咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 兒童牙科 > 兒牙診療
維港故事都在這

想要孩子長好一口牙?牙醫:換牙期間這4個問題別忽視了!


相信每個家長都希望自己嘅細路都長得靚仔靚女嘅。喺日常生活中,唔少父母可能會悶喺大事上,或者係缺少口腔健康嘅知識,噉就會導致細路換牙嘅時候牙齒冇長好,從而影響住細路嘅形象。

  

想要?醫生:換牙時期呢4啲問題唔好掉以輕心啊!

  

1、多生牙

  

呢個係一種比較常見嘅情況,有啲細路可能係喺正常嘅牙齒位置上方或者係內側又長出一顆牙齒來,而多生牙很容易導致鄰牙錯位,從而影響到奶牙同磐牙嘅交替同埋牙合關係嘅建立,從而影響到牙齒外形嘅靚度,同時可能導致牙合囊腫或者角化囊腫嘅病變。

  

問題解決方法:這個時候就可以先帶孩子先去診斷是否屬於多生牙,如果係嘅話,咁就要儘快醫治。

  

  

2、牙齒嘅錯位咬合

細路係成長發育期嘅時候,顎骨都係喺發育緊嘅狀態,逐漸建立啱咬嘅關係。而係換牙期嘅細路,奶磐牙交替,因為一啲細問題而導致牙齒排列唔齊整,再或者係歪斜,嗰個同嚼嘢習慣有關、牙齒嘅位空。通常細路嘅永久牙好少一次長到啲應該長嘅位度,醫學上亦都叫做暫時性錯位咬合。

  

問題解決方法:老豆老母依家唔洗過份擔心,因為人體牙齒有排列整齊嘅趨勢,會係牙齒發育過程中自行調整番黎恢復正常。即使唔易恢復,都需要矯正,那麼也是在奶磐牙交替完成以後才能夠進行的。不過如果出現牙齒冇辦法自行調整,咁就要即時求醫啦,免得影響到細路嘅相貌。

  

  

  

3、門牙縫大

  

好多細路換牙時都會有門牙個縫隙開得好大,或者呢係成個,係咁嘅話。

  

問題解決方法:兩顆門牙之間有縫隙係好正常嘅,等到兩邊嘅牙齒長出黎,嗰個縫隙就會冇曬,如果細路長大啲,門牙縫仲係好大嘅話,最好搵醫生搵一搵,都係要留意啲。

  

4、會長返個虎牙

  

最尖係最後一粒露出嚟,開個時候可能會受到其他牙齒阻住啲,只可以偏口邊長出,所以成虎牙。

  

問題解決方法:尖牙係所有牙齒入面,唔易拔除,對牙槽嘅損害好大,如果冇嗰粒。如果都需要矯正的的話,那麼醫生也會選擇拔除第一或者是第二尖牙從而來達到糾正的效果。