咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 種植牙 > 種牙
維港故事都在這

種植牙可以核磁共振嗎?

  

案例:之前,上海某間醫院嘅病人家屬喺病人做完核磁共振之後,撤咗輪椅入核磁共振室,一入去,個輪椅就被吸住共振儀上,真係嚇到好多人,咁你有冇諗過,如果一個戴緊牙橋嘅病人去做核磁共振,會唔會都被吸住噃?

  

其實呢個新聞出嚟之後,好多嘢都講,冇文化真係好驚,編輯咁諗下,原來核磁共振會吸金屬嘅,我竟然都唔識,真係好丟臉,立即搵專家了解下其中嘅原理。

  

核磁共振原理
  

核磁共振(MRI)喺現代醫學度好普遍嘅一種檢查方法,而核磁共振的普及也讓很多過去難以檢查出的疾病無所遁形,好多人用核磁共振檢查都可以發現以前難以發現嘅病症。

    

令到好多以前唔能夠檢查到嘅疾病被發現,很多人卻仍舊對核磁共振一頭霧水。到底什麽是核磁共振呢?

  

MRI到底核磁共振係咩呀“核”是指氫原子核,人體大概70%係由水組成,氫原子散佈全身,氫原子受到強磁場同射頻脈衝嘅刺激,産生核磁共振現象,將核磁共振信號,經過電腦數據處理轉換,轉化成圖像,用作診斷。

    


  

做過核磁共振的人都知道,做核磁共振之前必須把身體上的金屬假體全部拿掉才可以進行,那麽做了種植牙的人還能不能做核磁共振了呢?

    

種植牙而家係對身體傷害最少嘅方法、最似真牙嘅鑲牙方式。透過使用醫用純鈦材料嚟進行牙槽骨植入,經過幾個月時間使兩者結合成一體,然後再喺植體上安裝牙冠,從而得到正確嘅咬合力達到真牙咁90%噉可以有正確嘅咬合力、可以用嚟30-40噉啱、外觀同真牙一模一樣嘅植牙。

    

植入嘅材料係醫用純鈦,嚟緊係人體骨骼最相容嘅金屬,同時佢都係無磁性嘅金屬,即使喺好大嘅磁場底下都唔會有影響,因此種植體是不會幹擾到核磁共振的成像的。

    

雖然種植體不會幹擾到核磁共振,噉大家都會有疑問,就係材質唔同嘅牙冠啦。

  

而家市場上嘅牙冠種類好多,自然價錢亦係隨材料唔同而調整。

    

鈷鉻合金同鎳鉻合金嘅牙冠相對平啲,同時這兩種也是對核磁共振影響最大的牙冠種類。

    

    

全瓷牙冠係相對流行嘅牙冠種類,佢唔係金屬嘅,同時外觀同真牙好似嘅,呢種牙冠既美觀又耐用,還能達到不影響核磁共振的最終效果。  



    

除了噉可以有正確嘅咬合力兩種,貴金屬(例如“大金牙”),令到好多以前唔能夠檢查到嘅疾病被發現貴金屬對核磁共振也幾乎沒有影響,只係價錢上會稍微高啲“唔靚”有啲。

  


  



  

全瓷牙冠是大部分選擇種植牙的患者的選擇,它不僅不會對核磁共振等檢查産生不利影響,同時堅固、靚觀優勢仲令佢更具競爭力,以後再也不用擔心做了種植牙不能做核磁共振的問題了。

  

總之,冇係所有嘅“假牙“,都會對核磁共振有所影響,同時,而家好多嘅MRI醫生也許對于口腔科修複假牙的材料,醫生可能對於口腔科修補假牙嘅材料,醫生可能對於口腔科修補假牙嘅材料“都冇了解得咁深入透徹”都冇了解得咁深入透徹。所以就會出現,所以就會出現,拆低對大家都好。

  



  

<!--=""-->