咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 智齒
維港故事都在這

拔智齒唔可怕,可怕嘅係...


週末刷朋友圈,一好友更新狀態“呢兩周明顯臉瘦咗!”於是,悠尼緊急問佢“有咩瘦臉好方法~”,答曰:“拔~智~齒!”

嘿,拔智齒,點可以瘦臉?
可以,絕對可以……
當然係,餓瘦嘅,尤其是拔完智齒後,仲撞上左乾槽症!


1
PART
乾槽症係乜嘢?

有啲人或者完全冇聽過,但需要拔除智齒的人(尤其是阻生智齒),有需要好好了解一下。

“乾槽症”爲複雜牙拔除後出現的並發症,表現爲拔牙窩幹燥、空虛、冇滲出物,伴隨劇痛嘅情況,創口一直無法癒合,止痛劑止痛無效。



  

2
PART
如何判斷自己得了乾槽症?

1、留意出現嘅時間

  

一般嚟講,乾槽症的疼痛不會在拔牙後馬上出現,而係3~4天後出現劇烈疼痛。也就是說拔除智齒後前兩日出現上述症狀無需緊張,可觀察症狀嘅發展。

  

2、留意疼痛部位同疼痛程度

  

如果疼痛嘅區域,只局限在拔牙窩,可可以只是術後反應。但如果伴有放射性周邊疼痛,向耳鬢部、下咀,甚至包括淋巴結也可可以有腫痛,此時一定要謹慎了。再者就是從止痛藥是否可以緩解症狀來判斷,如果無效,請立即就診。

  

3、觀察口腔是否有異味

  

幹槽或空虛的拔牙窩,入面會有腐敗嘅組織,同埋伴有惡臭味。

  

如果懷疑自己得咗乾燥症,請立即就醫!如果治療唔及時,病程可延遲半個月以上。乾槽症繼發的感染還可可以引起骨壞死,頜骨骨髓炎,甚至合併全身感染引起敗血症,所以一定要留意!



  

  

3
PART
如何避免乾槽症?

1.拔牙後可適當使用抗生素,預防感染。一定要遵醫囑,好好配合醫生,才可以有效預防乾槽症。

  

2、拔牙後飲食宜清淡。辣、熱、硬嘅嘢請暫時遠離,食啲軟嘅嘢、涼嘅食物,魚蝦、海鮮噉類嘢,都暫時唔好食。

  

有人問:“拔完牙唔食飯就好了嘛,我就只飲牛奶”。呢樣嚟嘅話都唔正確嘅。拔牙手術是一種創傷,創口恢複需要充足的可以量,所以“唔食飯”肯定係唔得嘅。而且,營養攝入不足會導致免疫力下降,增加術後感染的風險。

  

不管是隨心所欲地大吃特吃還是完全不吃,都不利于術後恢複,應該要均衡飲食、健康飲食。

  

3、拔牙創口十分脆弱,術後7天內要避免吸煙。還有患者認爲“白酒可以療傷殺菌,用白酒漱口想必可以幫助傷口恢複!” 但實際上這些都是借口,“白酒漱口”幾日嚟,可可以乾槽症正在前方向你招手。

  

4、拔牙也是一種巨大的身體消耗,建議在拔牙後72小時(3日)內避免較為劇烈嘅體力活動。即使3日後也不建議進行“遊泳”等容易接觸汙染水源嘅鍛煉項目,否則會增加拔牙窩感染的風險。



  

除咗謹遵醫囑,拔牙的醫生才是關鍵!


乾槽症的發生有全身因素和局部因素。雖然整體因素例如各種慢性病、營養不良等,會增加傷口感染率,但呢啲都係次要嘅,最重要的還是拔牙的醫生是否專業。

  

  • 適合患者的拔牙方法

      

    拔牙的方式有很多,比如鉗拔法、翻瓣去骨法、微創手術拔牙等等。根據患者情況靈活選擇拔牙方式,可以最大程度減少拔牙創傷,降低乾槽症發生的概率。

      


  • 拔牙時間少、創傷少啲

      

    拔牙時間越長,創傷一般都會越大,尤其是一些較難拔除的阻生智齒,口腔醫生嘅專業程度,會直接影響拔牙時間和創面大小。

      

  • 防止唾液、異物進入拔牙窩

      

    下咀阻生智齒由于其位置,容易有食物殘渣積存在拔牙窩內,此時口腔醫生在拔牙時造成的創面較小、術後縫合足夠專業,可以最大程度避免唾液、異物造成嘅創傷破壞或者感染。

      



  

  

拔牙,特別是拔智齒

  

必定要搵一間可靠嘅口腔醫院同專業嘅牙醫

  

另外,謹遵醫囑好緊要!