咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒保健 > 牙科通識
維港故事都在這

點解口臭,原因就係喺呢度


不知你有冇遇過呢種尷尬嘅經歷,當你嘅朋友興致勃勃咁同你講一啲野嘅時候,從TA口腔度傳出嚟嘅異味真係令人想退避三舍,但又怕朋友尷尬,咁掂硬添,但係又唔敢直接講出口。其實依個時候最應該同你個損友講:你應該去檢查返口腔啦!

  


  

  


  

雖然導致口氣差嘅原因有腸胃因素,但你知唔知道口腔疾病都會令你口氣咁臭?特別係當你牙齒出現蛀牙時,你口腔入面就好似有個大型垃圾場咁,無時無刻都散發住嗌人嘅味道。

  


  

  


  

雖然蛀牙係由細菌為主嘅多種因素導致嘅,不過究其根本就係你口腔衛生差!一旦你冇做好口腔清潔衛生工作,飯後唔即刻刷牙,導致食物殘渣留係口腔度,咁樣牙齒就會慢慢出現齲齒啦,牙洞裡面就會有好多細菌不斷破壞牙齒,殘渣亦會慢慢地堆積入蛀洞內。呢啲食物殘渣經過細菌同微生物嘅作用,慢慢腐爛發酵,從而産生一股難聞的氣味!你講你口臭怪邊個呢?

  


  

咁有蛀牙咪點算啦?

  


  

當然係去補!牙!啦!

  


  

  


  

齊爛牙,蟲牙是「龍齒」嘅俗稱,只係「齊爛牙、蟲牙」講起黎更順口,聽起黎更加直觀。當然,龍齒才沒有「蟲子」咁土氣,佢叫「變形鏈球菌」(好委婉嘅名字,主要的致龍齒菌之一)。

  


  

  


  

齊爛牙裏面真的有蟲嗎?

  


  

講得似老婆餅裏有老婆咁!( 認真臉)

  


  

真正嘅原因:齊爛牙 = 細菌 + 口腔環境(食物殘渣) + 宿主(就是你的牙齒) + 時間。

  


  

我哋每日食進嚟嘅食物,總有一些食物殘渣未得到清潔留在牙縫中,而且口腔中有無數細菌,其中有幾種細菌,會將你口腔入面嘅殘渣消化成酸性物質,當這些酸性物質聚集在牙齒表面,牙齒就脫礦了,水滴石穿,到一定程度嘅時候,牙齒表面就被逐漸腐蝕,形成一個洞,就是齊爛牙啦。所以,齊爛牙不適真的有齊爛蟲或者其他什麽蟲子,而是牙齒被逐漸腐蝕的結果。

  


  

  


  

簡單原理就係:食物殘渣——繁殖細菌(產生酸性物質)——破壞牙釉質(牙釉質脫落)——牙本質露出(牙本質叫疏松更易破壞)——形成龍齒(由細到大)

  


  

舉個例子:牙齒與骨的成份類似,亦有鈣鹽同蛋白質。做酥魚多放醋,燒很長時間連骨頭都酥了,原理就係脫鈣,只剩返骨蛋白。同樣道理,牙縫中的酸性物質也可以腐蝕牙齒。當然,這種腐蝕是需要時間的。

  


  

龍齒(齊爛牙)發展三部曲:

  


  

淺齲:細菌只附在牙釉質層,初期表現爲牙釉質面上有褐色或黑褐色的斑塊,一般無症狀,在檢查時下被發現。

  


  



  

中齲:細菌已經攻到牙本質層了,這種情況下,有可能一開始會感覺到酸痛,但是過一段時間就慢慢沒那麽明顯了。

  


  


  


深齒龜:細菌攻破牙本質快接近牙髓的時候,就比較嚴重啦,一般遇到冷熱酸甜都係好酸痛或刺痛。嚴重的還會擴散到牙周,引發牙周感染。

  


  


龍齒(齊爛牙)嘅治療方法:

  

補牙:治療齊爛牙最主要的方法就是補牙,就係將“齊爛”嘅部分去除乾淨、做成一個定嘅洞形、消毒之後、用充填材料填補、並恢複牙齒缺損的外形。

  


  

  


  

根管治療:當牙齒已經齊爛的很嚴重,對冷熱酸甜等食物刺激敏感,當損傷到達牙髓,引起牙髓炎,此時牙痛會十分嚴重,一般需要根管治療,將被感染嘅死髓進行清除,根管治療的技術現在也已經比較成熟了,對牙齒保留起到非常好的作用。一般根管治療後,最好做個牙套保護起來。

  


  

  

  


  

如果你明明知道牙齒有問題,也沒能在上一個階段挽救你的牙齒,那只能種植牙咯。

  


  

  



  

end

  


  

這只係一顆龍齒的發展過程,如果我哋有兩顆,三顆,四顆龍齒,點解要點做呀?

  

好啦:防止勝過治療。生活中我哋會定時去做檢查,定時俾車做年檢。那麽想要擁有一口健康的牙齒,專業嘅口腔檢查同樣都係必不可少嘅。