咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒美白 > 冷光美白
維港故事都在這

冷光美白嘅效果點樣?


美白因為佢嘅安全快速高效無痛優點“牙黃”人嘅美白牙齒首選,佢唔止可以去除牙齒表面積層嘅色素,仲可以進入牙齒深層達到脫色效果。

  

根據臨床試驗指出,使用凍光美白技術,可以令牙齒提高5-14個vita色度,一般嚟講2-3年,因為美白劑嘅作用會隨著時間過去,逐漸失效,噉牙齒嘅顏色就會逐漸加深。

  

都係咁樣,冷光美白嘅維持時間,仲要同患者自身因素有關,如果患者美白後好重視護理,嗰效果維持得更耐啲。如果做完冷光美白之後,都係經常咁樣吸煙、喝咖啡同茶,嚟維持效果就會受到好大影響,很可能一年或者幾個月就會恢復到原來的狀態。其實,如果你做完牙齒冷光美白嘅話,要特別留意平時嘅飲食習慣同口腔衛生啊,並控制吸煙的頻次或直接戒掉(牢記吸煙有害健康)。

  

由於每個人的牙齒染色程度和條件狀況不同,其實就診次數也不同。

  

如果牙齒本身染色情況係外來源的著色,或者係輕微的氟斑牙、四環素牙,一般嚟講一次就可以牙齒冷光美白基本嚟講可以達到好好嘅效果。

  

對個別患者牙齒色素較深或有中度四環素牙、氟斑牙需要2-3多於一次嘅治療。需要喺上次牙齒美白效果嘅基礎上再有一定嘅提高,一般嚟講是在第一次就可以冷光美白朮後,間隔一個星期,再進行第二次。如果兩次冷光美白後仍然冇達到理想效果,建議可使用由醫生製作和配置的冷光美白家庭套裝,只需要每日帶8~10個小時,一般嚟講2星期-1個月就可以看到較好的效果。

  

如果牙齒顏色好深,無論係內源性色素沈澱定係外源性著色,冷光美白都唔可以達到理想嘅效果;而且嚴重內源性著色嘅病人,佢哋嘅牙齒對冷光美白比較敏感,唔適合做冷光美白,建議採用瓷貼面/建議用瓷牙冠修復

  


注意貼:

  

1、達妃琦因其使用產品的溫和安全,其實不會傷及牙齦組織,因此在操作過程中無需塗抹牙齦保護劑。

  

2、達妃琦冷光美白三次一個療程,一週一次就可以。建議之後每年做一箇療程加強鞏固效果。

  

3、年齡在16一歲以下嘅人群、懷孕期同哺乳期嘅女性、嚴重的牙星期病或牙隱裂患者均不適合冷光美白。

  

4、口入面裝有烤瓷冠、崗面或假牙嘅人唔適合用冷光美白,因為美白劑對人工材料冇任何作用。