咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 箍牙 > 箍牙
維港故事都在這

寒假整牙,偷偷變靚啦。



  

學生黨啲期盼已久嘅

  

寒假生活終於嚟到啦

  

呢個寒假你準備點過呀

  

  





  

  

寒假完結後
都要帶住唔自信嘅笑容
攞嚟新學年咩

寒假咁長
偷偷變靚可谓明智之举

 

學生點解要整齊牙齒



  插圖


改善個面型:喺學生時期進行早期整齊牙齒治療,可以引導面部骨骼嘅生長,最大程度上改善唔協調嘅面型。





  插圖

  

改善咬合問題:整齊牙齒可以穩定咬合關係,幫助恢復咀嚼功能。長期咬合唔正會造成牙齒損耗;食物磨唔夠細,就會阻礙消化,仲會影響整個消化系統,可能仲會導致面部關節問題。

  

  



  插圖

    

預防牙病:牙齒擁擠會導致刷牙位度冇夠好,牙菌斑嘅沈積唔單止會影響口氣,仲會引起蛀牙,甚至係牙周病,時間耐咗仲會導致牙齒鬆動脫落。

  

  

寒假正住的优势



  插圖

  

寒假期間,時間充足

  

假期矯正牙齒,唔洗擔心影響學習。去診所復診俾牙套加力或調整牙套,亦有相對慢悠悠嘅時間。

   



  插圖

  

居家飲食,方便減負

  

放假期間大部分時間喺屋企,日常飲食變得更方便配合,这对牙齒矯正来说是一种减负。

  



  插圖

  

方便復診,容易適應

  

因戴矯治器種類唔同,初期可能會出現各種各樣嘅唔適應,如:講話唔習慣、食飯唔舒服等,同時初戴矯治器階段復診頻率較高,选择在寒假做牙齿正畸更容易適應。



  

  



  插圖

  

注意洗刷,清潔維護

  

假期喺屋企洗刷更輕鬆方便,对牙齿和牙套更容易清潔維護。

  

牙齒畸形:理論上嚟講,係指喺生長發育過程中,由於遺傳、病、營養不良、口腔唔良習慣、換牙障礙等因素,引致牙齒、頜、面部嘅畸形。

  

明顯,每個人嘅情況差異好大,因此临床上牙齒畸形表现是多种多样的,概括嚟講,主要分以下三類:

 

①個別牙錯位,病人常常這樣表述“我覺得呢兩粒牙唔齊”“我有一粒牙被擠到入面去咗”等;

  

②牙齒總量同基骨總量唔協調,病人多表述為“我嘅牙齒太擠咗,冇地方長咗”“我嘅牙齒好細,有好多牙縫”等;

  

③上下牙弓、頜骨及颅面关系异常,經常有“我前面矮矮”“飽肚牙,嘴巴太突出”“做包天”等叫法。‍

  

  

換咗講,如果你的牙齿有以上这些情况,就係話你需要做牙齒正齒。

  





咁正齒係乜嘢?

  






正齒治療係主要透過各種矯正器具來調整面部骨骼、牙齿及頜面部的神经及肌肉之间的协调性,也就是调整上下頜骨之间,上下牙齒之間、牙齿与頜骨之间和联系它们的神经及肌肉之间不正常的关系,其最终矫治目标是达到口頜系统的平衡、穩定同埋靚嘅。

  

  


隨住社會發展,人群對生活質素嘅要求逐漸提高,更加重視個人形象同健康,擁有愉快嘅笑容同整齊嘅牙齒可以令你自信倍增。對於任何年齡嘅人,健康、靚嘅笑容都可以增加自信心。

  

END