咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙周專科 > 牙周炎
維港故事都在這

醫生,對象有牙周炎,接吻會傳染給我嗎?


  最近,一對情侶喺醫院咨詢。女仔介紹,之前嘅男朋友患牙周炎非常嚴重,自己成日都好注重口腔衛生,但而家發現自己都患咗牙周炎,佢好疑惑。



  

  

image

  

  



牙周炎唔係一種傳染病,但情侶之間接吻確實會交換細菌,而且情侶之間如果一方有口腔病,咁另一方患有口腔病嘅機會好大。所以一旦發現有牙周炎,即時檢查治療。

  

導致牙周炎嘅原因

1菌斑

  




黐附喺牙齒表面嘅微生物群,一般嘅洗牙同漱口水沖洗,唔可以除咗。  





2牙垢

  




牙垢是指沈積在牙面上的礦化的菌斑,根據其沈積部位和性質分爲龈上牙垢和龈下牙垢兩種。  





(1)龈上牙垢

位於牙齦之上嘅牙面上,肉眼可以直接睇到。喺牙頸部沈積較多,例如上咬牙嘅內側同下排門牙嘅舌側沈積更多。齗上牙石嘅主要嚟源係唾液入面嘅鈣、磷等礦物鹽。

  

(2)龈下牙垢

  

位於齗緣以下、齗袋或牙周袋裏面嘅根面上,肉眼唔可以直視,必須去醫院檢查,方能知道佢嘅沈積部位同沈積量。

  

3傷害性咬合

  




喺咬合嘅時候,若咬合力過大或方向異常,超過咗牙周組織可以承受嘅合力,致使牙周組織發生損傷嘅咬合,稱爲傷害性咬合。

  





  

4其他

  




包括食物卡住、不良修復體、口呼吸等因素亦促使牙周組織發炎。  





  

有效預防牙周炎,應從以下方面著手


  

  


  第一

  

每天注意口腔衛生,堅持早起、午飯後、晚上睡覺前刷牙,做到飯後漱口。

  


  第二

  

如果刷牙或咬嘢嘅時候牙齦出血,或牙齦紅腫,可能係牙周炎嘅早期信號,應該盡早去醫院診治。

  


  第三

  

學識巧用牙線。每清潔一段時間,要用清水漱口,漱淨被刮下的菌斑,再繼續清潔

  

03


  第四

  

飲食要營養均衡,多食有益牙齒健康富含纖維素的耐咀嚼嘅食物,少食含糖嘅食品,唔好食煙。

  

04
半年洗一次牙清除牙垢

無論平時有幾注意刷牙嘅人,牙齒上或多或少也會有牙垢。一旦出現牙垢,很容易造成牙齦出血、發炎、腫痛、溢膿甚至萎縮等。

  

而家,清除牙垢有效的方法就是洗牙(預防性潔治)而呢都係預防牙周炎嘅有效方法。

  

無論平時有幾注意刷牙嘅人,牙齒上或多或少也會有牙垢。牙垢多堆積在牙齒頸部一旦出現牙垢,很容易造成牙齦出血、發炎、腫痛、溢膿甚至萎縮等。

  

而家,清除牙垢有效的方法就是洗牙(預防性潔治),而呢都係預防牙周炎嘅有效方法。

  

  

  

牙周炎的病變過程

  



牙垢比較多的人洗牙後可能感覺口腔內不舒服,還可能出現牙齒遇冷、熱刺激疼痛或牙縫變大等問題,這些都屬于正常現象。

  

這時,通過使用一段時間的藥物含漱液、脫敏牙膏,同時堅持溫水刷牙、溫水漱口或咀嚼茶葉等,上述不良症狀即可消失。

  

此外,每三至六個月去牙科診所做一次口腔健康檢查,每半年去醫院洗一次牙,及時清除牙垢。