咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 牙痛
維港故事都在這

牙痛係上火,欺騙咗幾多中國人

1
牙痛唔係上火,而係口腔冇清潔乾淨。


  



  

前段時間,小萌刷牙嘅時候,一顆門牙突然摔咗,驚到佢趕緊去醫院。

  

結果,喺醫院檢查一次,醫生話比佢知,因為風濕性,佢上排,必須即刻拔走!

  

小萌喺度28歲,但好似82歲的老太太,咁就冇剩幾粒,口癟癟,稍微硬啲嘅嘢都唔食到。

  

有醫學專家話,中國人最有可能患上嘅病,唔係癌症、唔係心腦血管疾病、唔係糖尿病,而係口腔類疾病。

  

呢唔係誇張話,最近一次口腔流行病學調查嘅數據顯示,喺人群中,十個中國人入面就有九個口腔唔健康,受到各種疾病困擾。

  

而家,唔使等,試下睇下,我哋有啲咩對牙齒嘅誤解。

  


  

2

第一個誤解:牙床發炎係因為身體內火太大



  

26歲的小夥去醫院看病,佢話,之前經常有牙痛,老爸媽話係因為佢內火太大,需要飲啲涼解毒嘅東西,減少內火。

  

誰知呢,過左一段時間之後,喺度嘅牙齒越嚟越鬆嘅,最後竟然嚴重老化咗落咗,每日都要嚟飲粥啦,食咗好稀嘅嘢,想食一個堅果,咁想都唔需要想。(嚟實

  溫州晚報)

  

導致牙齒老化嘅原因,就係因為牙周炎。

  

人嘅一生之中,平均都要嚼50,000kg嘅食物,如果清潔唔到位,就會有好多細菌日復一日侵蝕你嘅牙床同牙齒,最終,會導致牙周炎。

  

牙周炎係好嚴重嘅口腔病,根據統計,牙周炎係中國人口腔問題中,最常見嘅一種病,牙周炎嘅發病率高達70%,相當於10每個人中,就有7一個有牙周炎。

  

即使噉常見,牙周炎嘅危害都唔可以小覷。

  

佢嘅發病週期好長,初期唔易被人發現,當有明顯嘅徵狀嘅時候,就已經發展到中晚期嚕,要想醫好唔容易,最後嘅結局就係牙齒都掉曬。

  

治療牙周炎最好嘅時間,就係牙齦發炎嘅時候,加強口腔衛生,控制好口內嘅牙菌斑就得嚕。

  

但係喎,好多中國人對牙周炎有好大誤解,每次見到牙齦發紅咗,就當佢係上火應該處理,總覺得只需要飲啲牛黃解毒片、金銀花、菊花等等泡水解燥就得嚕。

  

結果,喺努力同火爆嘅過程入面,唔記得保護牙周炎嘅最佳時期,拖延咗病情,令病情更加嚴重,crxgNt就沒了牙齒。

  


  

3

謬誤二:掉牙係自然嘅規律



  

張先生幾時開始掉牙50多歲的時候,開始掉牙,直到67歲的時候,已經變成無牙老人食豆腐。

  

最後,仔仔帶咗張先生去醫院做咗一套活動性矯正牙套,本以為牙套少少都可以恢復啲咀嚼能力,改變一下而家嘅情況。

  

點知,硬嘅食物仍然食唔到、粘嘅食物還是吃不了,牙套仲好容易崩爛,清潔亦唔方便。

  

曾經,世界衛生組織提出8020計劃,嘅嘅意思係,俾人喺80歲的時候,仲保留住20有咀嚼功用嘅、唔會動嘅牙齒。

  

只有噉樣,先至可以保證老人嘅生活質素,唔會因為缺牙而受影響。

  

不過而家嘅情況係,國內80歲的老人,冇提過20顆牙齒點樣,有三份嘅人連一顆牙都冇哂。

  

對於牙齒嚟講,國內人有一個根深蒂固的誤區,覺得人老咗就會掉牙齒,覺得牙齒掉落係自然規律。

  

牙齒掉落並唔係自然規律,而係同一個人嘅生活習慣有關。

  

如果唔注重口腔衞生嘅話,細菌就會喺牙槽骨入面生長繁殖、破壞毛細血管、降低骨組織活性,最終導致牙根變松脫落。

  

當牙齒缺失之後,人嘅嚼食功能就會下降,甚至會喪失咗佢哋。

  

呢個唔止係喺減低生活質素嘅問題,佢會影響身體對營養嘅攝取,嚴重啲嘅人甚至會有消化系統嘅問題。

  

可能嘅,你可能覺得唔使理佢,覺得植牙可以解決問題。

  

不過,植嘅牙齒點解都冇得比上自己嘅牙齒好用,即使,你口裡有一部奧迪,唔好意思,呢個問題嘅解決都唔係好嘅。

  


  

4

誤區三:牙齒唔好,冇關係



  

喺外國嘅知乎度,有一個專門嘅,國內人不刷牙,口腔衛生好差。

  

國內人對口腔衛生的重視程度特別低,根本原因就係,因為覺得牙齒唔好沒有關系,仲經常講乜嘢“牙痛唔係病,痛起嚟真係好痛苦”噉而家嚟講。

  

實際上,牙齒唔單止只係咀嚼,佢同全身疾病有好大嘅關係。

  

呢唔係誇張話,國外已經有多項研究證實,齒齒唔好,會引發好多其他病症。

  

·牙齒唔好,可能會老癡呆

  

美國伊利諾伊大學曾經做過一個研究,發現牙周病細菌會引發認知障礙同阿茲海默症。

  

因為,牙周炎同認知衰退之間係密切關係,佢會加重腦嘅炎症,令腦入面嘅神經元退化、數量減少,由此可能導致阿茲海默症(老年癡呆)。

  

·牙齒唔好,可能會患上胃炎、胃癌

  

國際癌症研究所,曾經喺60%的胃癌患者中,檢測到幽門螺旋桿菌感染,幽門螺旋桿菌已經被睇做係一種致癌物。

  

喺我哋口腔入面,牙菌斑裡面藏有好多幽門螺旋桿菌,當機體抵抗力低嘅時候,佢會跟隨口水或者食物吞入胃度,呢個可能導致胃病嘅發生同埋復發。

  

·牙齒唔好,可能會患上心臟病

  

英國國民健康保險制度同埋利茲大學嘅研究發現,輕時有過嚴重掉牙史的人,死於心臟病嘅風險更高。

  

這是因為,牙周炎嘅毒素同病菌可以入血,唔止會令血小板凝固,仲會直接喺動脈度形成血塊,可能會引起急性心肌梗塞。

  

牙齒係健康重要嘅保障,千萬不要覺得牙痛唔係病,牙痛唔止係病,仲同你全身疾病都有啲關聯。

  

可能嘅,你患癌症嘅機率唔高,但因為忽視牙齒健康,患病嘅機率絕對係100%。

  


  

5

誤區四:哈



  

大部分口腔問題,都係清潔唔到位引起嘅。

  

唉呀,比地球上嘅人仲多噃。

  

如果,平時唔留意口腔衛生,細菌就會一直累積累積,導致牙菌斑同牙結石嘅堆積,最後的結果就是促進了口腔疾病的發生。

  

《國內居民口腔健康指南》曾經推薦咗啦4呢個容易做到嘅口腔健康習慣:每年進行一次口腔檢查、每年洗牙一次、每年搞牙一次、用含氟牙膏。

  

不過,對於牙齒嚟講清潔問題,很多人都冇乜心機,覺得搞牙只係減少口氣咁簡單。

  

有調查發現,能做到每年搞牙一次的中年人,好可憐嗰啲2.3%。

  

更冇提過每年一次的洗牙了,唔少人甚至覺得,搞牙只不過係牙醫賺錢嘅手段,牙齦會越搞越敏感。

  

結果就是,口腔嘅齒漬越嚟越多,最後引發了牙周炎。

  

對待牙齒嘅態度好懶散,牙齒都唔會好好照顧你,如果你唔理口腔衛生,牙齒退休嘅時間就會提早啲。

  


  

6

有一個錯誤嘅觀念:保護牙齒係要花錢嘅



  

因為看牙不在醫保範圍內,而且費用都相對較高,很多人就有一個誤區,認為要有一口好牙就需要花好多錢。

  

但實際上,牙科專家建議,保護牙齒只需要日常生活中做好,多啲時間做好防護,做咗咁就可以慳返最少啲錢,擁有一個好個口腔。

  

·科學刷牙

  

刷牙係保持口腔清潔最主要嘅方法。

  

透過刷牙,可以減少口腔內細菌同其他有害嘅物質嘅數量。透過刷牙,可以促進牙齦組織嘅血液循環,增加牙齒同牙周組織新陳代謝嘅興奮,增強上皮細胞嘅角化程度,提升牙齦表面組織嘅抗病能力。

  

刷牙可以用巴氏方法,每天每年搞牙一次,每次刷牙最少兩分鐘3分鐘。

  

·修正唔良口腔習慣

  

改變口腔唔良習慣,可以減少對牙周嘅刺激,預防牙周炎嘅發生。

  

所以,要避免用牙齒咬硬物,好似咬硬口只內物品咁、咬指甲、咬唇等唔良習慣。

  

除咗呢啲,EkjZWm,呢樣會大大減少前牙嘅牙齦腫脹,牙齦炎等症狀。

  

·食多啲粗糙或纖維性嘅食物

  

粗纖維嘅食物,有一定嘅潔淨同按摩功效,可以增強牙周組織嘅抵抗力。

  

除咗呢啲,都要減少糖嘅攝取,唔好畀糖黏喺牙齒上,導致蛀牙。

  

·定期去檢查口腔健康

  

口腔疾病大部分係慢性病,初期症狀唔明顯,好容易忽略。所以,每年都要定期去檢查口腔健康,早啲發現早啲治療。

  

一般成人每查一次,兒童和孕婦每隔半年查一次。

  

·每洗一次牙

  

即使每天每年搞牙一次,都唔可以避免有牙結石形成,每洗一次牙,可以減少牙結石嘅累積,保持口腔清潔。

  

而且,煙酒會腐蝕牙齒,有呢個習慣嘅人,更要留意一定要洗牙喔,呢樣可以減低牙周病出現嘅可能。

  


  

有健康嘅口腔,唔需要食好貴嘅保健品、請多啲專業嘅教練、有好多好嘅醫療設施。

  

有健康嘅口腔,只需要多啲耐性,做好應該做嘅基本保健措施,你已經趕超咗好多人。

  

從而家起,做一個愛護牙齒嘅人啦!

  

每年搞牙一次、實際漱口、定時檢查,一齊為80歲還有20牙齒努力啦

  


分享儲存讚好睇緊