咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消 確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消 確定
您的位置: 首頁 > 美容修復 > 烤瓷牙
維港故事都在這

烤瓷牙拆除對真牙有冇危害啊?

患者:維港口腔牙醫你好,我想問下拆除烤瓷牙對真牙有冇乜影響?

醫生:在拆嘅過程中對基牙可能會有點損傷,但係損傷唔大。

患者:我仲想問,我宜家嘅烤瓷牙係單顆嘅,前門牙共四顆,都係鎳鉻烤瓷,戴咗5年,但一直都唔太滿意顏色同形狀,而且宜家牙嘅上邊緣都出現咗一條黑邊,想拆除重做,我們呢邊牙醫話,拆除後,有可能原來鑲過烤瓷牙嘅牙齒,咁多年來可能會發生松動或腐蝕,有可能需要做連橋嗰種,咁有可能會多做一顆到兩顆牙,想請教邵大夫,係唔係真係咁噶?

烤瓷牙拆除危害

 

醫生:因為拆除之前邊個都唔知基牙(被烤瓷冠包的牙)係乜情況,有可能拆除後發現壞得好厲害或要拔除都有可能,如果真係這樣,這樣有可能會多做一顆到兩顆牙。當然如果發生松動或腐蝕,有可能需要做連橋的那種。你嘅主治醫生講得好好,喺拆之前同你說明有可能會發生個情況,我想這位醫生係認真看病,值得信懶。

患者:咁嘅話,係唔係唔拆好?我想聽下您嘅建議。

醫生:對於這個問題,我既唔贊成都唔反對,要看你嘅美觀要求同你牙齒嘅病情而定。

患者:我宜家嘅烤瓷牙一點都冇唔好嘅感覺, 會唔會出現「拆除後壞得很厲害或要拔除」嘅可能呢?此種可能性大嗎?通過拍牙片可唔可以知道基牙(被烤瓷冠包的牙)係乜情況?

醫生:拆除後壞得好厲害或要拔除都係有可能。拍牙片係難以檢查出來。昨日,一位女同志因為根尖炎,需要拆除冠,從X片上根本看唔出,但係拆下冠後發現裡面宜家爛咗,根本無法保留,最終只能拔除。