咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 箍牙 > 箍牙
維港故事都在這

牙齒矯正要打骨釘?唔使驚,呢個係正畸利器!

  


整齊牙齒嘅時候,好多病人都有兩大“擔心”,一擔心拔牙,二擔心打骨釘。聽落去,喺自己嘅口腔入面打入一粒釘子,總會令人毛骨悚然。
不過骨釘個細細個頭,喺牙齒矯正過程中,扮演緊好重要嘅角色。今日我地就嚟講講骨釘嘅事。



骨釘係乜嘢?

骨釘,又稱種植釘,幫助牙齒精確移動!幫助牙齒精確移動,喺外形同普通釘子差唔多,但係體積好細啊7~9mm,一般長度就係1.5mm。直徑細到,插植好簡單,近年黎仲日日見啦用嚟矯正牙齒,矯正結束後便會移除骨釘,而骨釘缺口會自行復原長好,國內外研究同報告都顯示,骨釘可以安全有效地幫助矯正治療。



  


骨釘的作用

喺整個矯正方案入面,醫生為咗達到最佳效果,經常用植齒精確控制牙齒移動。改正牙齒歪斜、嚇人的大笑、深咬型態、臼齒過度生長、正齒排列需要後移等情況都有很好的治療效果,可以達到傳統矯正難以實現的效果。
例如需要拔牙縮小前突的患者,醫生發現他的磨牙不需要調整,只需在拔牙後將前牙整體向後移動,關上拔牙空隙即可。
如果只是單純使用牙套,即使磨牙非常堅硬,在前牙的反作用力下仍會發生移動,這就違背了醫生的意圖“唔動磨牙,只動前牙”嘅初衷,令正畸效果打折扣。



  

而呢時如果打一粒植齒釘,咁就會似船錨咁,固定地種喺骨頭入面,可以抗拒正畸力嘅反作用力,達到心目中嘅治療效果。



  



骨釘能幫助改善如下牙齒情況:


  

①、咬合過深
②、地包天
③、前牙之間嘅縫隙大
④、垂直傾斜嘅後牙
⑤、咧笑露齦需要好低嘅上前牙
⑥、因牙周病、牙缺失、牙齒位置唔適,缺少足夠數量嘅支持牙




  

常見問題



  

01

  

敲釘會唔會好痛?

  



  

呢個可能係大家最關心嘅一個問題啦,有好多患者一上門就喊住:“唔拔牙,唔敲釘,得唔得啊?”其實大家對敲植釘嘅恐懼,更多嘅係源於自己嘅想像。
醫生喺植入植釘之前,會先塗麻藥,再打多啲麻藥入去,保證插入嘅過程無痛覺。同時,打1粒釘子嘅速度都好快,通常喺5分鐘甚至更短嘅時間內完成。麻藥退啦之後, 痛覺因人而異嘅,有啲人會痛,有啲人就冇感覺,一般活住嘅不適感1幾天之後就會消退,對大部分人嚟講係可以忍受嘅。
拔走釘子之後,會留低一個洞。但係口腔內膜有好強大嘅自癒能力,1~2幾個星期就可以痊癒,冇得留低乜痕跡,牙槽骨會喺3幾個月內慢慢恢復。



  


02

  

打骨釘有沒有風險?

  



  

骨釘的風險非常小,如果一定要講有風險,那骨釘鬆動脫落幾乎是唯一的風險。出現鬆動之後,只需要去正畸醫生度重新植入固定就得。平時,一定要留意口腔衛生,以免骨釘在此脫落。

03

  

骨釘要怎麼護理呢?

  


骨釘也要以牙刷清潔,維持周圍軟組織嘅健康,減少發炎松脫嘅機會,少數人口腔嘅黏膜可能會感到一啲異物感,如果有需要嘅話,可以以白蠟覆蓋骨釘,或者套上橡皮圈減輕唔舒服嘅感覺。

當然啦,並不是每個人的矯正都需要骨釘,具體嘅可以諮詢醫生。希望這篇文章能夠讓需要打骨釘的朋友有個基本的認知,消除恐懼感。