咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 智齒
維港故事都在這

點解拔智齒嘅價錢可以有咁大嘅差異呢?


拔智齿唔係咁簡單嘅事,現代拔牙唔單止要注重安全,仲要考慮微創手術、無痛、同埋注重效率。書嘅學習係重要嘅,概念係基礎,呢度嘅教授同講師都有自己嘅理念,年輕嘅牙醫要能夠吸收多種學派嘅長處。魏老師有自己嘅理念,有教授教嘅,亦都有自己嘅創新方法,對啱或唔啱都好,需要用時間同實踐去證明。

217de0fbc34d6e49983ff87b57a2db1


  

點解拔智齒價格會差咁多!

  


拔牙,我哋一定要做術前分析,評估,做到術前方案清晰,將所有可能性喺手術期間心裡有數。準確分析出邊啲牙好拔,邊啲係難拔嘅牙。揾方法去除阻力,揾支點。臨床上年青嘅醫生經常都會遇到啲睇黎好拔但係實情唔係好拔嘅牙齒。

  

  

阻力去除可以去骨,分牙,磨根。支点的掌握要灵活。临床建立支点有技巧。保护支点更是学问多。稍不注意就是支点滑脱伤及临近组织。(总是会有牙医朋友们问我关于支点的问题,希望我讲的详细些具体些,可是每每想写一篇文章讲给大家,总觉的难于梳理,支点简单,細節要靈活,挺仔嘅運用唔止需要輪軸力學、衝、拨、切、推等。雙手握緊挺仔一齊用,另一隻手指可以當挺仔嘅支點,手掌根要貼住顴骨,兩手保護技巧, 等等其他小技巧。爭取啦,关于拔牙的支点文章尽快发出。)

  

  

底下幾例看似難拔其實很簡單嘅病例:

  

像圖一咁:完全埋低位近中阻生。呢顆智齒除咗出血量大,一定要用力吸引,冇乜難度嘅,切开软组织,充分鈍性分離,用線固定面頰組織瓣。高速涡輪去除近中阻力,微创挺环切扩颊侧骨板,有助於牙齒挺立建立支點,容易脫出。(手術期間出血較多,照片不夠)

  

  

如圖2(共8張照片):呢個係一個典型嘅低位水平位置嘅雙根智齒,亦係我地使用微創技巧嘅典型案例,手術期間出血非常少,冇需強制抽氣。


  

圖3:牙齒根彎度大,不過短小,所以可以認為根部骨阻力小。這樣就簡單了。

  


如圖4:兩個根看起來滿大的,但是智齿有龋坏屬於死髓牙,牙周膜增寬。最終沒有分根。不過還是穿透了髓腔底部,目的就是為了先照著複雜準備,即使拔唔出嚟,再分根都好快。


  

圖5,呢一顆智齒,根粗大,好近前面果啲牙根,會令到拔出嘅難度大增,去除啲牙嘅冠部就可以簡單拔除呢顆牙,圖。

  

  

圖6:呢顆智齒其實都係有啲心理作用:準備可能會斷根的,應用咗力嘅順勢技巧。千其唔好似上面個例子咁仲去遠中牙冠喇,去除近中冠部臨牙阻力。往近中脫出。

  

  

底下幾個例子就算睇落好拔:

  

像圖一咁(共5張照片):

    

係唔係睇落好簡單呀,不過搞牙嘅醫生仔細啲睇相就會發現問題,啱啱咁就會發現問題啦。

  

牙根拔出嚟係咁嘅

  

  

圖二:牙根嘅影像模糊。懷疑有根異常,馬上分根。

  

  

揀嚟之後根係咁嘅。張相有異常嘅影像就要小心,最好可以拍張相CBCT.真係攰嘅話就多分分根,扩一扩兩邊嘅牙槽骨,最後一個例子。

  
片子異常影像,馬上分根,一條斷於深處,切除骨頭後取出。

  

還有幾個極簡單的智齒:其共性,骨阻力唔大,支撐點清晰。咁樣就可以俾年青醫生練多啲手藝。

  


總括以上所述,唔難睇出嚕,難度同易度之間有本質嘅區別,更加係有阻力呢個問題。手術前要分析阻力,事先去除阻力,最緊要嘅。

  


  

送俾大家一個阻力口訣:留意深部(深入骨頭阻力),唔怕淺(表面骨頭阻力),一刀切开软组织,钝性剥离最安全。多根变单根,大头需两半,遇到异常,多磨多分。

  

总结:拔智齿不易,术前一定要多读片,会读片,思路一定要清晰,把术中的情况尽量先照着复杂化去准备,不要去掉一点点阻力,唔係咁,你嘅伤口会更大,术中嘅细菌污染会更严重。拔牙讲究的是精准。年轻嘅牙医要多学多问,唔係就今日拔咗呢个高难度,你就可以目空一切了,牙医好似修行咁,用心做好每一个细节,要虚心向其他同行多多请教,要敢于否定自己,修正自己。

  

  

对牙床手术嘅成长同理解多虧鲁大鹏老师,佢对我启发好大,亦都帮咗我好多,工作当中出现难题,都系鲁教授好有耐性页我解答。一个好嘅老师。学生要感激嘅,感动,感恩。