咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 種植牙 > 種牙
維港故事都在這

骨粉係咩?點解要我植骨?

   

  


  

諮詢咗一下關於佢父親

  

牙齦退縮可唔可以做植牙嘅問題

  

當時提到咗啲關於植骨嘅內容

  

骨粉係咩嚟嘅?憑乜要我種?

  

估計仲有好多缺牙嘅朋友唔太清楚

  

底下我哋嚟細心瞭解下

  


  

乜嘢會影響植牙手術嘅成功? 


  

骨質嘅“身高”、“寬度”同“實質”都會直接影響種牙嘅成功與否,以及種牙後嘅耐用度。

  

病人在種牙前,醫生必須做詳細的檢查同評估,然後決定係唔係需要先進行骨質重建(俗稱做骨補)或者鼻竅增高手術。適合種牙嘅牙槽骨,身高至少要1cm以上,寬度至少 0.6 cm,骨質實質也要達到一定的標準,只有咁樣先係安全嘅種牙範圍。

  


  

  


  

口腔同鼻竇腔就像兩個相鄰的房間,兩者之間只有一堵牆隔開,呢堵牆就係上齒牀;

  

植牙就好似在呢堵牆度鑊匙咁,牆越厚(骨頭身高大)、物質都會更加堅固(骨質實質高),植牙嘅成功率就會更高、植體都會更加穩固,植牙之後會更能夠承載大啖嘅咬合力。

  


  

  


  

乜嘢係植骨?


  

  

  


人造骨粉唔需要傷害自己嘅骨頭,同人類的骨頭成分很相近,不會對口腔軟組織同身體造成負面影響。而且植入量一般都好細個,按毫克計算嘅,植入前會嚴格測量牙槽骨骨量的實質、身高等,做到好準確、再準確啲!



  

植骨係咪點解要種植牙? 


  

打個比喻,種樹都需要土壤,咁樣樹苗先可以健康成長。種植牙都係咁樣,需要有足夠健康嘅骨組織,先可以順利咁完成。

  

骨粉適用於牙槽骨嘅擴大或再造,下顎牙槽骨缺損部位嘅填充,為保護牙槽骨而喺拔牙窩入面進行嘅充填,種植體周圍骨組織缺失部位嘅充填同埋上颌窦提升術。

  

一般嚟講,齒槽骨身高至少約需 1~1.2 公分,寬度約需 0.6~0.7 公分以上,先可以將人工牙根牢牢鎖喺度。如果病人嘅骨質狀況唔好,就需要先進行“黃金比例骨質重建”手術,等骨頭條件恢復之後再進行植牙手術。



  

  

  




另外,補骨手術視病患骨量缺損的程度,進行嘅時間亦唔係一樣嘅,有時可以喺植牙嗰陣同時做,有時就需要分兩次進行。

  

嘅意思係先修復牙齒嘅骨質,等骨頭恢復好之後再進行植牙。不過極少數病人嘅骨質差到根本無法修復,唔能夠進行人工植牙,呢個時候就建議用傳統牙橋或活動假牙嚟治療。

  




  

植骨並冇咁可怕


  


植骨種植牙同普通種植手術的區別也就是多點操作時間而已,常規植牙時缺損唔大,所以冇增加患者嘅痛苦,即使喺做上頜竇提升嗰陣,局麻下植骨患者基本上感受唔到痛苦嘅。

  


  

  


  

溫馨提醒

  

牙齒缺失嘅時間越長

  

就越容易造成牙槽骨萎縮,骨量減少

  

所以想做植牙嘅話 


  

植骨需要滿足嘅條件 




①良好嘅生物相容性係植牙植骨需要滿足嘅要求。

  

②能恢復缺損區骨質嘅正常形態與功能也是種植牙植骨需要滿足的要求。

  

③具有骨誘導或骨引導作用亦係植牙植骨需要滿足嘅要求。

  

④植骨材料嘅吸收速率同新生骨嘅成骨速率要相互配合,否則植骨材料吸收得太快,將導致成骨唔好,所以植骨手術儘量選擇高品質的材料。

  



  

  


  

植骨種牙之後,幾耐先至會痊癒?


  

顧客喺植入牙根之後,最好有 1.5~3 個月嘅康復期,確定牙床生長情況良好,先至可以裝上永久性替代牙。有啲顧客身體好康復得快,有啲顧客康復期特別慢,需要更多時間等骨頭癒合;所以要視顧客嘅體質決定治療方式,如果一味追求快速解決,強行進行拔牙、即插即種嘅植牙治療,容易造成不可挽回嘅後果“喫快弄壞碗”導致遺憾嘅結果。