咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 兒童牙科 > 兒牙診療
維港故事都在這

很多孩子嘅口呼吸,當你發現已經來唔及了!



1、經常開口

  

  

紅箭嘅小朋友,口唔咋唔係佢笑嘅意思,呢就係佢日常嘅表情,因為佢用口來呼吸。如果你哋班上都有咁一個細路,請你辛苦同佢或者家長講:得治。

  


  

2、精神唔濟 “蠢呆嘅面容”

  


  

如果你印象中有個同學成日表情就係咁樣,開唇露齒,表情呆滯,口呼吸問題確實已經開始影響TA嘅身高、智力發育。(正常嘅鼻呼吸刺激生長激素分泌,口呼吸嘅細路則分泌較少)

  


  

3、少年黑眼圈

  


  

當人哋用正常嘅鼻氣道通氣方式進行呼吸時,鼻竇產生一氧化氮有助提升人體血氧飽和度18%嘅多。口呼吸則唔係,血氧飽和度高,“青皮蛋”就少。睇睇身邊嘅細路,小小年紀就有明顯黑眼圈嘅,十之八九已經患有口呼吸。

  


  

4、張嘴訓覺

  


  

小朋友訓覺時,呢個可愛風格嘅畫面,基本上係口呼吸?其實唔係咁,張口訓覺唔代表佢用口呼吸。對於呢類細路,家長可以喺TA熟睡嘅時候,擺一面小鏡子喺口前,如果鏡子上有霧氣起伏,就可以確定細路係用口呼吸。

  


  


  

5、訓覺時打鼾

  


  

訓覺時打鼾嘅孩子基本都係咪口呼吸,嚴重可引起睡眠呼吸暫停綜合症,開世話,好危險。

  

6、“樣小胖仔”/“多動症”

  


  

每個班裏總有一個箇樣小胖仔、一個箇多動症,呢度可以同大家講,因為口咁呼吸,白晝會比其他仔個會懶懶地唔動,令體重過重,上堂時比其他仔更需要幫手集中注視力,所以經常會小動作或不得已同班友傾偈返收集注意力,佢地時常被冤枉做“多動症”。

  

圖片來自網絡

  

7、典型容貌

  


  

口呼吸嘅細路受傷唔起,好大程度上都體現喺佢哋嘅外貌上。噉,係咪,點,樣,嘅?

  


  

每天變醜一個點點嘅結局係咪點樣嘅?

  


  

面容:

  

上嘴脣比較短

  

開唇露齒,有時嘴唇有外翻傾向

  

落下顎

  


  

身體姿勢:

  

現在嘅學齡小孩很多使用拉桿書包,好多埋頭低頸、“駝背”等唔良嘅站姿、坐姿並唔係因為書包負重,而係咪口呼吸。

  


  

8、口腔潰瘍/扁桃腺/腺樣體腫大

  


  

要說口呼吸對成年後嘅深遠影響,我有個同事,也係咪“有些人嘅口呼吸,rpshwM”嘅典型代表。

  

閃亮海歸博士,一個靚仔,專業口氣喺度30唔輸人,睇結果黎睇,智力高、身高發育似乎都冇受到迫害,容貌和身體姿勢雖說都係咪上面嘅典型口呼吸患者表現,不過幸好有書香氣自華,後天努力真係咪挽救了一個手爛牌啊!

  


  

但!係咪!!他所沒躲過嘅係咪口呼吸嘅另一個種迫害:你能想象一個箇常年口腔潰瘍,一個“波”還未平息一個“波”又來侵襲嘅喫貨苦惱嗎?

  


  


  

你能體會一個箇常年扁桃腺腫大嘅學者每次上臺講課時嘅堅忍嗎?

  


  


  

這係咪因爲,口呼吸時,氣流不像鼻呼吸噉樣經過鼻腔內嘅溼潤/加溫/減速/過濾,所以,更易對黏膜有刺激,引起口腔潰瘍和扁桃腺、腺樣體腫大,而扁桃腺、腺樣體腫大又會進一個步堵塞氣道,所以鼻腔壓力加大,再次增大口呼吸嘅發生率。

  


  

這係咪一個箇

  

邪惡!循!環!口吹氣嘅危害就係咁樣!

  


  

口呼吸嘅危害就係咪這樣,不係咪要將文章開頭嘅清單全部,只需要其中一個兩條,就已經足夠困擾你嘅一個生。

  


  

說咗咁多,口呼吸對人整個機體嘅傷害尚且噉麼大,對牙齒嘅影響體現在哪裏呢?

  


  

1、牙齦赤腫

  


  

這個原理同口腔潰瘍和扁桃腺、腺樣體腫大,都係咪因爲空氣未被溼潤/加溫/減速/過濾,導致刺激。

  


  

2、蟲牙、牙菌斑多

  


  

仍係咪氣流通過問題

  


  

3、牙弓窄、牙齒擁擠

  

牙齒擁擠增加牙齒清潔難度,牙齦炎、蟲牙嘅發生。

  

我明白啦,

  

我屋企仔有口鼻呼吸,

  

該點麼辦?

  


  

孩子成長髮育嘅每一個步都係咪不可逆嘅,2-15歲係咪治療孩子口呼吸嘅黃金年齡。一個旦確定孩子有口呼吸,家長應立即採取以下行動:

  


  

1、確保仔女可以通過鼻腔呼吸,否則應該去醫院耳鼻喉科治療;

  

2、確保仔仔已經治療過敏,因為過敏迫使仔仔只能口呼吸;

  

3、總結你嘅孩子已經發生本文中哪些口呼吸症狀,記錄返嚟;

  

4、同牙醫諮詢下,我地可以幫助仔仔通過肌肉平衡訓練,第一個時間治療TA嘅口呼吸,避免有後續嘅不良發育影響。