咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒美白 > 洗牙
維港故事都在這

洗牙之後點解覺得牙縫變大咗?

  

我相信好多人都會有咁嘅經歷,就係洗完牙之後,舌頭舔上去嗰感覺好奇怪。所以好多人都會誤以為係醫生洗牙時洗壞咗自己嘅牙齒,或者錯以為洗牙會損害牙齒。依家我就來分析下點解會有呢種感覺。


其實洗牙無辦法將牙齒嘅牙縫隙洗大,洗牙嘅主要作用就係去除牙齒表面嘅牙結石。噉牙齒嘅牙縫隙究竟係點解嚟嘅呢?其實好多人都唔知道,真正嘅罪魁禍首就係牙結石。

牙結石會日積月累地堆積係牙齒表面,牙結石亦變得愈嚟愈大。牙結石嘅表面會附著好多細菌,致使牙齦流血。另一方面牙石可以堆積喺牙齒同牙齒之間,同時逐漸變大嘅牙石可以壓迫牙床向牙根方向退縮。噉時間久咗,牙床就好似滿滿被牙石壓迫退縮導致牙齡吸收,牙根嘅露出。

  


  

不過大部份人通常感受唔到嘅呢啲改變,因為牙石堆積喺牙面上係一個非常慢嘅過程,人哋好難察覺到。但係當有一日突然清除咗呢啲牙石 乾淨咗之後,大部份人就會感到唔習應,覺得自己牙齒嘅縫隙變大咗。甚至有啲人會將責任怪罪係牙醫身上,認為係醫生洗壞咗佢哋嘅牙齒。不過喺事實上。

信口開河各位一定明得啦。

第一張相片係患者洗牙之前影嘅,患者覺得自己嘅牙齒表面好平整,毫無牙齒縫隙存在。(不過實際上牙齒嘅縫隙都被結石填滿,感覺唔到嘅)。

  


第二張相片係牙齒洗完之後,可以睇到牙齒嘅縫隙暴露出來,患者用舌頭舔上去好唔習慣。不過呢個情況先係對牙齒最好嘅。

  

  

為咗防止牙龈退縮,牙齒嘅縫隙要變大,我個人建議每年都要做一次牙齒清潔1~2保持口腔清潔先最重要,預防牙垢嘅過多累積損害牙齒健康。