咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 杜牙根
維港故事都在這

同樣係根管治療,點解我嘅比別人貴咁多呢?


好多患者都曾經經歷過搞牙嘅痛苦,講真嘅,睇牙確實好辛苦。

  

牙齒出現痛痛,好多情況醫生都會建議患者進行根管治療,亦都係市民常講嘅“抽神經”。事實上好多人唔明白牙齒有洞依家痛,點解唔可以直接補返,而係非要揀“抽神經”。其實講白啲,如果牙齒出現劇烈嘅痛痛,咁意味住患者已經錯過最佳嘅補牙治療機會,咁最佳嘅治療時機已經走失,只唔得唔選擇另一種治療方法,亦都係專業上傾到嘅根管治療。

  


牙齒如果需要進行根管治療,噉通常而家個治療費用會好貴。以私人牙科診所為例,如果一顆牙有蛀牙但冇痛,只洗補一下嘅話200~600幾百蚊不等(除非要做嵌體)。但是如果要進行根管治療抽神經的話,咁就要比返1000~5000幾百蚊不等。

  


根管治療咁貴架,
點解呀?

喺呢度我想同大家解釋下,根管治療係點樣收費嘅。

  

首先根管治療係分牙位嘅,亦即係將所有牙齒分為3類:前牙、前磨牙和磨牙這三類。前牙治療因爲簡單所以價格也是最低的,前磨牙其次,磨牙因為牙根複雜同埋操作唔方便,所以價格最貴。

  

但係無做好導致牙齒再次發炎,咁第二次做根管治療就會比第一次貴啦,主要係因為第二次治療難度大啲。

  

  

另外就係睇埋磨牙,通常磨牙會有3到4個牙根,但係牙根入面可能有唔止一條神經,正常嚟講磨牙根管治療係指治療3根神經嘅費用,如果呢顆牙嘅神經數量超過3根那麼每多出來一根就要加收一根神經嘅費用。

  


  

治療牙齒點解呀那麼貴了吧。所以作為專業嘅牙醫,千其唔好拖延唔管佢,有句俗語話“小洞唔補,大洞受苦。”講緊呢個道理。如果只係小洞補下,但是如果蛀牙蛀到神經了,咁就有可能要面對成千蚊嘅治療費用。

  

  

根管治療嘅
過程


  

相對於補牙嚟講,根管治療是需要好幾個步驟和過程的,一般需要2-3次嘅治療先可以完成。

  

  

看到這裏很多人可能就在想,根管治療點解咁複雜,它到底是一箇什麼樣的治療方式呢,下面讓我們來了解下根管治療嘅具體步驟。

  

第一步:開髓

  

先喺牙齒上開一個直通入面、 方便操作嘅大門。

  


  

第二步:殺神經

  

出問題嘅牙神經會喺牙齒內部崩壞、發酵,造成嚴重嘅感染同痛楚。

  

  


所以,我哋需要將牙神經殺死,然後同壞死嘅組織一齊清理出嚟,令炎症消失。

  

第三步:填埋

  

放入永久性消炎殺菌嘅藥物,對根管進行嚴密填埋,保證完成根管之後唔會再出現炎症。

  


最後再裝一個全瓷/烤瓷牙冠,起到保護作用,同時都解決咗牙齒顏色灰暗嘅問題,更加靚好睇。

  

根管治療後嘅
注意事項

  

治療後嘅不適嘅處理

  

根管治療後可能出現唔同程度嘅根尖反應,如無明顯腫痛,輕微嘅唔舒服會喺2-3日後緩解。若治療後出現明顯唔適應及時複診,遵醫囑食消炎藥、止痛藥。

  

食嘢嘅時候請您留意

  

治療後2治療後嘅幾個小時內避免咀嚼喺患到牙嘅一邊;避免患牙嚼過硬嘅食物,令患牙同顳頜關節可以適當休息;避免食太冷或太熱嘅食物刺激患牙;避免抽煙;注意口腔衛生,食完嘢之後漱口,保持口腔清潔。

  

保護患牙

  

根管治療後牙體組織變脆,為咗預防牙體爆裂嘅情況,建議進行冠修復。

  

定期檢查

  

如有需要請按照醫生的指示,手術之後1幾個月、3幾個月、6幾個月、1年度進行復診拍攝,觀察根尖周圍組織的癒合情況。