咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒保健 > 牙科通識
維港故事都在這

僅次於金剛石嘅牙釉質竟然被牙刷折磨到咁樣嘅地步,難道你用咗洪荒之力?


睇呢篇文字之前

  

佢係牙冠外層嘅白色半透明嘅鈣化程度最高嘅堅硬組織,主要保護牙齒內部嘅作用,係人體中最堅硬嘅物質,其硬度僅次於鑽石。硬化完全嘅牙釉質只含4%嘅有機物,而無機物可以高達96%,一般嚟講,佢係没有感觉的活组织,其新陈代谢過程緩慢。牙齿的牙冠是由牙釉质、牙本質牙髓組成。牙釉质位于牙冠表面,係一層堅硬、白色透明嘅組織,它保护着牙齿内部的牙本質和牙髓组织。所以,光亮完好嘅牙釉質係牙齒健康嘅保證。當我哋長期食用含酸性成份高嘅食物嘅時候,牙齒表面牙釉質就會脫鈣。

  

  

  

  


好多人覺得刷牙係啲好細啲嘢,其實唔係咁。正確嘅刷牙方法可以有效清除牙齒同埋牙周組織嘅細菌斑同軟垢,可以預防蛀牙同埋牙周病,不過,就會破壞牙齒!呢個絕對唔係講大話,我哋可以睇幾張相片:

  

  

你嘅牙齒有冇呢啲情況??有啲朋友時常牙痛,遇涼就牙酸,總以為係蛀牙攪搞,唔知道都有可能係“楔狀缺損”導致。

  

什么是楔狀缺損?

佢係牙齿颈部经过缓慢消耗而形成的缺损,呈“V”樣,因為佢嘅形狀非常似木匠用嘅楔仔,所以称为“楔狀缺損”

  

  

造成楔狀缺損的原因

一、唔正確啲咬齒方式

  

長期橫向或用硬牙刷刷牙、刷牙过猛都会導致牙颈部磨损。臨床上見,牙颈部楔狀缺損更多是位于上下颌正中牙齿分别往后数第三、四顆,呢啲牙齒位於牙列拐角位置,所以刷牙时受到的力也是最大的。

  



  

二、牙頸部組織薄弱

  

牙齒都有薄弱嘅部位,呢個係指牙頸部,呢個位置嘅牙齒珐琅質蓋得最少,所以牙龈也容易发生炎症或萎缩導致牙体暴露,咁耐磨能力都最差。


三、按壓力量

  

喺刷牙時,面颊部肌肉对牙刷存在按壓力量,呢種按壓會增加牙刷對牙齒嘅摩擦力,加劇咗橫掃牙嘅方法對牙頸部突出部分嘅磨損。

  

四、酸嘅作用

   

牙龈沟液中的酸性物质与楔狀缺損有关,呢就解釋咗齦緣根方發生缺損嘅原因。胃炎患者、常反酸者牙齿也易发生楔狀缺損。

  

   

五、細菌嘅作用

   

有啲人認為產酸細菌喺牙頸部菌斑入面形成咗大量嘅酸,導致牙齿脱矿,强度降低的牙体组织在外力作用下易产生楔狀缺損。

  

楔狀缺損该如何治疗?

症樣较轻者:

  

对于组织缺损较少且无酸痛症樣者,本地唔需要啲特別嘅處理。不過要避免橫掃,同埋揀啲較軟嘅牙刷同埋磨料較細嘅牙膏。

  

缺損比較嚴重嘅人:

  

可选用与牙齿颜色近似又有一定粘接性的复合树脂或玻璃离子粘固粉等将楔狀缺損补好,咁樣就可以防止繼續發展啦。

  

缺損十分嚴重嘅人:

  

重度缺损而引起牙髓炎、而且根尖炎嘅患者,要即刻進行治療。楔狀缺損不是太复杂的病症,及時治療就可以減少因牙病同掉牙而帶嚟嘅痛苦。

  

楔狀缺損可以预防吗?

選擇啱啱哋嘅牙刷,并配合正确的刷牙方式是预防楔狀缺損缺一不可的。

  

  

牙刷刷毛唔可以太硬,採用上下運動嘅豎刷法,避免使用拉鋸式嘅橫刷法。如果缺損已經形成嘅話,就需要趕快修補啦。

  

溫馨提示:其實當你感覺到牙齒唔舒服、酸痛等症樣时,問題已經好嚴重啦。平時我哋可以做下自我檢查:對住鏡子,睇下牙齒頸部有冇小嘅缺損。

  

教你最有效嘅刷牙方法——巴氏刷齒法!

  

①揀選軟毛牙刷,将牙刷与牙长轴呈45°角度指向牙根方向;②按住牙齦刷啊-牙交界區,使刷毛一部分进入龈沟,一部分铺于龈缘上,並盡可能伸入鄰間隙內;③用輕柔的壓力,使刷毛前後短距離的水平顫動10次;④頓動時牙刷移動僅約1mm,每次刷2~3顆牙。

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  


奶奶口腔潰瘍嘴對嘴喂食 致幼兒全身潰爛死亡

  

麻麻错过孩子影响一生的事,記得為孩子做窩溝封閉!

  

小孩掉落的乳牙別再丟掉,必要时可救自己一命!

  

為什麼朋友圈有個牙醫非常重要!