咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 杜牙根
維港故事都在這

醫生整牙神經到底痛唔痛架?


一聽到蛀牙要做根管治療,喊疼的朋友都會講,還沒殺神經就感覺痛死了!為什麼牙齒要殺神經?又粗又白的牙神經,難道真的會好痛嗎?抽神經前你一定要了解到依!

  

  

一般黎講囉,爛牙咬到神經嘅話就要剷神經,但係依家都會打麻醉先!麻醉好之後先會剷走咗爛牙內部腐敗物質,呢個時候唔會痛嘅。除非你啲牙全部壞死,神經已經死亡,咁就唔需要打麻醉啦。但如果炎症好厲害嘅話,咁麻醉嘅效果可能會唔夠好。

  

  

1、剷完神經之後,牙齒就唔會痛啦?

  


  

但唔可以話完全唔痛!只不過唔似手術前咁痛罷啦。首先你要知道啊,殺神經只係根管治療嘅其中一部分,因為牙齒外表堅強,但其實內心好脆弱,咁做清理壞嘅部分嘅時候,好可能會磨損到牙齒,清理之后剷完神經之後,所以痛感可能比較不強烈,不過牙齒仲係好敏感啦,嘅所以牙痛係好正常嘅現象,幾日之後就會自己消失啦。

  


  

  

2、咁根管治療一般有咩步驟嚟?

  

1

開髓啦

  

開髓啦的目的是,開啟牙髓腔,方便取出發炎或敗死嘅牙髓。

  

2

清除咗敗死嘅牙髓

  

殘髓就係根尖部分殘留嘅發炎牙身。殘髓嘅存在會搞到根管治療困難,引致治療時間延長。因此需要清除咗敗死嘅牙髓。

  

3

拓寬根管

  

拓寬根管嘅目的係徹底清走牙髓同感染嘅牙本質。因為根管壁凹凸不平,好易喺凹陷嘅地方留低牙髓組織。

  

4

清洗根管、封藥

  

透過物理同化學方式(藥物)方法徹底消除根管內嘅殘餘感染。消毒藥物置入髓室或根管后,應該封閉住5~7建議等待至少,天,如果冇症狀。如果再返去睇診仲有病徵或者根管入面有分泌物,唔好填補根管,需再行清洗根管,避免填補之後有炎症反應。

  

5

填補根管

  

透過以上處理已經達到無菌嘅目的,填補嘅目的就係唔想再次感染根管,所以需要使用專門嘅填補材料填滿根管,預防再次感染。

  


 

簡單嚟講,根管治療首先要去除牙髓嚟停止牙神經嘅痛楚,然後要殺死牙齒內部嘅細菌,消除感染,最後擋住通道,避免細菌入侵。

  


重要嘅一點!根管治療要用大約一個月嘅時間,費用大約1500元。所以嚟講,蛀牙由一個細小嘅黑點發展到牙齒腐爛係好快嘅!一旦蛀牙等耐啲,蛀牙面積只會越嚟越大,最後要痛苦嘅同埋花錢嘅都係你自己!現在知道蛀牙可怕了喎?

  

  

一旦牙齒有洞或者細細條黑黑嘅地方,現在去填牙仲未太遲喎,唔係咁做,痛起來真係好辛苦!