咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒保健 > 牙科通識
維港故事都在這

我嘅虎牙長得好醜,點解醫生唔俾我拔掉?

 

虎牙,佢大概喺我哋十二三歲嘅時候生出嚟,因為好似老虎嘴邊嘅齒咁,所以就搵咗一個好聽嘅名字——虎牙。很多人都觉得突出的虎牙很丑,都想著點樣拔走它!不過!!!牙醫話:虎牙不到万不得已千万不要拔!!!为什么虎牙不能拔掉?

  






01

  




为什么虎牙不能拔掉

  


1、生日士出手。虎牙的表面较光滑,自潔作用好咖,細菌攻陷佢有啲困難度,可以話係呀齒中嘅“老壽星嚕”(通常係最後脫落)。即使晚年其他牙齒缺失,都仲可以用銳利嘅獠牙固定假牙。
2、颜值擔當。虎牙排列在嘴角两边的转弯处,因為佢粗壯堅硬,令我哋嘅臉部看上去飽滿起嚟,笑容就更加靚麗動人,又可以防禦到外來嘅攻擊,即使係面對小小嘅一拳,令我哋嘅整個面孔都更加挺拔堅挺。
3、佢真係一個很大嘅功用。虎牙牙体强壮,牙根深長,外觀似利器的尖牙,負責咬碎食物,在口腔中功不可沒。你唔覺得食大塊肉嘅時候,用呢四粒牙齒撕開好有滿足感嘅?
所以,想必聪明的你也了解了虎牙在口腔中起着其他牙齿无法替代的作用,無論係喺功能定係顏值方面。若我们非要任性的将虎牙拔牙,就會令口角同鼻翼往下塌,睇上去面部會顯老,笑嘴都冇咁靈活,俾人感覺似瘦咗嘅老太太,如果只拔掉单侧虎牙,就會有面部偏差嘅情況出現。
所以虎牙不到万不得已千万不能拔!


  

  


  



02

  




虎牙太“虎牙”點算好啊

  




  

虎牙太“虎牙”點算好啊?如果真是颗让人烦躁的虎牙,这样能够让虎牙回到正常的位置和解决虎牙畸形问题。治療效果最好嘅方法。具體採用咩方法,需要根據牙齒情況而定。
而家有啲啥牙齒整正方法啊:
1、金屬托槽整正:最傳統嘅矯正器,美觀效果唔太好。優點係最經濟實惠。
2、陶瓷托槽矯正:呢啲矯治器有啲隱形效果。矫治原理、舒適程度同效果同啲金屬托槽冇咩分別。價格比啲金屬托槽貴啲,性價比最高。
3、極速矯正:有金屬嘅,都有陶瓷嘅選擇嚟。近年黎應用得好廣泛嘅矯治器。特點:唔畀人唔易維持口腔衛生、比起傳統嘅支架、复诊間隔時間可以上升至一個星期6~8周。總療程時間同傳統矯治器無明顯分別。价格与陶瓷托槽矯正相当。
4、無托槽隱形矯正器:呢種矯治器都係新興嘅療法。特點:隱形效果好,幾乎睇唔見。可以自己除咗,每日配戴嘅時間至少要20時。舒適程度最佳,幾乎冇明顯痛感。但同時對醫生嘅專業水平要求高啲,現時仲唔夠慣用係治療齒齡唔夠的錯位者。價錢偏貴。
5、舌側矯治器。呢啲就係貼喺牙内仔嘅固定矯治器啦。外面人唔知道你嚟矯正牙齒。起初戴有啲唔舒服,要保持口腔衛生要講求。醫生專業要求高,而家普及率低啲。價格好貴。