咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 拔牙
維港故事都在這

關于拔牙嘅認識誤區


  

臨床上我哋常常遇到呢一種患者,其中某隻牙因為種種原因需要立即拔除,但又因為特別害怕拔牙同對拔牙嘅種種誤解、偏見而唔願意拔除或者有本唔應該拔除嘅牙非要拔走。我哋常遇到嘅呢啲誤解同偏見都係啲乜嘢嚟嘅呢?

揪去一顆牙,鬆掉一大片


  

揪牙(除智齒)後鑲牙應喺半年內進行,超過半年唔做假牙,相鄰嘅牙齒會向缺牙間隙傾斜,對面嘅牙齒會伸長。人們認爲揪牙會導致周圍牙齒的鬆動,嗰啲原因,就係喺牙齒拔除之後冇即時修補缺失嘅牙齒或用咗唔啱嘅修補方式,導致周圍牙齒唔有利清潔或形成衛生死角,導致牙周炎嘅發生同發展,令佢變得鬆動。

拔除智齒會使前面的牙向後倒、鬆動


  

一般嚟講,我哋嘅牙齒喺一生中都係不停向前移動,而位于牙列最末端的智齒拔除並不會使前面的牙齒鬆動。

我嘅牙唔好,等全拔咗再裝全口牙


  

口腔內能保存嘅牙齒越多,即使係牙根(保留一顆牙周膜完好嘅殘根可以保持對牙槽骨嘅生理刺激,防止牙槽骨萎縮,延遲衰老),修復缺失牙嘅難度越細越易,修復嘅效果亦會越好。世界衛生組織(WHO)喺2008年提出“8020計劃”,即80歲應保留20顆能正常嚼食嘅真牙。


  


揪牙很疼,放佢自己掉喇


  

一般嚟講,現喺麻醉手段已經可以達到很好的全程鎮痛效果,甚至打麻藥本身都可以做到基本無痛,您完全可以放心揪牙。
而讓一顆需要拔除的牙保留喺口腔內會帶給我們很多潛喺的危險,因為疼痛可能導致患側嘅牙齒無法使用,偏側咀嚼,走路會齊一條腿,會導致面部唔均勻,引起下顎關節唔舒服,嚴重嘅話甚至會破壞關節;令患側嘅其他牙齒都受損(咀嚼有自潔作用,冇用嘅一邊口腔衛生常常差)。如果患牙嘅牙槽骨吸收多於根長2/3冇及時拔除的話,牙槽骨會進一步吸收同丟失,冇利於後期修復。
牙齒痛咗、鬆動就要拔掉,一勞永逸


  

牙齒嘅疼痛、鬆動可以由很多因素引起,一般可以通過對因對症的牙體、牙周甚至鑲復嘅治療保存。揪牙只是治療病牙的方式之一,一般嚟講除非牙根部都爛掉了或者患牙的牙槽骨吸收多于根長的2/3先需要拔。牙齒拔掉以後會引起一系列嘅反應,嚼食嘅功能嘅丟失,鄰近牙齒嘅移位,靚觀嘅缺損等。

揪牙對大腦不好,讓人變笨


  

牙齒長喺牙槽骨中,跟大腦嘅距離好遠,牙神經亦係第五對腦神經三叉神經嘅末梢神經,揪牙對大腦沒有什麽影響。

中午不可揪牙,否則會流血不止


  

一日中,人嘅血壓有高低,大概喺中午時分會偏高一些。不過,一般嚟講找經驗豐富的大夫揪牙損傷很小,根本唔使擔心流血嘅情況,並且即使有醫生也可以馬上止血。

  

不過,對一些病人嚟講,選時間揪牙還是有好處的。例如洗腎病人進行血液透析後,必須間隔6小時才能揪牙,因爲洗腎時使用的抗凝血劑會影響揪牙後的止血,因此必須等藥效退掉後再揪牙。


<!--=""-->