咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 種植牙 > 種牙
維港故事都在這

種植牙會唔會對骨頭有損害呢?


我哋都知道,植牙包含人工牙根(植體)、基臺同牙冠,喺植牙治療過程中,醫生會先喺牙槽骨度鑽孔,有啲朋友可能會有啲擔憂,話“人工牙根能同骨頭好好結合嗎?會唔會損傷牙槽骨或者有潛在危害?”

  



  


  

-植牙不會損害牙槽骨-

  

首先,我哋喺備洞嘅時候,轉速同產熱只要喺正常範圍內就得,期間要用冷水降溫,只要操作無錯,冇可能燒壞牙槽骨。

  

第二,我哋開嘅洞嘅大小,都是與植體的直徑和深度嚴格匹配的,它可以讓植體和牙槽骨能夠更好地結合生長,進而讓植體擁有好的支撐力和強穩固性,提高植體的成活度,同時仲可以令治療效果持久啲。

  

第三,植牙在恢復牙齒功能的同時,仲可以對牙槽骨同牙齦有生理刺激,保護牙槽骨同牙齦,減緩牙槽骨嘅吸收,維持牙槽骨嘅功能同滿度,令到牙槽骨周圍嘅骨骼變得相對牢固穩定,令到牙齒可以個似自然牙一樣咁正常運作。相對其他治療方法(像係活動性義齒、定係瓷牙橋咁樣),這是植牙的修復優勢所在,亦都係令佢越來越多人選擇嘅原因牙齒缺失後嘅修復方式

  



  


  

-牙槽骨-

  

牙槽骨也稱爲牙槽突,包圍同埋支撐住牙根嘅上下顎骨,佢可以有效支撐牙齒,亦都令到牙齒可以好好咀嚼口中嘅食物,佢主要依賴包圍住佢嘅牙床組織嚟供養。當牙床退縮咗之後,對牙槽骨輸送營養的能力便會逐漸下降,牙槽骨也就隨之吸收萎縮。

  

牙槽骨是牙周組織中、亦係全身骨骼系統度新陳代謝最活躍嘅部份。在生理情況下牙槽骨的吸收與新生是平衡的,牙槽骨高度保持不變。當骨吸收增加嘅時候、或者骨新生減少,就會發生骨喪失,使牙槽骨高度降低。

  

牙槽骨吸收的原因:

  

1

  

牙周炎、牙齦炎(口腔衛生不良)

  

當口腔衛生不良時,就會產生牙結石,耐喺牙齒同牙齦之間附著,長期以嚟,牙結石逐漸增多並長期刺激牙齦和牙槽骨(唔良刺激),就會令牙齦退縮、牙槽骨吸收,然後就會令牙齒變得唔穩,牙齒出現鬆動脫落嘅情況。牙周炎是造成牙槽骨吸收一箇重要病理原因。

  

2

  

牙齒長期缺失

  

牙齒拔除或者脫落之後,長期牙齒缺失,會讓牙槽骨的吸收加速進行,呢個係因為口內缺牙區的牙槽骨因缺乏生理性的刺激而發生骨質吸收,導致牙槽骨高度降低,寬度變窄,嚴重的甚至出現牙槽骨變平,反過嚟亦會令覆蓋嘅牙齦退縮。

  

3

  

唔良活動義齒

  

活動假牙-冇固定性,一方面它本身就缺乏對牙槽骨的生理性刺激,另一方面佢受到嘅咬合力因為缺乏牙根等組織嘅合理分散,便會作用力牙齦和牙槽骨,常年累月下對牙槽骨施加壓力,牙槽骨越來越少。

  

加之唔良活動義齒,用嘅時候會出現“脫節”、咬合受力唔均、甚至損壞牙周等情況,長期以來,便會加速局部牙槽骨的吸收。

  

種植手術治療是否能夠進行,其中要睇嘅一個條件,便是牙槽骨的高度和寬度,查看判斷它是否能夠穩固植體,如果患者自身牙槽骨骨量不夠,種植嘅成功率就會降低,所以呢種情況底仲需要進行植骨。

  

呢就好似,喺度植棵樹,植喺草花盆裏面或者植喺塊地上,地基寬同深啲,植得就穩固啲,長得都會好啲,面對後面嘅風吹雨打,都唔容易跌。

  


  

我地日常一定要做好口腔清潔,保持好口腔健康狀態;牙齒缺失之後,就早啲做植齒修復。