咨詢預約
香港電話

+852 46533341

郵箱電話

nearhk@outlook.com

香港電話

Wechat

Whatsapp

廣東話免費咨詢預約

您即將撥打維港口腔連鎖咨詢電話

+85246533341

取消

確定

WhatsApp咨詢

點擊「確定」,即可咨詢預約維港口腔,並申請免X-Ray費用,免問診金費用!

取消

確定

WeChat 添加

點擊「打開wechat」進入微信,長按二維碼進行添加,添加即可預約

并申請免X-Ray、問診金費用

取消

確定

您的位置: 首頁 > 美容修復 > 烤瓷牙
維港故事都在這

鑲牙前應該瞭解什麼注意事項?

1、 鑲牙的好處

牙齒缺失會帶來許多不便或痛苦。位於前面的牙齒甩咗會影響美觀,說話還會漏風,影響發音,妨礙人們正常的社會交往。後面大牙甩咗會影響咀嚼效率,食嘢嚼唔爛,影響腸胃對食物營養的吸收。牙齒甩咗唔鑲,時間久了周圍的牙齒會向缺牙處移位、傾斜,牙齒排列唔緊,進食時塞牙縫,導致疼痛同牙齦腫脹。牙齒移位還會引發關節疾病,張唔開嘴,咀嚼時關節疼痛,嚴重的還伴有頭痛。唔鑲牙還會使剩餘的牙齒負擔過重,從而進一步松動、脫落。所以缺牙就應該及時地「睇牙醫」,口腔醫生可以為你鑲上合適的牙齒,幫助你重新獲得健康、美麗、整齊、完整的牙列,從而在你現有基礎上最大程度地恢復美觀、咀嚼及語言功能。

鑲牙注意事項

 

2、 鑲牙的時間

鑲唔同種類的假牙所需的時間唔同。一般情況下,拔牙後要等一個月才適合鑲活動假牙,固定假牙要在拔牙後三個月才能鑲。但到底能唔能鑲,仲要根據每位患者的具體情況來定。一個合格的醫生係唔會「頭疼醫頭,腳疼醫腳」的,依照正規程序,修復醫生會先為病人做詳細的全口檢查,制定周全的治療計劃,包括修補口內的「蟲牙」,去除牙石、菌斑,拔除不能保留的牙根、松動牙,去除可能的骨尖、骨刺,治療存在的牙齦炎症等。呢啲治療可能又會用兩到三個月時間。只有剩餘啲牙都獲得徹底治療,才能為鑲假牙創立充分的條件,鑲嘅假牙才可能堅固耐用。唔少患者平時忙於工作,到快過年才抽時間來鑲牙,都系很希望能在年前鑲好,好在過年嘅時候能戴著假牙食東西,殊唔知鑲牙前可能還要做許多治療準備。所以要鑲牙要盡量将時間預留得充分一些。缺牙後鑲牙越及時,所需花費的時間、費用越少,而且鑲牙後達到的美觀、咀嚼、發音效果也越好。

3、 鑲牙前的準備

在鑲牙前應做好下面幾點準備。首先要看缺牙處傷口係否完全長平,還需要看牙床上有無突出的骨尖、骨棱,骨尖較小可以用手按摩數日使它吸收變平,如果骨尖較大按摩唔易吸收,就應讓醫生手術去除。來睇牙嘅嗰日 ,要休息好,食飽飯。一般鑲牙花費嘅時間比較長,常常一看就係一上午,要有思想準備。去醫院之前先好好刷一刷自己的牙,一般來說,牙醫見到口腔比較清潔嘅人,心裡總係舒服一些,也方便作好一些檢查同治療。看牙時嘅著裝要適宜,唔要穿太名貴啲衫,以免操作過程中噴水濺到衫上面,大方整潔即可。前來就診前要帶好病歷同相關醫療紀錄如X線照片,檢查結果等。

4、 鑲牙種類的選擇

如果缺牙數目少,缺牙區前後的餘留牙都很穩固,全身健康狀況及經濟條件許可嘅話,可考慮鑲固定假牙。此類假牙感覺舒適、咀嚼有力,其中「全瓷牙」美觀逼真,「烤瓷牙」經濟實用,都深受患者歡迎。但如果缺牙數目多,特別係缺牙區後端無真牙者,應考慮鑲活動假牙。全口假牙屬於活動類。活動假牙有便於清潔、美觀價廉等優點,目前活動假牙有傳統嘅「塑料牙托」、高強度嘅「唔銹鋼牙托」同無鋼絲嘅「隱形義齒」,都被患者廣為接受。與傳統活動假牙相對,精密附著體式可摘義齒以其良好的力學分佈、美觀、舒適及功能,深受患者喜愛,但相比之下,價格較傳統活動假牙貴得多。如果剩餘嘅天然牙條件唔適合鑲固定假牙,可又不能接受活動假牙需要經常摘下清洗、舒適性差等,可以考慮種植牙。總之,各種假牙各有利弊,適合自己嘅才係最好的!

5、 看牙時的註意事項

看牙首要事項係要選擇正確的醫院、正確的醫生。有啲個體診所單純以營利為目的,表面以價格低廉吸引病人,在消毒、選材等方面都存在許多隱患。專家最新發現,假牙質量差,容易在人體內造成重金屬鹽的沉積,形成「亞健康狀態」。應首選正規的口腔醫療機構,包括大型口腔專科醫院,綜合醫院內的口腔科,口腔病防治院、所,經衛生、行政部門批準的口腔診所、牙科診所等。一般來說,正規醫院都實行「病人選醫生」制度,設有導醫臺,可根據宣傳壁欄對各醫生的介紹選擇合適的科室、醫生。選擇醫生時要慎重,而一旦選擇了就應該信任你選擇嘅醫生。病人信任的目光,常常會鼓勵醫務人員發揮最佳嘅醫療水平。事實上,很多牙醫都唔中意對自己信任唔足嘅病人。在治療過程中,病人遵從醫囑,配合默契可以大大提高治療的效率同成功率。

6、 鑲牙後的註意事項

首先,戴新假牙尤其係活動假牙如同穿新鞋一樣有個適應過程,應從心理上主動接納它、適應它,但如果出現明顯的疼痛、取戴困難等情況應及時找醫生調改,直到適應為止。其次,口腔內真牙及假牙嘅衛生護理尤其重要。固定假牙無法取出清洗,應註意飯後、睡前勤漱口、勤刷牙。活動假牙應取下來清洗,餘留牙則應註意經常刷牙,避免食物殘渣滯留,以保持真牙同假牙的清潔,特別要防止穩固假牙嘅基牙因軟垢、牙石的聚積而產生齲壞或牙周炎,從而影響假牙嘅使用壽命。應好好保護假牙,固定假牙應避免咬過韌、過硬的食物,以免造成瓷崩裂或基牙負擔過重而出現疼痛甚至松動。活動假牙戴入時應避免用牙咬就位,以免卡環(掛鉤)變形或折斷;清洗時用軟牙刷蘸牙膏刷洗,唔戴時浸泡在冷開水中,以免塑料失水變脆或變形;不能用燙水、酒精、鹽水、消毒液等浸泡,以免引起表面裂紋、粗糙、著色甚至變形等問題。

口腔健康係人類現代文明的重要標志之一,口腔健康、整齊潔白的牙齒係人的重要外表形象的一部分,健康、整齊、潔白的牙齒,既能體現人的自然美,也係現代文明修養的重要標志。隨著社會經濟的發展,人們生活水平的提高,口腔健康必將在人們生活中占有越來越重要的位置。