨吸收減少,牙槽骨遭到破坏。
7

牙菌斑和牙结石进一步惡化呢個時候,我们每天的刷牙不能达到彻底的清除牙菌斑和牙结石的效果,尤其係齒齦底部部分,牙刷攞唔到。

  

8
牙結石更加嚴重牙齒刷完後,牙面上比较软的菌斑可以被清除掉,不過呢比较坚硬的牙结石就很难被彻底的清除,牙龈以下的结石也同样不能被牙刷清除掉。
9
超聲波洗牙(一)此时患者需要到牙科诊所来洗牙,醫生首先會用超聲波將齒面上比較硬嘅牙結石清除掉。
10
超聲波洗牙(二)超聲波係靠震動嚟銼走齒面上嘅硬牙結石,唔係靠打磨嚟清除嘅,所以患者不用担心洗牙会将牙齿洗薄。
11
超聲波洗牙(三)超聲波潔牙頭表面係光滑圓頓嘅,所以唔會對牙齒產生打磨嘅效果,同样清除下来的牙结石也是一整块一整块的,如果係打磨嘅話,清除嚟嘅牙結石應該係成粉末狀,这一点也可以证明洗牙不会将牙齿磨薄。
12
超聲波洗牙(四)洗牙嘅時候,醫生嘅技術亦同樣非常重要,輕柔嘅操作會令患者感覺好舒服。
13
牙齦依然紅腫超聲波雖然可以清潔到齒面上嘅菌斑同牙結石,不過呢牙龈依然还会存在红肿的情况。
14
牙齦紅腫嘅原因牙齦出現紅腫同出血,好大程度同牙齦以下嘅牙結石有關,呢啲深埋喺牙齦以下嘅牙結石表面攜帶好多細菌,呢啲細菌會刺激牙齦,導致牙齦發炎,出現紅腫同出血。
15
牙齦下嘅牙結石清除(一)牙龈以下的牙结石也应该在洗牙嘅時候被清除,通常可以採用深部超聲洗療法,或者手動嘅齦下刮治法。手动的龈下刮治清洁的效果会更干净一些。
16

牙齦下嘅牙結石清除(二)用手动的刮治器仔细的刮除牙根面上的牙结石和菌斑以及被菌斑侵蚀的牙骨质表面。

  

17
牙齦下嘅牙結石清除(三)齦下刮治之後嘅牙面同牙根滑溜溜,大大降低咗牙周袋内细菌的数量。
18
牙周炎嘅治療對於牙周炎嘅患者,洗牙和龈下刮治都被认为是非常重要的治疗手段,好多人識得有牙結石要洗牙,但係好少人識得牙根上面嘅牙結石都要做齦下刮治。
19
洗牙之後(一)經過過齦上超聲洁治同齦下刮治之後,牙龈通常在一周之内会变得好转。牙齦嘅顏色會有所改善,流血现象也会得到好转。
20
洗牙之後(二)洗牙结束后还有一个重要的步骤就是抛光。抛光嘅目的係令牙面更加滑咁淨,滑嘅牙面唔容易有色素同牙結石沉積。
21
抛光(一)抛光要沾取抛光膏,抛光膏和牙膏有所不同,抛光膏的颗粒明显大于牙膏里面的摩擦剂的颗粒大小,所以抛光效果会更好。但这样的抛光膏最好由医生来使用。
22
抛光(二)抛光后的牙齿光亮清新,很多患者会感觉到如果洗牙牙齿不抛光的话,牙面好粗糙。
23
抛光与牙周同等重要。
24
抛光结束。
25
洗牙誤區開刀門洗牙或者深層洗牙之後,很多人会发现牙齿的缝隙变大咗,很多人就会误解为洗牙会把缝隙洗大咗。其实这是一种错误的想法,洗牙前没有感觉到牙齿的缝隙是因为那些缝隙里面填满咗牙结石,舌头舔上去感觉不到,當齒石除咗之後,牙縫開始露出嚟。
26
牙床萎縮牙齦治療結束後,有些情況這種後退是不可逆轉的。如果想防止牙床的萎縮,唯一的办法就是半年洗一次牙齿,即時去除牙面上的牙結石,避免牙結石壓迫牙床導致牙床的後退。
27

定期清潔牙齒的重要性这张图片显示咗牙龈退缩的范围,其實牙床的後退和牙槽骨的吸收有關,牙結石的堆積導致牙槽骨吸收,牙槽骨的吸收又會導致牙床的後退和牙根暴露。因此,一定要定期洗牙,微軟雅黑。

  


  






  


  


  








  


  

dvKGAe15個清潔牙齒的問題和解答

  


  


  

1
為什麼要清潔牙齒?


沉積在牙齒上的牙結石、煙齒斑、菌斑同色澤,唔止係唔好睇,都好易惹起牙周病同口氣差等口腔疾病。而且平日刷牙唔一定可以清除咗佢哋,所以就要去牙醫度用專門嘅器材清洗啦,叫做洗牙。

  





  

2
牙石係咩嚟嘅?


牙菌斑同口水中嘅鈣磷離子凝聚就會形成牙石。就像烧水后水壶底的水垢一样。唔論你刷牙嘅好唔好,时间久咗牙石总会形成的。不過因人而異啦,有啲人多啲啲牙石,有的人会少一些。牙齒排列整齊嘅人相對易刷牙少啲。牙齒唔整嘅人相對多啲啦 齐的相对会多一些。

  





  


  


  

3
用咩器材洗牙?


有超聲波洗牙儀、喷砂洁治器和手工洁治器三种。如果只係有啲牙石,则用超声波洁治器就可以咗。如果牙石少而色渍多,選用噴沙啦。如果牙石,建議超聲波同埋噴沙搭配啦。如果龈下牙石多咁,牙周狀況唔好嘅,主要是抛光不夠仔細認真的結果张在做做完超声波洁治一周后进行手工刮治术,这样效果会更好一些。

  





  

4
洗牙伤牙冇啦?


洗牙對牙齒嘅損傷好微啊。相對於保護牙齒嘅健康啦,那一点小的损伤是可以忽略不计的,就象我们没有必要担心洗碗会将碗洗薄一样。不過呢,洗牙方法好重要呀。揀醫生同埋洗牙助理都好重要嘅。對於超聲波洗牙 ,關鍵係超聲波振頭同牙面嘅夾角要控制好,且不能在同一个点震动过久,另外都要控制好洗牙機嘅功率啦。操作者 嘅手勢要輕柔啲。如果動作粗暴嘅話。

  





  

5
洗过一次后还需要再洗冇啦?


这个世界上没有一劳永逸的事情。因為牙齒每日都要用,再會再髒。

  





  


  

6
多久洗牙一次合适?


半年到一年左右。根據您口腔具體情況同牙科醫生嘅建議。

  





  

7
洗一次牙要多长时间?


40分钟到1個鐘頭左右。根據您口腔具體情況,時間長短唔準確。

  





  

8
點解啲人洗牙之後牙齒會鬆動?


如果您嘅牙齒同牙周情況好,牙結石少,正確嘅洗牙方法絕不會洗得牙齒鬆動。對於啲牙周情況唔好嘅,之前有大量牙石嘅,先有可能出現呢種“鬆”動嘅現象——其实是一种正常的现象。我哋將牙齒比喻為大樹,大樹 嘅營養喺佢嘅邊陲土壤嚟供應,假如有一颗大樹它旁边都是石头,雖然佢仲係好穩固,但因為冇營養 ,將來都會慢慢咁死咗,所以我哋需要搬走啲石頭,用其他土壤來添埋佢,雖然初時搬走石頭並加上土壤嘅時候樹會有啲 鬆动,以后土实咗就好咗。牙齒嘅穩固度同營養來源係攞嘅邊陲牙齦同牙槽骨。如果牙齒嘅旁邊有牙石,雖然 牙齒都算好穩。