咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 種植牙 > 全口缺失
維港故事都在這

丟一顆少三顆 缺失牙連累鄰牙

 

通常情況下,我哋對除咗門牙之外嘅牙齒缺失一般都係忽略佢,對牙齒嘅要求,我哋多數都只注重佢嘅外觀同功能,其實仲要考慮佢嘅健康。

  

一顆牙齒缺失對口腔健康嘅傷害遠遠無止境,佢會影響到兩邊嘅臨牙、同埋對合牙、仲會對其他牙齒造成直接或間接嘅損害,呢種傷害會波及整個口腔。

 

臨牙會鬆動,可能再掉兩顆

首先,牙齒缺失後,如果唔即刻治療:牙齒缺失後,呢啲牙就冇咗固定嘅依靠,會傾斜去補牙嘅位置,長咗陣時間就會導致周圍嘅牙鬆動,對口嘅牙齒功能就會好差勁。

  

令牙齒變長,再掉一顆

第二個危害:牙齒欠咗唔即刻治療會令對面嘅牙變長:因為欠咗牙嘅空隙冇得即刻修復,呢啲牙就會伸長因為冇阻擋住,例如下面欠咗一顆牙,長期無得修復,對應嘅上面一顆牙都會變長。嚴重仲可以佔據整個缺口,令牙齒無法修復,導致咬合混亂。

  


食物塞住,口臭根源

三個危害:牙齒缺失不及時治療會容易使食物塞住:正常牙齒同牙齒之間,排列得好緊密,一旦鄰近嘅牙齒移動,牙齒同牙齒之間就會有縫隙,容易使食物塞住到牙齒間隙裏,從而引致口臭、蛀牙、牙周病等等。

  

細菌堆積,蛀牙難防

危害如山:牙齒缺失會引發蛀牙(蛀牙):牙齒缺失會導致食物嵌塞,這樣的話食物塞住到牙齒間隙裏,係好難清潔乾淨嘅,長時間的細菌堆積就會造成蛀牙。