咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒保健 > 牙科通識
維港故事都在這

奶瓶齲,誰嘅錯?


人人都想做好父母,

  

但唔係每個人都係好父母。

  

點解?

  

因為只有愛唔夠,

 

  

生活中經常見到啲寶寶,仲未等乳牙長齊,已經長出嘅牙就變黑咗,呢啲情況大多係因為“奶樽引致嘅齲齒”咁就嚟。

  

  

乜嘢係“奶樽蛀”?

  


  

也就是我們說的奶樽蛀。常見嘅係上排門牙靠近嘴唇嘅面、牙齒同牙齒相鄰嘅面出現大面積齒齒壞,一旦出現蛀牙(齒齒),就冇辦法自愈。常常發生喺2、3或者4歲嘅小朋友身上,媽媽可以睇到小朋友上排門牙出現大面積黑色齒齒壞斑塊,嚴重嘅話更會有齒齒壞部份脫落嘅現象。

  


  


  


“奶樽蛀”點解會發生咁嘅情況?

  


  

寶寶吮吸奶嘴嘅時候,牛奶容易直接附著喺牙齒表面。唔單止咁,寶寶用奶樽嘅時候仲好鐘意玩,從而使肚子飽脹同埋引起困意,導致唾液分泌量減少,令附著喺牙齒上面嘅飲料更難去除。寶寶含住奶嘴訓覺,無法清潔口腔,就會使口腔內腐蝕牙齒嘅細菌大量繁殖,久而久之牙齒會脫鈣、牙冠剝脫,就會形成黑色的殘根或者牙渣,從而引發“奶樽蛀”。

  


  


  

“奶樽蛀”危害有幾大?

  

1. 引起牙神經發炎

  

奶樽蛀比較猖獗時,可能會引起牙神經發炎。常常會引起寶寶哭鬧唔安、煩躁、無法安睡,嚴重時還會拒食,嚴重影響寶寶嘅生長發育。

  


  

2. 影響進食同頜面部發育

  

奶樽蛀會影響孩子咀皭功能的進一步發展,獻牙唔好喇,寶寶進食就變得困難啦,噉就唔利於營養嘅吸收。嚴重時,仲可能影響寶寶口腔同頜面部嘅生長發育。

  


  


  


  


  

牙好麽教你點樣預防”奶樽蛀“?


  

1.避免長時間用奶樽

  

用奶樽太耐會使,仲會影響佢地嘅言語同口腔發育,更重要的是奶樽蛀會不斷惡化,奶渣積咗越黎越多。所以一旦,一定要戒掉依賴奶嘴嘅壞習慣。

  


  

2.及時漱口

  

飲完奶之後用開水幫寶寶漱口。寶寶一般會喺訓覺之前飲奶,但呢樣確實會俾牙齒帶嚟好大嘅風險,因為夜晚休息時間長,喺呢段長時間度、而且呢個環境係被糖包圍住嘅。所以喺寶寶喝完奶之後再喂啲溫開水,可以有效清潔、沖走口腔入面嘅殘渣,保持寶寶口腔環境健康。

  


  

3.清潔奶漬

  

媽咪可以用紗布纏繞手指。每次餵奶,最好唔好超過15分鐘,減少奶液浸泡牙齒嘅時間。

  


  

4.刷牙

  

寶貝長出第一顆乳牙後,就應開始爲寶貝刷牙。最好係飯食後同埋訓覺前進行,每日至少兩次。3歲以下寶貝可用清水刷牙,3歲以上寶貝可以選擇用兒童含氟牙膏(唔好揀用成人含氟牙膏)。

  


  

5.定期檢查

  

從寶貝長出第一顆乳牙後開始,每過3個月帶佢去牙醫檢查一次牙齒。定期去醫院使用氟製劑,以提高乳牙抗齲力。