咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙齒治療 > 拔牙
維港故事都在這

拔牙後溫馨提示



1、 別老用舌頭舔傷口

良好的血凝塊係拔牙創口正常愈合、避免感染的重要條件。當吐出紗球後,牙槽窩已經止血,這時候血凝塊已經形成。但如果經過唾液或者喝水的沖刷,血凝塊又會分解,就像冰融化一樣,最終導致血凝塊脫落同再出血。因此,拔牙後24小時內唔要漱口同刷牙,喝水也唔要用力漱口,唔要經常用舌頭舔傷口。

2、術後又出血,記得咬紗球

有時候紗球吐瞭以後已經止血瞭,但係經過運動、說話、喝水等引起牙槽窩再次出血,這時候可以用紗球放置於拔牙窩上方緊咬,壓迫止血,一般都能奏效。如果止唔住血,要及時去醫院處理。

3、術後疼痛腫脹,用止痛藥+冷敷

術後的疼痛同面頰部腫脹屬於正常的生理反應,在所難免。一般牙齒越復雜,拔牙的創傷越大,術後的反應就越嚴重。

4、別嘴饞,遠離辛辣滾燙食物

拔牙後兩小時可以進食流食,前三天以流食為主,目的係便於吞咽,以免破壞牙槽窩的血凝塊。勿進食過熱及辛辣刺激食物,可進食偏涼食物,口含冰塊或冷飲有助於止血。當天及次日盡量休息,避免劇烈運動,有出血傾向者,避免平躺,可半臥位,減少頭面部血流量。註意補充營養,多進食一些富含蛋白質同維生素的食物,一周內應當盡量唔吸煙、唔飲酒。

5、刷牙漱口係重要的、必要的

拔牙後更要加強口腔衛生以免引起感染。有些患者遲遲唔敢刷牙漱口,導致口腔衛生很差,引起傷口感染。前面已經說過,24小時以後就可以刷牙漱口瞭,註意動作輕柔即可。每餐後可使用漱口水或淡鹽水漱口,尤其註意及時清理掉進下頜牙槽窩的食物殘渣。

6、有唔適都要及時復診

拔牙後如果無明顯唔適可以唔復診。如果有縫線,可在術後5-7天時復診拆線,也可在附近醫院拆線。如果術後反應明顯,出現體溫升高,開口困難,疼痛唔能緩解等,應及時復診。若術後3天開始出現拔牙窩劇痛,服用止痛藥都無法緩解,疼痛向半側頭放射,嘴裡面有腐敗臭味,可能係發生瞭幹槽癥,要及時復診。

7、術後反應,每個人都唔一樣

術後反應係暫時的,一般都唔會引起嚴重的唔適。每個人情況唔一樣,沒有可比性,因此唔要拿自己的感受同別人的經歷相對比。科學平靜地對待術後反應,唔要因此影響正常生活。