咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 箍牙 > 箍牙
維港故事都在這

錯過咗黃金年齡,仲可以整牙唔啱?


image

  


到咗2020年,第一批“90後”去到三十歲囉,開始認真護膚,揀選抗老產品,奮奮兢兢熬夜,將養生提上日程……疫情过後,身邊個朋友都愈來愈關注自己同家人個健康。


近來!編輯經常收到個類型嘅留言,GRfokj:想去整牙,又担心錯過咗黃金年代,我都三十幾歲嘞,還可以整牙嗎?


01
牙齒矯正是否有年龄限制?


從正畸原理嚟講,牙齒矯正用嘅就係牙齒移動、牙槽骨跟隨生長嘅機制。正畸醫生俾牙齒施加外力,牙齒就會喺牙槽骨入面慢慢移動,而受到壓迫嘅牙槽骨就會不停向牙齒移動嘅方向生長,以保持牙齒周圍牙槽骨嘅厚度,而移動反方向嘅牙槽骨就會慢慢被吸收,回歸到正常厚度!簡單嚟講就係:牙齒受力——送到牙槽骨度——牙槽骨受壓吸收、牽張新生——牙齒移動。

  


  

无论是成年人还是儿童,牙齒矯正中所施加嘅力對牙齒嘅移動效果係一樣嘅。牙齒矯正是没有年龄限制的!而由于成年人生长发育已经停止,骨代謝及牙槽骨改建較緩慢,牙齒移動速度相对较慢,所以所需嘅牙齒矯正時間較細路長。但由于成年人配合度高,牙齒嘅矯正效果有時甚至會超過細路。



  

  

02
牙齒矯正嘅最佳時間



  

牙齒矯正虽没有年龄的限制,但卻存在两个最佳年龄段:12歲—14歲,16—18歲,呢兩個生長發育高峰期係做牙齒矯正最好嘅時機。



  

  

以上牙齒情況需要矯正

  


  

但如果你嘅父母喺你12-18歲期间忽略了你的牙齿问题?成年後的你,仲要繼續錯過嗎?



  

  


  

要知道嗰時嘅錯過,冇意味住遺憾終身。只要有牙齒矯正嘅需要,下定決心開始整牙,任何時候開始都唔遲!做牙齒矯正有兩個最佳時間:一個係盡快,一個係而家。因为矫正後的你,改變嘅唔止係外貌、形象,更係口腔甚至全身嘅健康。牙齒矯正,排齊嘅係牙齒,重塑嘅係自信,改變嘅係人生!



  

別再以為整牙只係細路嘅事,亦唔好因為周圍人嘅閑言碎語,而放棄咗本來可以將牙齒排齊,變得更靚、變得更靚啲。

  


  

改變咩有早晚呢?

  

只係變同唔變嘅分別!