咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 箍牙 > 箍牙
維港故事都在這

矯正結束後,仲需要注意邊些問題?

  


矯正嗰啲嘢,話長唔長,話短唔短,有1年+、2年+、3年+等等,在矯正過程中還有各種事項要注意,比如隱形牙套唔可以用熱水浸、食飯嘅時候要避免食硬嘅,等等。

  

所以當矯正拆除牙套嘅時候,好多朋友都好開心。不過,aGVZiu,矯正結束後,別忘了還有保持器等著大家呢~受了這麽多“苦”,總不能讓矯正效果在最後功歸一篑啊~

  

今天我們就來講講矯正結束後需要注意哪些事項?

  

一、遵醫囑,佩戴保持器

  

摘掉托槽和弓絲/拆除附件後,注意在一定時間之內要按照醫生要求配戴,此時,我們的牙周組織改建還未達到平衡狀態、咬合關係都未夠穩定,容易出現矯正牙齒位錯再復發嘅風險,所以保持器一定要好好戴。

  

常用的有三種保持器:哈雷保持器、壓膜保持器、舌側絲保持器(固定保持器)。呢三款保持器嘅保持效果、外觀、舒適度等方面上都有一些差異。

  

01#

  

哈雷保持器

  

優點-弓線可調節,耐用、易修理;

  

缺點-不美觀,影響發音、異物感重,若患者依從性比較差,容易復發。

  

02#

  

透明壓膜保持器

  

優點-體積小,包裹性強,美觀舒適;

  

缺點-易破損,易染色,cEFnPI,需要患者較高嘅配合。

  

03#

  

舌側絲保持器

  

優點-美觀舒適,唔需要患者配合,保持效果好好;

  

缺點-唔易清潔,一旦粘接劑鬆脫,齒掉曬位,個別牙容易復發。

  

(經常直接粘喺上下頜6顆前齒嘅舌側齒面上,戴緊佢嘅人唔可以自己摘走。)(一般建議終身戴埋)

  

無論揀邊種保持器,關鍵係要認真戴埋,令我哋治療後嘅牙齒更加穩固。

  

通常情況可以摘戴嘅保持器戴埋時間係2-3年,亦有特殊情況(錯頜畸形嚴重),需要終身戴埋,不過這個終身戴埋≠每日24h戴埋,我們可以根據牙齒的穩定性而去逐漸減少戴埋時間和頻率。

  

第一年:24h戴埋(食嘢時除咗);

  

第二年:每日夜間戴埋;

  

第三年:逐漸減少戴埋時間,例如每個星期2-3晚、每個月2-3晚。

  

(當發現佩戴保持器時,有變緊的情況,需要增加戴埋時長和頻率;有時醫生會根據牙齒保持情況,幾種保持器類型一齊用/換來換去用。)

  

總而言之,保持器的戴埋時間、戴埋類型需要依據患者牙齒錯頜畸形的程度、類型、正畸方法、正畸時間等多種因素嚟綜合評估。

  

二、留意口腔衛生

  

牙齒矯正後整齊靚觀,有良好的外觀和功能;要保持好口腔衛生,用心刷牙,避免齲壞、牙周疾病等,讓一口好牙發揮它應有的價值。

  

PS:保持器嘅清潔方法

  

對於透明壓膜保持器的清潔,可以喺清水度用棉籤將凹陷位擦拭乾淨;

  

對於塑料基託的哈雷保持器,可以用牙刷將底托背面凹凸唔平嘅部分清理乾淨。

  

亦都可以每週使用1-2次超聲波清洗機,有助於清除殘留物。

  

★切忌使用熱水燙同用酒精/消毒水等溶劑搓,唔好使佢變形。

  

★平時保存保持器亦都唔好長期泡喺水入面,咁樣會滋潤細菌,洗乾淨放佢自然乾,然後再放番係特定嘅放存盒入面。

  

三、定期檢查口腔狀況

  

好好佩戴保持器的同時,亦需要定期去醫院複查,通常係3-6個月複診1次,檢查牙齒嘅穩定情況。