咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒美白 > 洗牙
維港故事都在這

你真係瞭解洗牙嗎?



  

潔牙,俗稱洗牙,專業術語齤上潔治術,係指用潔治器械去除齤上牙石、菌斑同色漬,仲磨光牙面,延遲菌斑同牙石再沈積。牙菌斑同牙結石係牙周病嘅主要刺激因素,都會令牙齤出血、仲有口臭,甚至可能令牙齒鬆動掉落。潔治術係去除齤上菌斑同牙石最有效嘅方法。

  

所以養成定期洗牙嘅習慣認真緊要,一般情況落黎,平時口腔相對健康、洗牙效果唔錯嘅人群,喺一年一次;如果經常飲咖啡同埋有色飲品、抽煙、飲酒、愛食色素嘅人,應喺半年一次。最好讓醫生做出專業嘅評估。

  

洗牙嘅方式

  

Syang Dental Hospital

  

MODE

  

  

1

  

手工清潔

  

優點:對醫生嚟講,手感相對好啲,可以真切知牙石嘅存在;手工清潔的力量較喺柔和,而且手工清潔嘅過程冇噴水,不適感較低;亦會減少診所內交叉感染嘅機會。

  

缺點:費時費力(通常完成全口牙齒的手工清潔需要3個鐘左右,對於牙石特別多嘅病人甚至要分次完成,喺呢個過程中病人需要保持張口。長時間嘅張口對病人嚟講無疑係好唔舒服嘅,而且長時間嘅操作對醫生嚟講更係一種折磨。)

  

  

2

  

超聲清潔

  

超聲清潔是目前廣泛採用的潔齒方法,利用超聲波產生嘅高頻、高能振動透過光滑嘅超聲波潔治機工作頭將牙間隙內嘅牙結石打碎,然後通過潔治機產生嘅水霧將碎石、病菌刷走,從而達到牙周保健嘅目的。

  

優點:舒適、快捷、安全、無痛,並且刺激性較小,不損傷牙面,無需麻藥;一般30min至1h可以完成全口牙齒嘅齦上潔治術。

  

超聲清潔後,仲會用探針細心檢查有冇漏植嘅牙石,如果留返小小塊嘅牙石同埋鄰面嘅牙石,會再用手動器械將佢哋清理乾淨。

  

缺點:部分人羣不適合應用超聲清潔。

  

  

3

  

噴砂潔治

  

噴砂是由珍珠鹽加上高壓水喺牙齒做進一步的清洗。洗牙嘅超聲波只能將口腔內嘅大塊牙石震落,而噴砂可以將附著喺牙齒上嘅茶漬、煙漬同埋食物漬清潔乾淨,並能清潔超聲潔牙機不能達到的牙面窩溝點隙。噴過砂嘅牙齒非常潔白,而且唔容易再沈積牙石,咁嘛一般噴砂是作喺輔助配合超聲潔牙或手工潔牙進行。

  

優點:操作溫和、完全清潔牙垢、消除牙齒表面色素、提升牙齒光澤。

  

缺點:只起輔助作用,不能去除大塊牙石,需配合超聲清潔和手工清潔;牙齦受到噴砂衝擊容易出血,但係經過長或短時間都會恢復。

  

Syang

  

洗牙嘅過程

  

Syang Dental Hospital

  

PROGRESS

  

  

1

  

消毒

  

通常喺開始之前,醫生會要求病人使用消毒液漱口,有效地減少唾液入面嘅細菌含量,從而大大減少汙染。

  

  

2

  

潔齒

  

醫生會按照病人嘅具體情況,通過手工或超聲的方式進行潔齒。

  

洗牙嘅過程通常會有點痠痛,如果牙齦炎症比較嚴重,洗牙嘅時候會有出血,出血通常係反映炎症嘅嚴重程度,另外由於有大量唾液以及潔牙機噴水的存在,睇上去似乎出血好多嘅樣子,其實一般而言出血量不會太多。

  

  

3

  

噴砂

  

這是通過特製的鹽加上高壓水喺牙齒做進一步的清洗,清除色素的效果更喺明顯。牙齒上色素沈積唔太嚴重嘅患者,可能不需要進行噴砂處理,只要用超聲波洗牙一次就得。

  

  

4

  

拋光

  

洗牙後拋光就象洗車後打蠟的效果。超聲波洗牙之後會喺牙面上留低顯微鏡底下都可以睇到嘅細小劃痕,導致牙面有微細嘅粗糙感,咁樣就容易積聚色漬同牙石。通過拋光可以使牙齒更光亮,牙面更加滑溜,從而減低細菌斑同色素嘅附著同埋牙石嘅生成。另外拋光也可以減小洗牙後的牙齒敏感。

  

Syang

  

洗牙之後要留意嘅事項

  

Syang Dental Hospital

  

PRECAUTION

  

1、洗牙後,洗牙之後、勿用力吸吮或舔舐,24一小時內勿用牙線、牙籤,防止意外出血。

  

2、洗牙後半小時內不要進食、勿飲水、勿漱口。

  

3、洗牙後的48一小時內,勿飲含色素高的食物,勿食過冷或過熱食物。剛洗完牙的人,盡量少吃能量"染色"嘅食物,嚟咗醬油、有顏色嘅飲品、葡萄酒同藍莓等等,同時間,也要少抽煙。

  

4、洗牙後三天內不要進食過於辛辣或是過於酸冷的食物,潔牙後的一兩個月,部分體質敏感嘅人可能會感到牙齒對冷、熱、酸、甜等刺激感過敏嘅情況,呢啲都係正常個體嘅反應,請勿過於擔心,如症狀持續加重,不能緩和,請即時複診。

  

5、洗牙後的牙齒常常會看起來比較長,牙縫仔亦會比較大。這主要是因喺發炎的牙肉不再腫脹、牙肉恢復健康。另外,洗牙後雖然牙齒變乾淨,但如果因此忽略清潔,牙結石會好快再長出嚟,咁嘛應勤刷牙、飯後多漱口同正確使用牙線。

  

6、洗牙後的牙齒對冷熱會有點敏感而感到痠痛,依啲症狀係暫時嘅,通常一個星期左右就會消失。若痠痛症狀一直存在,可以考慮使用市場上一啲抗敏感牙膏,一般使用一箇月左右會得到改善。