咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 醫療新聞
維港故事都在這

香港朋友過深圳維港口腔睇牙嘅感受點樣咧?

2月全面通關以來,有唔少嘅香港朋友會選擇到深圳睇牙,因為講真嘅一句就係深圳嘅牙科醫療水準而家同香港相差唔會好遠,但是收費方面就會平好多!而選擇到深圳睇牙嘅好多香港朋友會選擇到維港口腔,維港口腔自2月以來,每日都接診平均都有差唔多400位香港朋友,咁其實香港朋友到維港口腔睇牙嘅感受係點樣嘅咧?今日來睇睇近期來過維港口腔睇牙來朋友嘅感受!

1、植牙真係唔痛!

會選擇到維港口腔睇牙嘅香港朋友,其實好多都係缺牙嘅!維港口腔配備做專業嘅植牙設備,技術精湛嘅醫療團隊之外,來過維港口腔植牙嘅香港朋友種完牙齒之後有一個好大嘅感受就係:“植牙真係冇想像中咁可怕咁痛嘅!”

2月底來過吳生就有咁樣嘅感受:“其實我已經喺香港做過檢查嘅,醫生就係建議我植牙,不過我就一直都好驚,植牙話曬都算係一個手術,都要做好心理準備先可以植牙嘅!岩好又通關,我太太就同我講話可以過深圳睇睇,咁我哋都有睇過幾間嘅,通篇比較落來就選擇咗維港口腔,咁事實上都證明我哋冇檢錯嘅!種牙真係冇咁痛,醫生手勢掂呀!”

深圳維港口腔

2、醫生同其他姑娘、前臺客服都好細心同nice

有唔少來過維港口腔睇牙嘅朋友都會介紹佢哋嘅朋友過來睇牙,會介紹朋友過來睇牙嘅原因除咗環境同技術之外,香港朋友提到最多嘅就係:“醫生同其他姑娘、前臺客服都好nice”

3月初來過剝牙嘅任小姐表示:“我係第一次剝牙,當日約咗維港口腔早上9點嘅剝牙檔期,同姑娘核實完之後,姑娘就好溫柔問我食咗早餐未,因為我要剝牙唔可以空腹嘅,佢哋知道我冇食早餐,然後問我想食小麵包抑或係麥片,等我食完早餐同做好心理準備之後再幫我剝嘅,都好多謝大家,剝牙過程其實都好快嘅,剝嘅過程除咗打麻藥會痛之外,剝嘅過程其實冇咩痛感,剝完隔日有少少痛,不過都唔需要食止痛藥,仲有另一隻智慧齒要剝,我朋友下次就同我一齊過去嘅!”