咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 美容修復 > 全瓷牙
維港故事都在這

醫生,我嘅全瓷牙使用咗幾耐先會壞?


  

全瓷牙,幾乎可以以假亂真,而全瓷牙嘅壽命有幾耐?性價比係唔係真係好滿意呀,呢都係值得研究嘅問題。

  



全瓷牙概述

  

全瓷牙,又稱全瓷冠,是覆蓋全部牙冠表面,且唔含金屬內冠嘅瓷修復體。因為內冠唔再用金屬,而采用與牙齒顔色相近的高強度瓷材料制成,所以比起金屬基底烤瓷修復體更靚嘅,半透明度與天然牙近似,修複後牙龈邊緣表現更加自然,可以達到仿真效果,且具有對周邊組織無刺激等

  


  

全瓷牙的保質期

根據製作材料唔同分為兩種:

1、玻璃陶瓷類全瓷牙。如:熱壓鑄瓷冠,玻璃滲透瓷冠,及採用CAD/CAM技術研磨完成嘅玻璃陶瓷冠等。

  

2、氧化鋁、氧化锆全瓷牙,透過應用CAD/CAM技術研磨完成氧化鋁、氧化鈦內冠,再通過分層堆瓷技術添加外層飾瓷,制作完成的全瓷牙或無外層飾瓷的全锆冠。

  


  

一般嚟講,全瓷牙就分爲以上兩類,而由於材料堅固,穩定性強,因此奠定咗經久耐磨嘅基礎。一個經過正規醫生嚴格、標準、正確嘅操作、設計、制作的烤瓷牙,戴喺口入嘅使用年限,普通合金烤瓷經研究得出嚟,65%離離地可以使用20年以上。全瓷牙的壽命比普通烤瓷牙要長。如果你平時悉心呵護你的全瓷牙,咁嘅話壽命可以更長,甚至用一世。反之,全瓷牙的壽命也會減少。

  


  

哪些因素會讓全瓷牙“減少壽命”?

全瓷牙的材料

其他情況都一樣嘅時候,當然揀好嘅材料可以用得更耐一啲。一般嚟講,貴嘅材料好啲,一分錢一分貨。不過都唔完全,適合你嘅材料係最好嘅。二氧化锆全瓷牙是現在最好的全瓷牙。

  


牙齒的本身情況

其他情況都一樣嘅時候,當然揀好嘅材料可以用得更耐一啲。一般嚟講,貴嘅材料好啲,一分錢一分貨。不過都唔完全,適合你嘅材料係最好嘅。二氧化锆全瓷牙是現在最好的全瓷牙。

  


  


個人嘅使用情況

個人嘅使用情況有一定關系。每天全瓷牙喝稀飯和每天用它啃骨頭那肯定是不一樣的。

  


醫生的水平

整形醫生的水平也會影響到全瓷牙的使用壽命。呢個唔難理解。要是醫生的水平比較高,做出來的全瓷牙肯定使用的更久.

  


  

(對比照片)

  

二氧化锆全瓷牙技術


A、靚嘅逼真:治療後的牙齒的顔色可以和真牙顔色一樣,而且永久唔變色,在外人看來會跟真牙一樣。

  

B、適用範圍廣:它適合各種不滿意的牙齒,如個別牙不整齊,出現牙縫過寬、斷牙、缺牙等都可以通過這種方法來彌補。

  

  

C、所需時間短:做二氧化锆烤瓷牙很方便,一般只需要一個星期時間就做得返,只需要兩次醫生見面,在第一次時把牙體准備好,第二次裝好牙套。

  

D、牙套生物相容性好:治療後唔會刺激口腔組織,易清潔,牙套生物相容性好,一般唔會引起組織過敏。

  

  

E、強度好高:咁樣可以用高溫將金屬同陶瓷粉結合起嚟,之後就有足夠嘅力量可以承受口腔咀嚼力,uUnbEJ,耐磨耐用。

  

二氧化锆全瓷牙的七大優勢

1、二氧化鋯係以斜鋯石存在嘅一種礦物

醫用氧化鋯經過清潔加工,喺鋯中保留嘅少量α射線嘅殘餘,其穿透深度好細,單60微米。

  


2、二氧化锆烤瓷牙密度和強度很高


(1)強度比EMPRESS二代高1.5倍。

  

(2)強度比INCERAM氧化锆高60%以上。

  

(3)獨一無二的抗破裂性及破裂後強韌的固化性能。

  

(4)可制作6個單位以上的烤瓷橋,解決了所有全瓷系統不能做長橋的問題。

  


3、二氧化锆烤瓷牙顔色自然美觀


二氧化锆烤瓷牙,牙齒顔色的自然感覺和不明顯的牙冠邊緣也是采用二氧化锆全瓷修複所帶來的好處。尤其是對美觀要求高的患者更加重視其色澤自然這個優點,因爲這樣就使修複體同健康牙齒渾然一體,很難區分了。

  


4、二氧化锆烤瓷牙後期省麻煩


你知唔知?如果您口腔中鑲嵌的假牙是含金屬的烤瓷冠,喺您需要做頭顱x線、CT、核磁共振檢查嗰陣時,將會受到影響甚至拆除。非金屬嘅二氧化鋯對x線卻無任何阻擋,只要鑲入二氧化锆烤瓷牙,日後需要頭顱x線、CT、核磁共振檢查嗰陣時都不需要拆掉假牙,省去好多麻煩。

  

  


5、二氧化鋯係一種好出色嘅高科技生物材料


牙套生物相容性好,優於各種金屬合金,包括黃金。二氧化锆對牙龈無刺激、冇過敏反應,非常適合應用於口腔,避免咗金屬喺口腔入面產生嘅過敏、刺激、腐蝕等嘅不良反應。

  

  


6、二氧化锆烤瓷牙強度高


二氧化锆烤瓷牙材料與其它全瓷修複材料相比其強度上的優勢使醫生不用過多的磨除患者的真牙,就能達到強度好高,號稱陶瓷鋼鐵

  

  


7、二氧化锆烤瓷牙品質高


二氧化锆烤瓷牙具有極高的品質,說其品質高不單因爲其材料,設備昂貴,更因爲其運用了當今最先進的計算機輔助設計、激光掃描,然後再由電腦程序控制研磨製作而成,盡顯完美。

  

  

溫馨提示

全瓷牙堅固,耐用,一般情況下可以陪伴你一生,但是它的保質期任受到材料,技術,日後護理多方面因素的影響,因此,請愛護牙齒,注意口腔健康。