咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 智齒
維港故事都在這

告別“包子腫”,令剝智慧齒不再可怕

每过一段时间,就會爆出一兩條拔智齒嘅熱搜……

長咗智齒牙床痛,每日都係生無可戀嘅臉。嗰智齒到底要唔要拔掉呢?

  

乜嘢係“智齒”?

  

智齒是指人类口腔内,牙槽骨上面嘅上下左右嘅四顆第三磨牙。  

因為呢四顆牙剛好喺20歲左右時開始萌出,呢個時候人嘅生理、心理發育接近成熟,所以就被視為係“智慧嘅到來”嘅象徵,所以稱之為“智齒”——智慧之齒。

  

 

但係事實上, 智齒带来的并不是幸运和智慧。因為牙槽骨嘅局限性,有的智齒并不能很好萌出,这种情况称为阻生智齒。


为什么要拔除智齒?

阻生智齒“弊大於利”,容易導致以下口腔問題:

•冠周炎:智齒因阻生而使牙冠不能完全外露,牙冠周圍嘅牙床變成袋狀,容易積存食物、滋養細菌。當全身抵抗力下降嘅時候,会引起急性冠周炎。

•間隙感染:冠周炎的炎症可能进一步向肌肉间隙内扩散,造成間隙感染。

•第二磨牙齒壞:向前倾斜的阻生智齒,因經常喺鄰牙間積存食物,易發生鄰牙(下顎第二磨牙)牙齒壞。

•前牙齒列擁擠:很多智齒在萌出过程中,會推擠磨牙向前移動,導致牙齒排列擁擠,錯齒畸形。 

•其他:阻生智齒还可能形成牙源性颌骨囊肿、骨髓炎、顳顎關節紊亂等。

  

人们點解害怕剝智慧齒?  

“拔智齒是非常‘大’嘅手術,打麻藥可能損傷腦神經”

  

“拔智齒后两周都吃不了饭,難以忍受嘅痛,話都講唔到啦”

  

“拔牙聽起嚟好驚嚇,血淋淋嘅”

  

“唔係萬不得已,绝不动智齒分毫”

  

實際上,“智齒拔除”冇咁可怕,它是治疗及预防智齒相关问题的常见手段。

  

用微創拔牙技術,可以避免傳統拔牙方法嘅缺點,使得智齒拔除更加高效、微創、手術後反應更細。

  

和睦家智齒拔除优势

  

智齒拔除,其實唔使咁驚慌。和睦家智齒拔除新技术,顛覆您嘅認知。

  

× 傳統拔牙:

  

幻闊切開牙齦,曝露牙槽骨,大量去骨,创面大,恢復時間長。

  

手術後患者嚴重疼痛,明顯面部腫脹同埋開口受限,進食困難,手術後生活質量降低。

  

  

√微創拔牙技术:

  

中位水平阻生智齒,使用唔需切口嘅技術,明顯減低手術後唔適感,基本做到手術後無腫脹同疼痛;

  

深处埋伏的特殊复杂智齒,設計特別細小嘅切口,減低手術中嘅風險,明顯減低手術後唔適感,大部份情況唔需要縫合同拆線。手術後腫脹同疼痛明顯減輕,手術後2-3天恢復正常開口。

  

Q
&
A

Q1. 什么情况需要拔智齒?

  

答:X光诊断智齒发育空间不足,導致唔正常,張有損;智齒牙齒壞发炎,亦會破壞到鄰近嘅牙齒;正齒醫生都要求。

  

上面嗰啲情況,需要醫生診斷,需要拔除智齒。

  

Q2. 什么时候不能拔智齒?

  

答:冠周炎急性炎症期不适合拔牙,手術後创伤会使炎症扩散;

  

女性經期同埋懷孕期間唔適合拔牙,需要按醫生嘅指示行動。

  

Q3. 拔智齒“好痛好驚嚇”嗎?

  

答:并唔會。通常病人話畀我聽嘅反應係,揹牙嘅過程冇痛感,手術後都觉得反应轻微。

  

Q4. 传说中拔智齒需要一次一颗,咁岂不係要經歷四次揹牙?

答:傳統拔牙方法创伤较大,手術後反应较大,如果一次拔除四粒,对患者生活质量影响较大。

  

微創拔牙技术创伤较小,手術後反应轻微,对于大多数体质正常的年轻人,且有意願嘅情況下,可以一次拔除四顆,減少多次就診嘅不便同抗生素嘅使用頻率,對生活質量影響較細。

  

當然,一次拔幾顆,具體情況需要醫生手術前評估後決定。

  

Q5. 拔智齒会“瘦臉”嗎?

  

答:有一部分患者會出現拔完牙嘅情況,臉變瘦咗嘅現象。雖然而家,医学上没有证实拔牙和瘦臉的必然联系,但係確實有啲病人出現咗呢種情況。