咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒美白 > 牙結石
維港故事都在這

牙齒縫裏,摳出黃色物質到底係滅?爲啥那麽臭


雖然每日刷牙,但大多數人都只係牙齒表面乾淨,口腔一面嘅牙縫入面總係有好多黃色物質,有時要用手用力掏出黎,還可以剷出嚟啲,放去鼻底下聞下,嗮感覺,大概係自己可以升仙咗。

  

  

噉嘛,牙齒縫裡摳出的這種黃色物質到底是啥?

  

爲什麽噉嘛臭呢?

 

  

嚟講呢啲物質如果係軟嘅,可以叫做牙垢,又稱牙菌斑;

  

如果係硬嘅,就要叫做牙結石。

  

兩者係相互關聯嘅。牙結石的形成依靠牙菌斑作爲支撐。

  

牙結石形成第一階段

  

  

首先,我哋口腔並唔係無菌嘅狀態,口腔度有好多細菌,每當我哋食飯食物,食物殘渣喺口腔縫隙超過5分鐘之後就會形成牙菌斑(牙菌斑就是牙結石的幼年體)。

  

而且,牙菌斑係黐數喺牙齒表面嘅,唔易被沖走,呢樣嘢就係比更多嘅細菌提供肥沃嘅土壤。

  

一般嚟講,牙菌斑會喺1-2h迅速增厚,10日之內發展成熟嚟到高峰,所以我哋應該喺12幾個鐘頭內清除牙菌斑。

  

牙結石形成第二階段

  

細菌有咗肥沃嘅土壤之後,就會大量增殖,呢個時候,如果你仲唔留意口腔衛生,唔即時清除食物殘渣,噉嘛,牙菌斑同食物殘渣會喺唾液嘅浸泡底下經過24幾個鐘頭被唾液嘅成份鈣化,變成初始的牙結石啦。

  

牙結石形成第三階段

  

不過,牙結石並不是一成不變的,這種初始的牙結石會繼續沈積、礦化,越積越厚,越積越硬,最後刷牙都除唔走,只能透過醫用器械將佢清除。

 

牙結石的3大威脅

  


1.產生口臭

  

口裏有嘢,難免會有“口氣唔舒服”,自己可能聞唔到,不過身邊嘅人可能要受害,畢竟都係口腔細菌堆積出嚟嘅。

  

2.導致牙齒鬆動

  

牙結石從牙冠逐漸向下蔓延,牙結石每進步一些,牙槽骨就萎縮一點。久而久之,牙齒就逐漸鬆動,牙結石便見縫插針,逐漸擴散到牙根部位,嚴重嘅話會導致牙齒脫落。

  

3、容易導致牙齦問題

  

牙結石多沈積于牙頸部,如唔除走嘅話,長期刺激牙齦組織,會令牙齦腫脹、發炎、牙齦邊緣潰爛,而且牙齦容易出血等一連串牙齦炎嘅症狀。

  

如果繼續發展,可引致牙周組織溢膿,出現口氣唔舒服不適,牙槽骨破壞吸收甚至牙齒鬆動,尤其係細路,如唔留意防止牙石形成,成年之後好易成為牙周病患者其中一個。所以,牙結石的存在是有害無益的。