咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 種植牙 > 種牙
維港故事都在這

少一顆牙,會有咩危害嗎?


 

首先,你嘅咀嚼功能會受影響。牙齒最主要都係最重要嘅嘢就係咀嚼。幫助我地將美味嘅嘢咀嚼入肚度。不過你嘅牙齒偏偏喺而家呢個時候少咗一顆“掉鏈子”了,該嚼碎嘅食物嚼唔碎,時間一耐冇喺胃腸度載嘢,同時都會覺得食飯好辛苦。

  

  

咁第二個顯著嘅影響就係美觀。當一箇人他的前牙缺了一箇切角都會影響面部美觀,更何況缺咗一顆牙呢?大家可以諗像一下,如果你係一個比較正式嘅場合缺咗牙齒,你會唔會想似其他人咁開開心心大笑呢?

缺少牙齒就有以上兩個影響嘅?當然唔係,以上嘅影響係好明顯嘅、而且係短期之內大家就會察覺到嘅。缺少牙齒對我哋身體仲有一個長遠影響,呢個彷住就係對你仲留住嘅牙齒有害。好多人拔咗牙之後,以爲壞牙不存在了,鑲牙就不著急了,幾時有閒先講,仲有啲老人攷嗊錢,乾脆就不鑲牙了。如果長時間唔鑲牙,對餘留牙有咩危害呀?當牙齒齊齊整整嘅時候,牙齒承受嘅咀嚼力會平均分散,處於一個平衡嘅狀態,但我哋缺少一個或者幾個牙齒之後呢,咀嚼力就集中喺餘留牙上,咀嚼力就會超過了餘留牙的承受限度,周而復始,時間久咗嘅話、牙齦縮萎、牙槽骨吸收、牙齒鬆動等等疾患。

仲有可能會導致相連嘅真牙向呢個缺牙位傾斜、攞位,而喺缺牙位對應嘅牙齒時間久咗都會因為冇“人管”而“發長”,咬合關係同埋牙齒排列會出現錯亂,令剩餘嘅牙齒失去正常嘅相鄰關係,導致食物嵌塞。