咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 補牙
維港故事都在這

唔补牙就可以忍,补咗牙反而痛係點嘅?


補完牙之後幾時可以食火鍋嘞?

補完牙之後會痛幾天先恢復?

有啲人嘅身體同動物嘅差別仲大過人同人嘅差別,呢句話唔係開玩笑……就喺補牙之後嘅感受嚟講,你剛剛由牙科椅起身就琢磨食咩好味嘅,而啲人呢就受唔到痛苦,膽細啦。

咩都唔整啲牙都唔痛,整咗啲牙竟然痛咗?

整完牙之後痛嘅原因

  

整完牙後如果有啲微痛嘅話,要等等先,呢種情況可能係因為之前蛀得深啲,在整牙嘅過程中,唔需要特別處理,1-3之後一般會自行恢復。


具體睇吓唔同原因嘅痛應該點樣對付:

①食飯或者上下牙齒碰到一齊嗰陣會痛

有啲似硌牙嘅感覺,出依種情況,表明填補物阻礙咗牙齒嘅啃嚼關係,暫時唔好用补咗牙果面咀嚼啦,你需要返睇牙醫做啲調整。

②冷熱有刺激會痛

一般好多人补完牙幾日先會出現呢種情況,如果你嘅情況隨時間過去會慢慢消失,忍忍就過咗啦。

为什么冷热刺激敏感的情况呢?

  


有關牙齒嘅敏感問題,神經學說認為,牙齒最外層嘅牙釉質冇神經感知,緊貼住牙釉質嘅係牙本質,喺牙本質上面有無數條小管直通牙髓神經,如果牙釉質受損,牙本質露出嚟,牙本質可以向牙神經,就係牙髓傳遞感覺——凉热酸甜等对牙本质的刺激都可以传递至牙齿神经,会引起牙齿的敏感和不适或疼痛。



  


流体动力学理论指出,牙本质细胞突起和牙本质液填满了牙本质小管,见下图↓,牙本质液是主要感觉传递介质,当牙本質露出嚟时,会因机械刺激而引发疼痛、溫度、化學刺激作用喺牙齒表面都會引起牙齒液嘅流速變化,呢種異常流動傳到牙髓,引起神經纖維興奮。



  

  

補牙過程中會用到不同嘅材料、黏合劑、充填材料同除龜嘅車針產熱,所以在补牙后的一段时间会有冷熱有刺激會痛。


如果有凉热刺激酸痛,就要避免用过凉或者过热嘅水去刺激佢,唔使佢側面咬东西,让佢休息一段时间,随住神经愈合嘅进展,敏感性会得以减轻,呢个过程可能需要几日或几个星期。

如果冷热刺激去除之后,遲啲都仲痛嘅話,顯示神經可能出現唔可逆嘅損傷,呢個時候應該去睇牙醫。




③牙齦唔舒服

呢個情況下,堅持用牙線清理牙縫,症狀會慢慢消失。

④酸胀跳痛

如果你補咗啲爛到幾深嘅牙咁啊,嗰就一定會令你感受到呢種痛啦,不過大部分時候都可以自己緩解啦。

不過剩返啲,出現呢種疼痛,需要做根管治療嘅啦。補完牙之後,所以話好多患者唔覺得痛。會出現隱隱啲自然痛,實際上呢顆牙齒喺補牙之前已經有慢性嘅牙髓炎,咁就逃唔過需要進行根管治療。

⑤劣質嘅填充材料或者醫生嘅技術

  

或者唔服從醫囑造成嘅問題

  


有時候,持續咀嚼、磨牙同埋咬緊牙關會有壓力。自己艱難察覺。

如果是釉质和填充物之间的黏合劑发生了分裂,食物殘渣同嘅咁樣嘢會進入縫隙,引起繼發性龍骨。

分裂咗得太過啦,充填物脱落,可能係因為做補牙嘅材料經常係咀嚼或者咬合嘅作用下斷裂到。大家唔洗急,等啱嘅時間到,再去整返啲。

補牙唔係萬能嘅,唔係所有牙齒缺損都適合用補牙解決,像係唔易察覺嘅裂縫牙、外傷嘅牙、磨耗嘅牙……別以為睇牙就係簡單嘅修補牙齒,拔牙同埋鑲牙,唔係痛到受唔了先睇牙。總以為去醫院補牙就得咗,實際情況唔係壹定係你咁期望嘅。

修補牙齒唔係一勞永逸嘅,補牙之後仲需要定期檢查同埋修復,趁機早期發現問題並即時處理。