咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 醫療新聞
維港故事都在這

維港口腔高利民主任:堅持維護原生牙,唔做過度治療!

高利民主任,係維港口腔羅湖院嘅種植主任,係深圳市較早从事種植牙嘅公立醫院口腔科專家。高主任1991年大學畢業后至今持續喺口腔醫療一線工作,擁有三十多年嘅牙醫診療經驗。高主任1992年開始口腔外科、口腔修復方面嘅工作,臨床醫療經驗扎實。2005年開始種植牙接診,2006年擔任現深圳市口腔醫院(羅湖區慢病防治院)口腔科主任和深圳市羅湖區衛生局牙科防治指導組專家成員,係諾貝爾種植系統認證嘅專家醫生,亦係眾多顧客好評嘅種植牙醫生!

深圳牙醫高利民

一直以來,高主任堅持並認真執行嘅執業理念都係「微創治療,保護原生牙」,成功為上萬位顧客盡量喺可以保護原生牙嘅前提下解決牙齒問題,解決牙齒問題過程中盡量微創,降低術後不適感。

前幾日有一位差唔多10年前搵過高主任整活動假牙嘅客人再次來睇牙,到診之後同我哋講到「我係專門來穩高醫生睇牙嘅!高醫生幫我整嘅活動假牙我用咗差唔多十年啦,我打算做新嘅活動假牙,但係好多醫生都同我講要剝咗剩下嘅幾隻牙齒再做活動假牙,但係我唔想,我覺得我啲牙齒仲可以用嘅,所以我專門搜索資料再次來搵高主任幫我整牙」

高醫生幫老顾客認真檢查之後,俾出嘅意見就係「剩下嘅牙齒暫時都唔需要剝嘅,假牙都係可以用同一副唔需要再整,去買專門嘅假牙穩固膏就可以!因為缺牙之後牙槽嵴係會不斷吸收,就算做一副新嘅都未必有而家呢副咁好用,同埋新嘅活動假牙適應亦需要時間,所以都係可以先用舊嘅」之後高醫生再認真向顾客科普活動假牙如何護理。

深圳種植牙

顾客聽完高主任嘅治療意見以及科普之後非常感激同感動,佢表示「無論見過幾多醫生,我都係覺得高主任嘅醫德係屬於top級別,好多謝高主任幫我整牙」