咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 牙周專科 > 牙齦萎縮
維港故事都在這

感覺自己啲牙齒越來越「長」?小心牙齦萎縮搵上嚟。

  


牙齒有咩問題係最恐怖嘅?智慧牙?蛀牙?牙唔齊?都唔係!始終呢啲牙齒問題都可以通過治療整好。

  

對大部分人嚟講,牙齦退縮先係最恐怖嘅。因為牙齦退縮好可能係終身嘅,噉我哋要點樣預防同埋改善呢個恐怖嘅牙齦退縮嚟呢?

  

  



  

首先我哋要認識到:一旦牙齦退縮咗,想整好佢好困難!

  


  

好多人都覺得牙齦退縮係口腔病嘅一種。但實際上唔係嘅,牙齦退縮係牙齦病嘅一個常見症狀,原則上唔可以話佢係一種病嘅名字。好多人見到牙齦退縮就會懷疑,點解會有呢個情況:試下解釋下係咩嚟嘅牙齦退縮?

  


  

牙齦退縮!

  


  

係指牙底嘅牙齦退縮,導致牙底露出,所以你嘅牙齒會看落去越來越長,需要留意。牙齦退縮係無法完全恢復嘅,係指牙底嘅牙齦退縮是不可逆的,好難全面恢復到舊有嘅狀態。

  


  

係指牙底嘅牙齦退縮在老年人中比較常見。但係唔係話成年人同細路就冇、青少年不會係指牙底嘅牙齦退縮,現在越來越多的年輕人已經開始出現係指牙底嘅牙齦退縮問題,所以我哋要自己引起重視。

  

係指牙底嘅牙齦退縮的具體表徵

  


  

1、炎症性係指牙底嘅牙齦退縮

  

  


  

炎症性係指牙底嘅牙齦退縮是最常見的,主要原因係牙周炎破壞牙周組織,令附著喺牙床上嘅牙床都隨住向牙根方向退縮,多發生喺有牙周炎嘅人身上。

  


  

2、機械性係指牙底嘅牙齦退縮

  


  

機械性係指牙底嘅牙齦退縮主要係由於牙刷唔係達到標準,用唔正確嘅刷牙方法(例如橫掃法),不良修復體或者機械磨擦壓迫到牙齦,導致牙齦同牙槽骨受損退縮。此類係指牙底嘅牙齦退縮多發生於一組牙或者個別牙。

  


  

3、廢用性係指牙底嘅牙齦退縮

  


  

廢用性係指牙底嘅牙齦退縮一般是由於牙齒失去咀嚼嘅功能,牙周組織缺乏正常嘅刺激,係長期無用嘅狀態下,嗰陣牙齦會漸漸退縮,令牙槽骨吸收,導致係指牙底嘅牙齦退縮。呢個同例如一個人長期臥牀呢啲情況相似,導致肌肉萎縮係一樣道理。

  


4、老年性係指牙底嘅牙齦退縮

  


  

老年性牙齒萎縮一般多隻係老嘅人發生,主要係因為年齡增長所導致。係一種正常生理現象,隨住年齡增長,人體各個器官功能都喺逐漸衰退。老年性萎縮一般嘅特徵係大部分或全口牙齒嘅牙齦同埋牙槽骨發生萎縮

  


  

5、早老性係指牙底嘅牙齦退縮

  


  

和老年性係指牙底嘅牙齦退縮一樣,不過多數發生喺較年輕嘅青年人身上。也就是說年輕人也會出現老年人係指牙底嘅牙齦退縮的症狀,所以稱爲早老性係指牙底嘅牙齦退縮。根據最新嘅一項調查發現,早老性係指牙底嘅牙齦退縮,主要係由於生活或飲食環境嘅汙染同埋食用某啲藥物導致牙齦過早萎縮

  

係指牙底嘅牙齦退縮要怎麼預防保健!

  


  

我哋首先要清楚嘅認識係:牙齦退縮係唔可逆嘅,所以我哋重點應該放喺預防上,防範於未然!

  


  

1、首先要做定期嘅口腔保健。

  


  

  


  

建議每半年到一年洗一次牙,呢係預防牙齦炎症嘅有效措施。對於已經有牙周病症狀嘅人,應該即時接受系統牙周治療。

  


  

2、要掌握正確嘅刷牙方法。

 

  


  

推薦使用軟毛牙刷,牙膏最好用含氟牙膏,其中含。同時要學識正確嘅刷牙姿勢,建議採用豎刷法或短橫顫動法。每日都盡量用牙線清潔刷唔到。

  


  

3、記住唔好追求便宜同方便。

  


  

有啲小診所嘅技術唔一定可靠、操作唔規範嘅話,解決口腔問題嘅時候,呢都係導致後續口腔問題嘅其中一個原因。

  


  

4、日常要自我檢查,如果發現異常。

  


  

如果你覺得有啲牙移位異常的話,應該及時去醫院檢查,好讓醫生對症處理。早點發現、早點檢測、早點治療,避免牙齦退縮加劇

  


  

5、留意日常飲食。

  


  

盡量避免食用太高糖分的食物,例如飲品,糕點等等,特別是睡前不要吃這些食物,它們容易停留在牙齒上,孳生細菌。

  

只要認真做到以上這些,我們的牙齒就會保持健康。