咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 箍牙 > 箍牙
維港故事都在這

正畸正牙期間清潔牙齒全攻略(視頻)

 

  

image

  

目前絕大多數矯正牙齒使用的是固定矯治器(託槽),託槽粘接於牙面,一直持續1-2年甚至更長。

  

進食後,矯治器、弓絲、結紮絲、結渣圈周圍會聚集食物殘渣,如不及時清除,輕則令牙面脫礦,形成白堊色斑塊,重則形成齲洞、傷及牙髓。此外,細菌仲會導致牙齦病、牙齦出血、產生異味,唔僅影響個人社交形象,甚至可能令牙齒鬆動脫落。

  

底下張圖就係一個典型嘅教訓,呢位患者因為正牙期間唔夠好咁清潔,雖然牙齒排列整齊咗,但係仲令好多白色脫鈣病損,影響美觀。

  

  

攻略一 正確刷牙

  

每次進食(包括三餐同埋食嘢零食)後,必須仔細刷牙,將矯治器周圍殘留的食物和白色軟垢清理乾淨。在學校或在外就餐,請隨身攜帶牙刷;每次複診,也請攜帶牙刷。建議購買旅行牙刷袋,方便攜帶。另外託槽對刷毛損傷較大,正牙期間需每月更換一把新牙刷。

  

正牙期間的刷牙方法


  

攻略二 使用“齒間刷”

  

正牙期間,食物藏於矯治器、弓絲、結紮絲的小縫隙中普通牙刷無法進入時,還需配合使用專用的“齒間刷”。

  

  

舌側矯治器的間隙更小,更難清潔,必須配合使用“齒間刷”。

  

  

另外,某啲“微花釘”位置高啲,普通牙刷攞唔到,也只能使用“齒間刷”。否則,極易形成下圖的微花釘周圍炎:軟組織紅腫,包埋微花釘。

  

  

正牙期間使用齒間刷刷牙嘅方法

  

  

攻略三 定期潔牙

  

對於易發牙齦炎人,還可配合使用特殊牙膏、漱口水。如果偶爾出嚟冇牙刷嘅話,嚼口香糖都有啲幫助(不會造成託槽脫落)。戴有固定矯治器的情況下,牙線使用不太方便。不過如果真係容易出現牙痛,也可學習使用牙線清潔鄰面,或人可嘗試使用“水牙線”(衝牙器)。

  

最後,亦係最重要嘅一點正牙期間記住要按照牙醫嘅建議定期潔牙(一年最少要做一次)。牙結石係細菌同礦物質結合形成嘅,只可以通過潔牙去除。無論個人清潔有多好,也無法取代定期潔牙。

  

在正牙期間培養起正確的牙齒清潔方法和好習慣,即使摘除牙套後也一直堅持下去,會大大減少牙齒疾病嘅發生,令你終身受益!

  

牙唔止要整齊,都要健康,先係真正嘅美麗!