咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 拔牙
維港故事都在這

拔牙矯正,一下拔四顆唔係唔太多了?


“小小的牙齒花了九牛二虎之力長了出來現在卻要拔掉?!納尼?!不行不行,絕對不行!”

  

  

其實,唔拔牙對於正畸嚟講有咩意義?拔咗牙又會有咩樣嘅正畸效果?點解一般嚟講要拔四顆牙?

  


今日就揾啲角度同大家科普下,拔牙正畸嘅嘢。

  

01

  

爲什麼要拔牙矯正?

  


隨住人類嘅繁衍進化,大腦所佔嘅體積越嚟越大,上下顎骨嘅體積反而越嚟越細。

  

而上下顎骨就係牙齒嘅屋企,屋企嘅面積越嚟越細,導致人類嘅32個牙齒唔可以整齊排嗰個完美嘅弧形,而最親善嘅結果就係牙列擁擠、齙牙。

  

  

拔牙矯正,要充分考慮錯頜的類型、牙齒的擁擠程度、前牙的脣傾程度、側貌的美學關係、上下頜骨之間的突度、顧客的牙周情況等,而不是簡單地排齊。

  

02

  

不拔牙會怎麼樣?

  


由於牙齒排列不齊,在這種情況下硬性排齊牙齒,牙齒會“散出去”原來靚靚嘅側貌反而被破壞,一講話嘅時候會感覺“滿口都係牙齒”。

  

  

對於美觀嚟講,反而係個破壞。同時,牙齒同骨骼唔夾對都會影響咀嚼功能。

  

03

  

一次過拔4邊個都未免太多?

  


人類口內嘅常駐牙通常係28-32顆,喺拔牙嘅情況下,大部分情況會拔上下左右(四個區域)嗰啲1顆雙尖牙。

  

有啲朋友唔易接受,覺得1-2顆還可以,一陣間4顆都拔掉,忍唔住!

  

  

口腔內每顆上排牙齒都有相互對應的下排牙齒,互相合作,完成咀嚼功能,保證牙弓同面部嘅對稱同美觀。

  

  

如果單純拔走某一個象限嘅牙齒,關閉孭位,會導致牙齒中線唔正常、牙弓嘅偏斜、嚼嘢功能出現問題、口周肌肉異常或者面部偏斜。

  

04

  

點解去掉牙齒孭位?

  

  

因為有牙齒孭位,可以整齊排列擠迫嘅牙齒、前突嘅門牙會回復正位,牙齒孭位會逐步閂埋,最後整牙完結嘅時候都唔會有間隙,更加唔需要再重新裝牙。

  

05

  

拔牙會唔會有影響身體健康?

  

  

正畸拔牙唔會對口腔健康同身體健康有任何壞影響嘅。正畸治療之前,醫生會做全面嘅檢查,確定局部同身體條件係可以接受拔牙嘅情況下,先可以選擇拔牙嘅位置,至於拔牙後嘅處理,只需要按照醫囑進行嘅就得啦!

  

06

  

不齊的那一顆能拔掉嗎?

  


有好多細路嘅牙齒唔整齊,喺“虎牙”嘅位置。因為“虎牙”係嘴巴入面相對較晚先長出嚟嘅牙齒,當有好多牙齒擠迫埋喺一度,就常常係尾牙。

  

  

噉啦“虎牙”又是喺嘴巴、喺臉部好重要嘅牙齒,佢仲可以支撐住口角,同仔面嘅飽滿度,仲要保證微笑嘅時候露出嚟嘅6顆牙齒是一箇美美弧線,冇乜死板直線嘅呀,可以通過正畸療法將牙齒排整齊。