咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 種植牙 > 種牙
維港故事都在這

種植牙,比想象中更美麗實用

  


當你老了

  

頭髮白了

  

牙齒掉了

  

我們該怎麼辦?


種植牙齒也叫人工種植牙,並不是真的種上自然牙齒,而係透過醫學方法,將同人體骨質相容度高嘅純鈦金屬經過精密設計,製造成類似牙根嘅圓柱體或其他形狀,以外科手術宋體,經過 1~3 幾個月後,當人工牙根同牙槽骨密合後,再喺人工牙根上製作烤瓷牙冠。種植牙可以獲得與天然牙功能、結構同埋美觀效果好相似嘅修復效果,已經變成越嚟越多缺牙病人嘅首選修復方法。因唔具破壞性,種植牙已被口腔醫學界公認爲缺牙的首選修複方式。

    



種植牙特啲咩點


1、功能好強:能很好地恢復牙齒功能,咀嚼功能比其他傳統假牙好好好。

  

2、唔使磨牙:依靠自己嘅人工牙根進行修復,不用磨旁邊的健康牙齒,對牙齒沒有任何傷害。

  

3、裝到牙床好好:唔使用傳統鑲牙嘅卡環或者牙套,人工牙根同牙槽骨緊密結合,好似真牙咁系口腔入面紮根,具有好固位力同穩定性。

  

4、種植牙美觀:可以根據就診者嘅臉型、其他牙齒的形狀與顏色製作牙冠,做到整體一致同美觀嘅最好效果。

  

5、舒適又方便:唔用活動假牙需要嘅支撐物同夾環,冇異物感,非常舒適、方便,而且有助於保持口腔清潔衛生

  



種植牙是否有年齡限制

種植牙一般沒有年齡上限的,但係條件係糖尿病、高血壓、心臟病、腦血管病等老年人常見嘅慢性病都得咗好好控制,口腔入面仲要保證冇炎症、黏膜病等。一般嚟講,只要能夠承受拔牙就可以進行牙種植,完成種植牙修復。

  

不過,老年人因為常年戴矯正牙套或者長時間患牙病,牙槽骨萎縮情況會比較嚴重,呢個都會令種植牙變得困難。對於牙槽骨狀況唔太好嘅情況黎講,專家指出,可以根據每個人嘅口腔情況去搵解決方案,做相應的治療來滿足種植牙的要求。

  


如何延長種植牙壽命


種植牙並不是一勞永逸的,要想延長種植牙使用壽命,必須做好後期維護同保養。種植牙後在日常使用中要注意口腔衛生做到早晚刷牙、飯後漱口。生活上都要改掉啲壞習慣,唔好食太硬嘅嘢、唔好吸煙。定期去醫院檢查,定期洗牙,減少菌斑嘅滯留,預防種植體周圍嘅炎症發生。全身性系統疾病會降低口腔嘅免疫力,影響種植牙的使用壽命,所以,控制好全身系統性疾病,如糖尿病、骨質疏鬆症等都好有需要嘅。

  


牙齒缺失會漏風,仲有影響美觀;磨牙牙齒缺失,咀嚼功能退化,後來都影響返食慾同腸胃健康。

  

咁,點樣令缺失嘅牙齒“再長返嚟”呀?隨著種植牙技術日益成熟,對於呢啲唔啱做鑲牙同埋追求高質口腔健康嘅人嚟講,種植牙爲其帶來了恢復正常牙齒咀嚼功能的美好希望。

  


人類的第三副牙齒


人類擁有兩副牙齒:丫齒同恆牙,而牙醫爲我們帶來了第三副牙齒—人工種植牙!由於種植牙技術愈來愈進步,重新擁有一口美麗整齊的牙齒,唔再係夢想!

  

種植牙主要是由種植體、基台、焗瓷冠同埋固位螺絲組成,無論係單牙缺失,定係多牙缺失或者全口牙缺失,均可做種植牙。在缺牙區牙牀內以外科宋體的方式植入純鈦種植體(人工牙根),經過2—3幾個月金屬牙根同周圍骨組織融合之後,就可以穩固地支撐上面嘅烤瓷冠,佢外觀、功能猶如天然牙齒。簡單嚟講,種植牙有以下比較突出的效果。

  

做種植牙的優勢主要有以下6啲咩點:

  

1、舒適美觀

種植牙不需要藉助基託與卡環等結構來固位,外觀和功能上完全與真牙一樣,成功的種植牙口腔內無異物感,有利於保持口腔衛生,舒適美觀,使你忘掉假牙的存在。當然,種植牙維護也要像真牙一樣的愛惜,才能儘可能的延長種植牙的壽命。

  

2、適應症範圍更廣

隨著種植牙技術的不斷髮展,種植牙的適應症不斷拓寬,幾乎任何缺失牙都可種植修復。因爲種植牙是個獨立的種植體,唔使依附鄰牙嘅基託或卡環,即使係牙槽骨嘅骨量唔夠,可以透過植骨嘅方式解決,即使在全口均無牙齒的情況下,仍然可以通過人工牙根的植入讓全口牙缺失的患者獲得固定義齒修復的機會。

  

3、保護鄰牙

種植牙在缺失牙的牙槽骨內植入人工牙根,並在人工牙根上安裝上烤瓷牙冠,有自己獨立嘅牙根固位,唔使依附鄰牙嚟固位,對健康嘅鄰牙唔單止冇任何傷害,還可以防止由於缺牙導致鄰牙的移位或牙齒鬆動。

  

4、穩固牢靠

種植牙和真牙一樣包括牙根和牙冠兩個部分,種植體(即人工牙根)用生物相容性很好的純鈦金屬製作而成,與牙槽骨通過骨結合連接在一起,十分堅固,可象真牙一樣紮根在患者的口腔裏,根深蒂固,所以穩固。

  

5、保護牙槽骨

種植牙對整個牙槽骨起到很好的保護作用,人的牙齒和大樹一樣,大樹根深蒂固才能枝繁葉茂,牙齒缺失後牙槽骨就像水土流失,牙槽骨會出現唔同程度嘅廢用性萎縮同吸收。種植牙的人工牙根深植於牙槽骨中,所以可以有效防止牙槽骨嘅萎縮同吸收。

  

  


6、原理係科學基礎

天然牙會將口腔內嘅咀嚼壓力透過牙根傳遞比牙槽骨,而種植牙將咀嚼壓力通過人工牙根(種植體)傳遞比牙槽骨,生物力學嘅原理都係一樣嘅,所以可以承受好大嘅力量,咀嚼效率比傳統假牙有好大提升。

  

  


牙齒最大的功能之一就是咀嚼和研磨食物,所以牙齒咬合力非常重要。據統計活動假牙只能恢復自然牙齒咬合力的30~40%,烤瓷牙只能恢復自然牙齒咬合力的60%。而種植牙可以達到自然牙齒咬合力的90%以上。當然,重視咬合力的同時,給患者一箇美觀的牙齒修復,讓患者在功能及外觀上都達到滿意。